BÖLÜM 7

130 11 1
                                    

🎵 John Legend - All Of Me  🎵

Gözlerimi yavaşça araladığımda, evimde olmadığımı farkettim.Sıcak yatakta bir o yana bir bu yana dönüp nerede olduğumu kavramaya çalıştığım sırada dün gece olanlar aklıma gelmişti.O halde şuan Deniz'in evinde olmalıydım.Bu düşünce içimde ki kelebeklerin mideme hücüm etmesine sebep olmuştu.Bir sürü kelebek midemde uçuşuyor, dayanılmaz bir heyecana sebep oluyordu.

Düşüncelerimden kurtulup, bulunduğum odaya bir göz atmaya karar verdim.Oldukça büyük ve geniş olan odaya, kahve tonları ve siyah hakimdi.Yattığım yatak o kadar rahattı ki sanki bir yatakta değilde bir pamuk yığınında yatıyormuş hissi uyandırıyordu.Yatağın hemen yan tarafında kocaman koyu kahve bir giysi dolabı vardı.Yataktan kalkıp sürünerek dolaba doğru ilerledim.Dolabın içi tamamen onun erkeksi kokusuyla dolmuştu.Giysilerinin çoğu takım elbiseler, gömlek gibi ıvır zıvırdan oluşuyordu.Arkamı dönüp tekrar yatağa doğru ilerlediğim sırada büyük, yere kadar uzanan camlar dikkatimi çekmişti.Yatağa gitmekten vazgeçip cama doğru ilerledim.Gördüğüm manzara ağzımın bir karış açılmasına sebep olmuştu.Çünkü benim her gün görmeye alıştığım o eski, duvarları aşınmış binalar, çocukların çığlıkları...

Evet, bunlar benim birkaç haftada alıştığım görüntüler.Ancak şuan gördüğüm şey ise yanlızca kartpostallar da görebileceğim türden bir manzaraydı.Sanki insanın ruhuna huzuru aşılar gibiydi.

"Manzarayı beğenmiş gibisin "

Gözlerim sesin geldiği yere yöneldiğinde bir adet belinde havlusuyla, yanağında kocaman gamzesiyle beni izleyen Deniz ile karşılaştım.Gözlerim onun gamzesi ve kaslı vücudunun her karışından damlayan su damlaları arasında gidip gelirken bir sapık olduğumu kendime hatırlattım.

"Beni dikizlemeye devam edecek misin ?"dedi kocaman kahkahası eşliğinde.

Söylediği şeyin utancıyla hemen ellerimle gözlerimi kapatıp tekrar arkamı döndüm.Bu halime daha çok kahkaha atmaya başlayınca yanaklarımda ki yanma hissi de artmıştı.

"Sen..Yani ben..Seni dikizlemiyordum" diye yalan söyledim inanmasını umut ederek.

Birkaç homurdanma ve kıpırdanma sesi ile giyindiğini anlamam uzun sürmemişti.

"Sen giyiniyor musun ?" dedim şaşkın bir ifadeyle.

" Ne o, çıplak kalmamı istiyordun galiba "

Alaylarına bir yanıt vermeden sessizce işini bitirmesini bekledim.İşinin bittiğini söylediğinde gözlerimi açıp yatağa tekrar uzandım.

"İstersen sen de bir duş al, banyo hemen yan tarafta.Üzerindekileri dün gece giydirdim temizdir ama yine de temiz kıyafet istersen dolabımdan birşeyler bul kendine."

Kafamı olumlu anlamda salladıktan sonra odadan çıkmasını bekledim.Ancak bazı şeyler kafama daha sonradan 'dank' etmişti. O az önce üzerimi değiştirdiğini mi söylemişti ?

Yerimden hızlıca kalkıp duvarda ki uzun aynaya doğru koşuşturdum.Oda da bir o yana bir bu yana koşuşturduğumu gören Deniz, sanki bunu bekliyormuş gibi gülmeye başladı.

Aynada kendime baktığımda, içerisinde kaybolduğum bol bir tişört ve uzun gelen bir pijama ile kendimi gördüm.Ah gerçekten kıyafetlerimi değiştirmiş !

Yani Deniz beni çıplak gördü öyle mi ?

Utançtan kıpkırmızı olan yüzümü saklamaya çalışarak hızla banyoya girdim.Arkamdan geldiğini duyduğumda suyu açıp küvete dolan suyun sesi eşliğinde, duş alacağımı söyledim.O da ısrar etmeyip aşağıda beni beklediğini söyleyip gitmişti.

DENİZ KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin