30.

82 18 45
                                    

Άτομα το πράγμα με τα βλέμματα συνεχίστηκε άλλο λίγο.

Χωρίς να το πολύ σκεφτώ, σήκωσα τα χέρια μου και τον έπιασα από το λαιμό του και τον τράβηξα κοντά μου.

Τα χέρια πήγαν μηχανικά στη μέση μια και κόλλησαν πάνω του.

Τα χείλη μας ένα, να κάνουν σαν τρελά.

Γαμώτο!

Με ανάβει!

Έβαλε τα χέρια του κάτω από τον πισινό μου και άνοιξε τα πόδια μου. Με σήκωσε και τον αγκάλιασα στη μέση και το σβέρκο. Με κόλλησε απότομα στον τοίχο και συνεχίσαμε ακτάθεκτα.

Λίγα λεπτά αργότερα βάστα ξάπλα στο κρεβάτι και ανακάλυπτε για μία ακόμα φορά το σώμα μου.

Αργά-αργά.

Βασανιστικα αργά.

Όσο σήκωνε την μπλούζα τόσο περισσότερα φιλιά άφηνε στην κοιλιά μου.

•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•

Έπεσα στο πλάι και πήγε να ανέβει πάνω μου.

《Οχι》ψιθύρισα ξεψυχισμενα.
《Δεν αντέ-χω άλλο... Chris》

《Μια ακόμα φορά》παρακάλεσε.

Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου και γύρισα από την άλλη μεριά για να τον αποφύγω.

《Καλα》παραδόθηκε.

Ένιωσα τα χέρια του να με σηκώνουν και με έβαλε κάτω από το πάπλωμα. Ξάπλωσε κι αυτός και ήρθε πίσω μου. Με τη βοήθεια του γύρισα να τον κοιτάω.

《Ουάου》ακούστηκε απαλά από το στόμα μου.

Χαμογέλασε μια άφησε ένα μικρό φιλί στα χείλη μου.

《Κρυώνεις;》

《Καλά είμαι》απάντησα.

Χωρίς να απαντήσει, έβαλε το κεφάλι μου στο στέρνο του και με αγκάλιασε.

Χαμογέλασα με τη γλυκιά κίνηση του και πέρασα το χέρι μου πάνω από τα πλευρά του, όσο κατάφερα.

Βαριάνάσαινα ακόμα και τα ποδια μου με πονούσαν.

《Πόση ώρα θα κρατήσει αυτό, Chris;》παραπονέθηκα.

Είναι ενοχλητικό. Δε φταίω εγώ που κάνει καλό σεξ!

《Ξέρω 'γω; Αν δε σου άρεσε ας με σταματούσες από την πρώτη φορά που τελειωσες.》

《Όπα φιλαράκο, μη βάζεις λόγια στο στόμα μου.》προσιδοποιησα και με δυσκολια στάθηκα στους αγκώνες μου, βγαίνοντας από την αγκαλιά του.
《Δε θα αμφισβητήσεις και το γούστο μου.》

Me? With whom of all?Where stories live. Discover now