HOOFDSTUK 6.
*Saar*
Ik schrik me dood! Wat gebeurt er? Waarom nemen ze me mee?! Wat heb ik gedaan? Heb ik iets verkeerds gedaan?! Ze leggen me op Harry's bed en gaan boven me staan.
"Waarom heb jij nooit gezegd dat je super mooi kunt zingen?!"
"Jezus he! Ik schrok me dood!! Waarom zou ik dat zeggen als ik niet eens vindt dat ik mooi kan zingen?"
"Zing voor ons!" Louis pakt mijn armen vast en dan kan ik niks meer. Wat nu? Moet ik zingen of... Neeh echt niet! Ik draai me op mijn buik pak zijn armen vast en trek hem onderuit zodat hij onderop ligt.
"En nu kun je niks meer he!" Harry pakt me vast en laat me niet meer los totdat ik uitgeput ben en een stukje zing.
"Only half a blue sky, kinda there but not quit. I'm walking round with just one shoe, I'm half a heart without you... Zo goed? Idioten!!"
"Dat... Dat was prachtig!" Zegt Harry ontroerd, terwijl hij me langzaam los laat.
"Waarom zeg je dat je niet kunt zingen?"
" I don't know... Omdat ik het zelf niet mooi vindt... Oke gaan jullie nou maar douchen, viezerikken."
"Samen?? echt niet! Ik douche niet met jongens!" Roept Louis.
"Wel met meisjes dan?!" Vraag ik nieuwschierig.
"Met mooie meisjes wel" zegt hij met een knipoog.
"Oke ik ga! Dit wordt me te klef!" Zegt Harry walgend! Tuurlijk! En vanochtend lag hij nog op me, terwijl ik niks kon!
Louis loopt achter hem aan en zegt tegen mij:
"Dit kan nog wel even duren hoor! Met z'n tweeën zijn we niet te scheiden!" Hij loopt lachend weg en ik ga op Harry's bed liggen. Stiekem ruik ik aan het dekbed en die ruikt geweldig! Ik draai me om zodat ik met mijn hoofd in zijn kussen lig en snuif de lucht diep in.
Ik ben blijkbaar in slaap gevallen want opeens ploffen Harry en Louis tegelijk naast me neer en ik schrik wakker.
"Waarom! Ik lag juist lekker!!"
"Dat geloof ik best! Met je hoofd in mijn kussen he! Ik weet dat ik goed ruik, maar dit waag je niet nog eens!"
"Ik ga pizza's bestellen" zegt Louis terwijl hij mij en Harry achterlaat.
"Wat willen jullie??"
"Margaritha en hawai!" Schreeuwt Harry naar beneden.
"Dus jij vind dat ik goed ruik?"
"Ja! Lekker fris en jongensachtig!"
"Nou dankje! Maar ik heb jou helemaal nog niet geroken en dat is niet eerlijk he!" Ik til mijn nek een beetje op en Harry ruikt aan me... Okey een beetje raar, maar we zijn gewoon vrienden dus dan kan dat toch? Opeens is Harry heel dicht bij en ik zie dat hij zich niet kan bedwingen. Hij buigt naar voor en raakt met zijn zachte lipjes, die van mij. Ik werk niet tegen en Harry legt zijn armen om mijn middel. Ik word warm van binnen en ben helemaal blij.
**********Harry**********
Ik buig me naar voren en onze lippen raken elkaar. Ze trekt niet terug, Ik gloei van binnen en ik pak haar middel vast. Ze legt haar armen om mijn nek en ik krijg vlinders in mijn buik. Dat ik dit meemaak. Langzaam trekt ze terug.
"En?" Vraagt ze
"Wat?"
"Ruik ik goed?"
"Ja geweldig" zeg ik met glinsters in mijn ogen. Ik zie in haar ogen dat er iets niet goed is.
"Wat is er babe?"
"Ik vindt het niet eerlijk tegenover Louis. Ik bedoel ik ben geen slet ofzo, maar het voelt gewoon niet helemaal goed."
"Ik snap je punt" zeg ik een beetje teleurgesteld.
"Ik heb een idee. Als we zo de pizza's ophebben gaan we een spel spelen. Doen, durf of waarheid. Maar dan zonder durf en doen. Tenzij je dat wilt?"
" ik vindt het goed, vraag t eerst maar aan Lou" de bel gaat en we lopen naar beneden. Ze pakt nog even mijn arm en zeg
"Hij hoeft het niet te weten toch?"
"Oke"
Lou zette de tv aan en Saar ging tussen ons inzitten. Ik keek naar haar en langzaam draaide ze zich naar mij toe. Ik lachte en ze lachte terug. Ik stelde ons plan voor aan Louis en hij stemde ermee in. We gingen in de hoek van de bank zitten. Saar in het midden en Lou en ik ernaast.
"Begin jij maar Harry" zegt ze vrolijk.
"Eehm okeey..... Was je al een fan, voor het ongeluk?"
Ze schudt heftig ja en dan zegt ze:
"Ik weet nog dat ik aan de zijkant van het podium stond en dat jij me zag met een I Love Harry shirt aan en dat jij zong 'Baby, I love your shirt.' In plaats van 'Baby, I loved you first.' En ik moest zo hard lachen"
"Dat weet ik ook nog!" Zeg ik een beetje hard.
"Haha, key wie nu?" Vraagt Louis.
"Sairr"
"Okay.... Eeehmm.... Louis... Beetje domme vraag, maar hoelaat ben jij geboren?"
"1:47 in de middag... " Saar's mond valt open.... Wat heb ik gemist?
**********Saar**********
Ik schrok van zijn antwoord. 1:47 in de middag... Dat kan niet!
"Nee! Je zit me te fucken!"
"Jammer genoeg niet, hoezo?"
"Ik ben 24 december 1991 geboren om 1:40 in de middag.... En ik ben geadopteerd" Nu valt Louis' mond ook open...
"Ik ga m'n moeder bellen..." Zegt hij...
"Ze komt morgen langs en dan verteld ze het..."
"Laten we maar naar bed gaan, we zijn allemaal moe..." Zegt Harry.
"Sair bij wie slaap je?"
"Is het goed als ik bij Louis ga? Volgende keer weer bij jou oke?" Hij knikt en we lopen naar boven... Ik vindt het jammer om niet bij Harry te zijn, maar anders is het niet eerlijk voor Lou. Ik trek mijn pyjama aan, een kort hemdje met een shortje. Ik vind het helemaal niet erg. Ik voel me zo veilig bij hun...
"Louis? Wat als we echt een tweeling zijn? Ik bedoel, ik vind je leuk en als we broer en zus zijn zou het raar zijn als we...." Hij verbreekt mijn zin door zijn lippen op die van mij te leggen... Het voelt geweldig, ik krijg een ander soort vlinders in mijn buik dan dat ik bij Harry kreeg... En het stopt niet.
"Niet aan denken nu, babe" zegt hij en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik wikkel me op als een bolletje, zoals ik altijd doe. Louis slaat zijn armen om mij heen en dan vallen we in slaap.
JE LEEST
The Special Girl (Harry Styles)
FanfictionMijn ouders hebben mij op 3 jarige leeftijd geadopteerd en ik heb mijn echte familie nog nooit gezien. Maar ik weet ook niet of ik dat wel wil. Opeens veranderd alles. Ik moet alles achterlaten omdat we gaan verhuizen van Utrecht naar Doncaster in E...