63.

60 13 20
                                    

Όσο θυμάμαι εκείνη τη μέρα στον ανελκυστήρα, στη Νορβηγία, τρελαίνομαι, αγχώνομαι.

Πλέον, είμαστε στο αεροπλάνο και ο Άρης μας έκανε την τιμή να έρθει μαζί μας, για να με διεκδικήσει, λέει.

Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή.

Όταν η Αλεξία είπε το όνομα του Chris, πέταξα -κυριολεκτικα- τον Άρη από πάνω μου και κοίταξα τον άλλο στα μάτια. Αμέσως αισθάνθηκα προδωμένη. Κανείς δε με έχει κάνει να νιώθω έτσι.

Κανείς από τους ανθρώπους που θα έδινα τόσα πολλά γι' αυτούς.

Για τον Chris, ίσως να έδινα και τη ζωή μου. Δεν ξέρω.

Μπορεί ακόμα να το κάνω.

Έτυχε να πάμε όλοι μαζί στο ίδιο bar, οπότε μείναμε σαν παρέα, αφήνοντας τις διαφορές μας έξω από αυτό.

Άλλωστε, δεν έφταιγε κάνεις για τη σχέση μεταξύ εμού με τον Chris και του Chris με τον Άρη.

Χαλαρώσαμε τόσο πολύ εκείνο το βράδυ, που, αν και δεν ήμουν μεθυσμένγ, συκώθηκα να χορέψω με τον πρώην μου.

Ο Άρης ζήλεψε. Μου έκανε σκηνή ζηλοτυπίας μπροστά σε όλους. Μου μίλησε πολύ άσχημα, με έβρισε και με χαστούκισε.

Μάλλον έχω κάποιο μαγνήτη σε μαλακές που χτυπάνε, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Ο Chris με υπερασπίστηκε περισσότερο απ' όσο θα μπορούσε κανείς να φανταστεί. Ο μαλακάς άλλαξε χρώμα, έτσι για να ξέρετε.

Flashback

-Αγγλικά-

Ακούγοντας όσο είπε και βλέποντας όλα όσα έγιναν, βγήκα έξω από club. Δεν άντεχα περισσότερη συναισθηματική φόρτηση.

Σε δευτερόλεπτα, βρέθηκε δίπλα μου ο Chris και αμέσως με έβαλε στην αγκαλιά του. Χωρίς καμία αντίσταση, έκρυψα το κεφάλι μου στο λαιμό του και τα χέρια του χάιδεψαν την πλάτη μου.

《Ευχαριστώ》του είπα μόλις ηρέμησα μια ξεκόλλησε από το σώμα του.

《Τίποτα. Αυτό ήταν τώρα; Θα συνεχίσεις να με μισείς;》ζήτησε να μάθει και η ανασφάλεια ήταν πολύ εμφανής από την χρειάζεται της φωνής του.

Σημώθηκα όρθια και του έδωσα το χέρι μου.

《Δε με αφήνεις να σε μισώ, γαμώτο. Δεν μπορώ να σε μισήσω, Chris. Αλλά μετά από το χθεσινό... τι να σου πω; Δεν ξέρω τι έπαθα. Πρώτη φορά νιώθω τόσο άσχημα. Πρώτη φορά με πρόδωσαν. Και το χειρότερο είναι πως ήταν από εσένα, ενώ ήσουν τόσο σημαντικός για 'μένα. Και τώρα φοβάμαι. Αφέθηκα μαζί σου και βγήκα πιο πληγωμένη από ποτέ. Πραγματικα, φοβάμαι να είμαι μαζί σου πάλι. Ο χειρότερος μου φόβος βγήκε αληθινός. Ο φόβος μου με κρατάει πίσω. Και το χειρότερο είναι πως δεν ξέρω τι νιώθω για 'σένα. Έχω μπλεχτεί με όλα αυτά.》ξεκίνησα ένα ακόμα μονολογο.

Me? With whom of all?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt