EYLÜL'DENTam 3 saat oldu.3 saattir bu bankta içiyorum.Neden böyle birşey yapıyorum bilmiyorum.Neden Deniz'i bu kadar umursuyorum bilmiyorum.Ah hiçbir bok bildiğim yok .
"Eylül"
Sesin geldiği yöne dönüp yüzüme sarhoşluktan olsa gerek kocaman bir gülümseme yerleştirdim.
"Tuna"
"Hadi gidiyoruz" diyerek beni kolumdan tuttuğunda, hızlı bir şekilde ondan kurtuldum.
"Gelmiyorum ben sen git " dedim aynı aptal gülüşle.
"Eylül sarhoşsun, uzatma gidelim " dedi sabır dilenircesine.
Bu haline kahkahalarla gülerken o ise sadece beni izliyordu.Kahkahalarım birkaç dakika içinde yerini gözyaşları ve hıçkırıklarıma bıraktığında o da pes edip yanıma oturdu.
Ben bağıra bağıra ağlarken o da sessizce yanımdaki şişeyi alıp içmeye başladı.
Gözlerini karşımızda duran denizden ve dalga seslerinden ayırmadan "Neyin var?" diye sordu.
"Ben ve boktan hayatım işte, boşver"
"O it yine birşey dedi dimi sana ?"
İçkimden bir yudum daha aldıktan sonra yavaşça ona doğru döndüm.
"Birşey demedi"
Elini yavaşça yanağıma doğru uzattı.Yüzüne yalandan bir gülümseme yerleştirdi.
"Tamam öyleyse, gidelim"
Bir süre kendime gelmemi bekledikten sonra Tuna' nın arabasıyla eve gitmeye koyulduk.Çok içtiğim için başım ağrıyordu.Ancak Tuna'nın başka bir yola saptığını görebilmiştim.
"Yanlış yerden gidiyorsun" dedim Tuna'ya dönerek.
Ancak o bana cevap vermeyip sürmeye devam ediyordu.
"Nereye gidiyoruz ?" diye sordum sert bir ses tonuyla.
"Sessiz ol , sana bir sürprizim var" dedi alaylı bir gülüşle.
"Tuna eve gitmek istiyorum" dediğimde cevap vermedi ve 10 dakika sonra büyük bir evin önüne gelmiştik.
Dışarıda neredeyse binlerce adam güvenlik için bekliyordu.Bu beni biraz kuşkulandırmıştı.Arabadan inip Tuna'ya doğru ilerledim.
"Neden buradayız ?" diye sorduğumda derin bir nefes alıp bana döndü.
"Bunu yaptığım için üzgünüm ama çok soru soruyorsun " dediğini duydum.
Ve ensemde hissettiğim tarif edilemez acıyla yere yığıldım.
DENİZ'DEN
Ceyhun şerefsizinin yanında ayrıldıktan sonra adamlarımı da toplayıp mekanıma geldim.
Bu kızı neden bu kadar umursuyorum bilmiyorum ama onda birşeyler olduğundan eminim.Ayrıca ona bir söz vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ KIZI
Teen FictionEylül ailesini daha küçük bir çocukken kaybetmiş ve 11 sene sevgiden yoksun bir şekilde yetimhanede yaşamıştır ve bu koskoca 11 senenin ardından artık reşit olduğu için yetimhaneden ayrılmak zorunda kalmıştır... Bir yandan artık özgür olacağı fikri...