Ξύπνησα και ένιωσα όλο το σώμα μου βαρύ.
Αμέσως πέρασαν από το μυαλό μου σκηνες από το club και χαμογελασα. Δεν είχα αφήσει ποτέ τον εαυτό μου να μεθύσει και χθες BOOM...
Έβαλα τους αγώνες μου στο στρώμα και προσπάθησα να σηκωθώ, βάζοντας όση δύναμη μπορούσα.
Έχοντας το κεφάλι σκιμμένο, είδα κάτω από το σώμα μου το σουτιέν από χθες να μένει εκεί και ένιωσα τις δύο πλευρές με το κούμπωμα του φερμουάρ, να με ενοχλούν στην πλάτη και στα πλευρά.
Το βάρος που ένιωθα πριν εκεί, έγινε μεγαλύτερο, αναγκάζοντάς με να ξαπλώσω πάλι.
Με τα μάτια κλειστά, γύρισα το κεφάλι μου σπόντες την αντίθετη μεριά. Λίγα δευτερόλεπτα μετά τα άνοιξα και αντίκρισα σνα γνωστό πρόσωπο.
Δεν αντιλαμβανόμουν τη σοβαρότητα της κατάστασης.
Δεν καταλάβαινα ποιον είχα δίπλα.
Όχι ότι είναι και τόσο σοβαρό...
Έκλεισα ξανά τα βλέφαρα μου και επέτρεψα σε μερικές ακόμα σκηνές από το bar να εμφανιστούν.
...Εγώ να πίνω το ένα ποτό μετά το άλλο...
...Να κάνω αγώνα με τον Chris για το ποιος θα πιει τα περισσότερα σφηνάκια τεκίλα, χωρίς να ζαλιστεί...
...Να γελάω με τον barman που προσπαθούσε να με ρίξει και έτρωγε χιλόπιτες χωρίς να το καταλαβαίνω...
...Να ακούω τα παράπονα του Chris για την πρώην του...
...Ο Andreas και η Emma να προσπαθούν να αποτρέψουν κι εμένα και το συμφοιτητή του να σταματήσουμε το ποτό...
...Να προσπαθούν να μας βάλουν στο αυτοκίνητο και να μας πείσουν να το βουλώσουμε...
...Και πολλά άλλα...
Η μνήμη μου σταματάει εκεί που η Emma έφυγε από το δωμάτιο, εγώ ξάπλωσα και έκλεισα για λίγα λεπτά τα μάτια μου, χωρίς να κοιμηθώ.
Πάλεψα λίγο ακόμα να θυμηθώ τι έγινε, αλλά τίποτα. Υπέθεσα πως με πήρε ο ύπνος.
Γύρισα το κεφάλι μου προς την άλλη μεριά και ειδα πάλι τη γνωστή φιγούρα.
Κατάλαβα!
Ο Chris!
Χαμογέλασα, όταν θυμήθηκα υη βραδιά που Κοιμηθηκαμε όλοι σπίτι του.
Έκλεισα πάλι τα μάτια μου και κούνησα και το σώμα μου πάλι στην ίδια μεριά. Το χέρι του Chris κουνήθηκε και με τράβηξε πιο κοντά του.
ESTÁS LEYENDO
Me? With whom of all?
Romance-ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ- Μερικές φορές μπορούμε να συγκρινουμε το θάνατο με τη ζωή. Αν το καλοσκεφτεις μοιάζουν τόσο πολύ ενώ ταυτοχρονα διαφέρουν άλλο τόσο. Είναι σαν το σωματιδιο του Higgs! Ξέρετε τι ειναι; Όχι! Σίγουρα όχι! Αυτή η θεωρια προσπαθεί να μας δ...