《Εντάξει. Δεν πάμε καλά. ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ, ΜΩΡΕ; ΕΓΩ ΜΕ ΑΥΤΟΝ; Μαζέψου, Chris. Αυτό θίγει και 'μένα》προσπάθησα να με συγκρατήσει και με κοίταξε καχύποπτα, χωρίς να δώσει κάποια απάντηση.
《Είμαι μαζί σου, επειδή θέλω να είμαι μαζί σου και με κανέναν άλλο. Αν θες κατάλαβέ το. Μία με τον Άρη, μία με τον Andrea...》Γύρισα την πλάτη μου και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο.
《Ίαν, σε παράκληση εξαφανίσου από εδώ μέσα αυτή τη στιγμή.》ζήτησα, γυρνώντας ανάποδα το βραχιόλι μου.
《Δεν έχει να πάει πουθενά μέχρι να μιλήσουμε όλοι μαζί》είπε επιτακτικά ο Chris.
《Ok. Τότε θα φύγω εγώ.》
Χωρίς να δώσω σημασία σε ό,τι έλεγαν, έβαλα σε μια τσάντα στυλό, δύο βιβλία και ένα μεγάλο τετράδιο και έφυγα από το δωμάτιο, χωρίς ιδιαίτερη αντίσταση από κανένα.
《Νέλλη》άκουσα μια φωνή από πίσω μου και γύρισα.
《Περίμενε》《Chris, σε παρακαλώ. Θέλω να περάσω λίγη ώρα μόνη μου》του ζήτησα.
《Μαλακία μου, συγγνώμη. Αλλά μου είναι δύσκολο να εμπιστευτώ κάποιον κατ' αυτό τον τρόπο μετά από τη Χαρά.》μου εξήγησε.
《Το καταλαβαίνω. Αλλά εγώ σου έχω πλήρη εμπιστοσύνη με όποια κι αν μιλάς, με όποια κι αν γελάς. Και δεν είναι καθόλου ωραίο να μου δείχνεις έτσι την ενόχληση και τη ζήλια σου. Μία με τον Άρη, μία με τον Andreas. Είναι άσχημο να βλέπω πως δε με εμπιστεύεσαι και δε θα το δεχτώ αυτό, Chris, γιατί έτσι δείχνεις πως δε με σέβεσαι》
Με το τελευταίο γούρλωσε τα μάτια.
《Δύο ερωτήσεις. Εσύ δε ζηλεύεις όταν με βλέπεις να μιλάω ή να γελάω, όπως λες, με κάποια άλλη;》ρώτησε λίγο νευριασμένος.
《Έχω λογο;》
《Οχι》
《Τότε για ποιο λόγο να ζηλεύω; Σου έχω πλήρη εμπιστοσύνη και νόμιζα πως μου είχες κι εσύ. Ξέρεις τι σημαίνει αυτο; Υποθέτω πως μπορεί να κάνεις παρέα με άλλες και τίποτα παραπάνω μαζί τους και πως μπορώ να έχω κι εγώ τέτοια σχέση με άτομα του αντρικού φύλλου, εκτός από την οικογένεια μου και την παρέα μου.》
《Μάλιστα. Και γιατί δε σε σέβομαι;》
《Αν δε με εμπιστεύεσαι, μου λες έμμεσα πως φοβάμαι πως μπορεί να κάνει κάτι με κάποιον άλλο. Με κόβεις για τέτοια; Πιστεύεις πως θα μπορούσα να το κάνω αυτο; Πώς θα μπορούσα να το κάνω αυτό σε 'σένα;》έριξα άλλο ακόμα μονόλογο και τον άφησα άφωνο.
YOU ARE READING
Me? With whom of all?
Romance-ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ- Μερικές φορές μπορούμε να συγκρινουμε το θάνατο με τη ζωή. Αν το καλοσκεφτεις μοιάζουν τόσο πολύ ενώ ταυτοχρονα διαφέρουν άλλο τόσο. Είναι σαν το σωματιδιο του Higgs! Ξέρετε τι ειναι; Όχι! Σίγουρα όχι! Αυτή η θεωρια προσπαθεί να μας δ...