Bu Kayıp'ın tanıtım bölümüdür.
Elindeki silahı Ada'mın kafasına daha sert bir şekilde yerleştirip sinirle tısladı. "Bana. Yerini. Söyle!!" Karşısındaki çaresizce ona bakıyordu ama onda gram duygu olmuyordu. "Yemin ederim bilmiyorum!!" Tetiği çekti ve arkasına dönüp depodan çıktı. Arabasına yönelip sert hareketlerle içine girdi. Kafasını direksiyona yasladı.
"Nerdesin!?"
Kafasını yaslandığı yerden kaldırdı ve arabasını çalıştırıp depodan uzaklaştı.
****
"Bana o kızı bulmak zorundasınız!!"
Elindeki bardağı sertçe duvara fırlattı. "Kardeşim sakin ol onu bulucaz. O kız zaten lazım bize." Kafasını öfkeli hareketlerle ona çevirdi. "Umarım o kız bulunur, umarım." Evden hızlı hareketlerle çıktı ve arabasına atlayıp bara sürdü.
17 yıl önce
"Ali!!"
Oynadıkları oyunun sonunda yine hera düştü ve ali yine koşarak ona yetişti. "Hera iyi misin?" Telaşı her seferinde aynıydı. O kadar korkuyordu ki ona zarar gelecek diye.. "Ali dizim çok acıyor!" Heranın küçük bedenini, kendisinin de küçük olan bedeninin taşıyabildiği kadar yüklendi. "Meltem teyze yardım et!!" Meltem teyzeleri telaşla yanlarına ulaştığında Ali korkuyla heraya baktı. "Ah, be hera annene ne diyeceğiz şimdi?!" Hera gamzelerini çıkartarak güldü. Bunun son oyunları olduğunu bilmeden oyunlarını bitirip Hera'nın dizine pansuman yapmaya gittiler. "Hera iyisin değil mi?" Hera tatlı tatlı güldü. "İyiyim maviş, sonra yine oynar mıyız?" Ali de onun gülümsemesine güldü.
"Oynarız."
Şimdi
Gözlerini bardaktan ayırmadan düşünmeye devam etti. Nerde, ne yapıyor merak ediyordu hemde fazlasıyla. Ama elinden birşey gelmiyordu. Hata belki de yaşamıyordu diye geçiriyordu içinden. Ama o, yine de aramaya devam ediyordu. Kafasını bardaktan kaldırıp barmene 'doldur' işareti yaptı. Barmen ikiletmeden bardağını doldurdu. Kafasını sağa çevirmesiyle gözleri onu buldu. Hızlıca ayaklanıp bulunduğu yere adımladı. Ama o, oraya vardığında orda kimsenin olmadığını gördü. Gözlerini kapatıp açtı ve yerine geri döndü. Belki Dedi içinden.. "Belki herşey birgün benim için de iyi olur.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp
Fiksi PenggemarKaybolmak keşke acı vermeseydi. Keşke nefret koymasaydı kalbe. Ama bir aşk.. Öyle bir aşk ki bu nefreti bile yanında hiç kalır. Yıllardır sevdiğini arayan bir Adam. Onu bulur fakat fark edemezse?