🎶Green Day - 21 Guns 🎶~~~
"Kızım var sen de bir şeyler dökül bakalım çabuk" dedim daha fazla karşımda kıvranan bir Büşra görüntüsüne dayanamayarak.
"Ya Eylül gerçekten birşey yok "
Elimdeki çatalı gösterip tehditkar bakışlarımı gönderdiğim Büşra, daha fazla dayanamayıp pes etti.
"Teyzemle konuştum."
"Vay canına, insanın teyzesiyle konuşması ne ilginç şey " dedim imalı bir yüz ifadesiyle.
"Ya kızım öyle değil bir dur.Şey teyzem beni çağırdı.Yani İzmir'e. Onunla yaşamamı istiyor" dedi kafasını hafifçe öne eğerek.
Yüzümde ki ima bir anda yok olmuş yerini hüzne bırakmıştı.Senelerdir yanımda olan tek insan artık benden uzakta olacaktı. Hafifçe yutkunup, suratımı toparladım.
"Ee ne var bunda.Gideceksin tabi teyzen o senin " dedim her şey normalmiş gibi davranarak.Yanaklarımda hissettiğim ıslaklığa kadar gayet başarılı olduğumu düşünüyordum.
"Eylül sende gel.Hem bensiz sen ne yapacaksın burada ? "
"Büşra, sen beni merak etme ben bakarım başımın çaresine.Ama sen artık toparlanmaya bir yerden başlamalısın.Gitmen değil sırf benim yüzümden oraya gitmemen beni daha çok üzer"
Elleriyle ellerimi kavrayıp bana sıkıca sarıldı.Ve direnmeme rağmen gözyaşlarım iznim olmadan süzülüverdiler yanaklarımdan.
2 HAFTA SONRA
Havaalanının önünde durmuş günlerdir tuttuğum gözyaşlarımı bırakmıştım.Yanımda olan tek kişiyi de o gün uğurlamıştım.Artık kesinlikle yapayalnızdım.
"Her seferinde aynı şey oluyor.Tam her şey yolunda diyorum yine bir yerlerde tökezliyorum" diye haykırdım hıçkırıklarım arasından.
İnsanların garip bakışlarını üzerimde hissediyordum.
"Muhtemelen deli olduğumu düşünüyorlar" diye fısıldadım kendime.
O sırada omzumda bir el hissettim.Kafamı çevirdiğimde de yanımda olduğunu gördüm.Onu uzun zamandır görmemiştim.Şu an böyle bir zaman da karşıma çıkmasıysa oldukça yanlış bir tercihti.
"Neden buradasın"
"Kuşlar burda ağlayan bir Deniz Kızı gördüklerini fısıldadılar"
"Deniz" dedim daha da şiddetli ağlayarak.
Bana doğru eğilip başımı göğsüne dayadı.
"Herkes gitsede senden, ben hep sana gelicem güzelim.Bu dünyada sadece ikimiz de kalsak ben yine hep sana gelicem.Sana söz.Erkek sözü ulan.Bundan sonra bildiğim tum yollar sana çıkacak, bildiğim tum sokaklar beni sana getirecek.Ben sonunda ölümde olsa hep sana gelicem"
Kafamı yavaşça kaldırıp ona baktığımda oda usulca dudaklarıma yaklaştı.Ve işte o an.Dudaklarımız buluştuğu an hissettim sonsuzluk kavramını.O birkaç saniye, benim gözümde sonsuz bir zaman dilimine dönüştü.Dudaklarımız ayrıldığı sırada yavaşça nefesini bıraktı.Ve dudakları hafifçe kıvrıldı.Anlını anlıma dayayıp birkaç saniye hiç konuşmadı.Nefeslerimiz birbirine karışıyor, ikimizde gözlerimizi kaçırıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ KIZI
Teen FictionEylül ailesini daha küçük bir çocukken kaybetmiş ve 11 sene sevgiden yoksun bir şekilde yetimhanede yaşamıştır ve bu koskoca 11 senenin ardından artık reşit olduğu için yetimhaneden ayrılmak zorunda kalmıştır... Bir yandan artık özgür olacağı fikri...