62.

56 12 4
                                    

Ξύπνησα πάνω σε κάτι σκληρό, μάλλον γεροδεμένο.

Ένιωθα το σβέρκο μου άσχημα πιασμένο, σα να μην μπορώ να κουνήσω το κεφάλι μου. Οι ώμοι μου το ίδιο.

Προσπάθησα να σηκωθώ, αλλά έπεσα πάλι πίσω και έβγαλα ένα επιφώνημα πόνου.

《Καλημέρα》άκουσα μια φωνή.

Άνοιξα διστακτικά τα μάτια μου, αφού σκηνές από το προηγούμενο βράδυ, έκαναν την εμφάνισή τους στο μυαλό μου.

Κοίταξα τον Άρη που μου χαμογελούσε και έφυγα από πάνω του, αδιαφορώντας για οποιοδήποτε πόνο.

Τύλιξα καλύτερα το πάπλωμα γύρω μου και του αγελάδα θέρμα.

《Καλημέρα》

《Θες να ετοιμάσω κάτι να φάμε;》ρώτησε.

《Δεν πεινάω. Αν θες φτιάξε κάτι για 'σένα. Σε πράγματα.》απάντησα γλυκά.

《Μμμ... προτιμώ να φάω κάτι άλλο》με πληροφόρησε και έπεσε πάνω μου.

《Όχι, όχι, όχι. Σε παρακαλώ, Άρη, όχι. Όχι πρωινιάτικα》αναφώνησα γελώντας και τον έσπρωξα από πάνω μου.

《Καλα》δέχτηκε.

Με έσπρωξε πίσω απλά και ξάπλωσε δίπλα, βάζοντας το χέρι του στο μάγουλο μου. Με χάιδεψε εκεί, κοιτώντας με καλά στα μάτια.

《Πήγες μαζί μου, επειδή χθες Σικελία κάτι με τον Chris; Τύπο... μαλώσατε ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο;》ρώτησε με φόβο στα μάτια.

Δε μου τα γυρίζεις έτσι, Αρούλη, αν εγώ δε θέλω.

《Όχι. Πήγα μαζί σου γιατί το ήθελα. Δεν το περίμενα. Απλά όταν μου άνοιξε η Αλεξία και σε είδα... Ήθελα. Και δεν το μετάνιωσα》απάντησα ειλικρινά.

《Αλήθεια; Αν το έκανες για τον Chris, μπορώ να το καταλάβω. Ένιωθες πολλα γι' αυτον.》

《Άρη, συγκεντρώσου. Σου απάντησα. Αντί να προσπαθεις να με πεισεις να απομακρυνθω, θα σου προτεινα να χαρείς που επιτέλους μου ηρθε η θεία επιφώτιση.》ειρωνεύτηκα.

Αντί να χαίρεται που του κάθισα, κάθεται και μου θυμίζει το μαλάκα τον Chris. Άλλη όρεξη δεν ειχα, να ακούω γι' αυτόν, να σκέφτομαι την άλλη με το σεντόνι και να μου έρχεται δυσφορία.

《Δίκιο έχεις, συγγνώμη. Πάω κάτω. Μάλλον έχω να πλακωθώ με το Νίκο.》

《Εντάξει.》απάντησα σαρκαστικά.
《Έχω να διαβάσω κι εγώ》

《Σε πόση ώρα θα μπορώ να έρθω;》

《Σε τρεις-τέσσερις ώρες που θα έχω αρχίσει να τα παίζω, είναι καλά;》

Me? With whom of all?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang