《Αυτά για σήμεραααα》ακούστηκε η φωνή του Νορβηγού φυσικού, τελειώνοντας την παρουσίαση σε power point.
Κοινό, αλλά πάντα πετυχημένο, κατά τη γνώμη μου.
《Αν δεν έχετε ερωτήσεις, μπορείτε να αποχωρήσετε από την αίθουσα.》μας ενημέρωσε και κοίταξε καλύτερα το ευρύτερο κοινό του.
《Πες μου》αναφέρθηκε σε ένα αγόρι που σήκωνε σχεδόν αδιάφορα το χέρι του.《Μπορείτε να εξηγήσετε τη σχέση της μικροκυματικής ακτινοβολίας υποβάθρου και των παντοκατευθυντικών νετρίνων υποβάθρου με την κοσμική ακτινοβολία υποβάθρου; Νομίζω δεν αναφέρθηκε》ζήτησε.
《Μπορεί κανείς να απαντήσει;》αμαφώνησε κοιτώντας μας ερωτηματικά και το βλέμμα του σταμάτησε πάνω μου και αμέσως σήκωσε το φρύδι.
Αξίζει να επισημάνω πως πριν είχαμε μία κουβέντα για το πόσο ψαχμένη εάν περί του θέματος.
Σήκωσα το χέρι μου με σιγουριά και στείλε το χέρι του.
《Είσαι σίγουρη;》ρώτησε με χιουμοριστικο τόνο
《Φυσικά. Κοσμική ακτινοβολία υποβάθρου ονομάζεται η κοσμική ακτινοβολία όλου του φάσματος, από την μικροκυματική ακτινοβολία υποβάθρου, τις κοσμικές ακτίνες Χ, τα παντοκατευθυντικά νετρίνα υποβάθρου, την ακτινοβολία ζώντων και νεκρών αστέρων που διαχέεται στο σύμπαν. Η μικροκυματική ακτινοβολία υποβάθρου αποτελεί τμήμα, συγκεκριμένα μόνο τα παλαιοφωτόνια ή πρωτοφωτόνια ή μικροκυματική ακτινοβολία χαμηλών συχνοτήτων και όχι το σύνολο της Ακτινοβολίας Υποβάθρου. Η ακτινοβολία υποβάθρου αφορά όλο το φάσμα, και φωτόνια μεταγενέστερα του κοσμικού ανασυνδυασμού ηλεκτρονίων-πρωτονίων. Επίσης τα νετρίνα είναι παλαιότερα από τα παλαιοφωτόνια της μικροκυματικής αντινοβολίας υποβάθρου, διότι μπορούν να διαπερνούν ανεμπόδιστα την ύλη.》απάντησα με σχεδόν μια ανάσα.
Χαμογέλασε και γύρισε πάλι να κοιτάξει το παιδί που ρώτησε.
《Μπορείς να μου πεις για τις σπουδές σου;》ζήτησε
《Έχω τελειώσει φυσική στην Ελλάδα...》
Με διέκοψε ένα μουρμουρητο υποτίμησης από τους υπόλοιπους και περίμενα να σταματήσει, για να τους δώσω να καταλάβουν.
《...Και τώρα κάνω το μεταπτυχιακό μου στη θεωρητική φυσική ως υπότροφος του MIT. Χαίρομαι πολύ που μου δώθε αυτή η ευκαιρία από την πρώτη, κιόλας, χρόνια μου εκει》
YOU ARE READING
Me? With whom of all?
Romance-ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ- Μερικές φορές μπορούμε να συγκρινουμε το θάνατο με τη ζωή. Αν το καλοσκεφτεις μοιάζουν τόσο πολύ ενώ ταυτοχρονα διαφέρουν άλλο τόσο. Είναι σαν το σωματιδιο του Higgs! Ξέρετε τι ειναι; Όχι! Σίγουρα όχι! Αυτή η θεωρια προσπαθεί να μας δ...