41

3.1K 101 18
                                    

HOOFDSTUK 41.

*Iemand's Pov*

Godver.. Waarom krijg ik nou geen bericht terug? Ze zou allang wat terug moeten schrijven! Straks word ze verraden en weet iedereen dat ik er achter zit.

*Saar*

De tijd vliegt echt als je je vermaakt. Nog steeds heb ik af en toe buikpijn maar dat komt natuurlijk ook door de zwangerschap. Over 2 dagen gaan we al naar Nederland! Eindelijk kan ik mijn vrienden weer zien! Ik heb ze echt gemist en Roos weet niet eens dat ik zwanger ben. Straks vind ze het niet eens leuk...

"Waar denk je aan?" Harry komt naast me zitten op de bank.

"Nederland." Glimlach ik.

"Heb je zin om er weer heen te gaan?" Ik haal mijn schouder op.

"Wat bedoel je daar mee?"

"Ik wil mijn vrienden wel weer zien, maar ik ben bang dat het te veel herinneringen naar boven brengt."

"Komt wel goed, daar zorgen we met z'n allen voor." Ik kijk hem dankbaar aan. Ik druk een kus op zijn neus en sta op.

"We moeten gaan. Optreed tijd!" Roep ik enthousiast. Harry staat sloom op en trekt zijn jas aan. Ja jas... Want het regent in Frankrijk, ook al is het 20 juni. We lopen naar buiten en stappen het busje in, die ons van het hotel naar het stadion brengt. Tot nu toe heb ik 6 optredens gemist. Ik vond het vreselijk dat ik er niet bij was, maar Harry zei dat het helemaal niet erg is.

Mijn buik is echt enorm... Het is soms best zwaar om zo'n kindje mee te dragen. Ik draag meestal losse shirts van Harry, maar op dit moment draag ik een strak T-shirt van Nirvana. Ik hou echt niet van hun muziek, maar ik vind de opdruk van de shirts zo leuk:)

***

"Yess!! Saar! High-five!" Roept Luke die op me af stormt. Ik weet meteen wat hij bedoeld. Ik klap mijn hand tegen de van hem en lach.

"Jullie zijn echt raar." Grinnikt Zayn die op de bank ploft. Luke slaat een arm om me heen, vriendschappelijk dan hè.

"Wij zijn gewoon cool omdat we matchende shirts hebben." Roept Luke.

"Nee. Hij heeft gelijk. Jij bent raar." Ik wurm me onder Luke's arm vandaan en loop richting Michael, die op de grote bank zit. Ik ga naast hem zitten. Heel langzaam laat ik me vallen op de bank. Wow.. Dat deed pijn aan mijn rug.. En buik. Shit niet weer. Als het nu weer begint, dan stap ik naar de eerste de beste dokter! Harry komt naast mij zitten en legt zijn hand op mijn buik. Zijn grote warme hand. Ik had niet kunnen wensen voor een liever vriendje/vader voor zijn zoon of dochter. Dat klopt. We weten nog niet wat het word. Daar hebben we voor gekozen, we wilden het een verrassing houden. We zijn al wel heel lang bezig met namen verzinnen maar weten nog niet echt de perfecte naam.

==============

HEEYYYYY

OMG ALS EERSTE!!!! 16K😭😱😱😄💕💕

dank jullie weellll!

PLEASE LEES DIT EVEN.

Ten tweedeee

Ik heb jullie hulp nodig!

Wantt ik weet geen naam voor de baby!

Ik weet al wel of het een jongen of meisje word maar dat vertel ik lekker niet;)

Maar! Weet jij leuke jongens én meisjes namen? Dan mag je ze insturen! Zet ze bij de comments neer en dan kies ik de leukste uit! Wees creatief!

Natuurlijk moet het wel een beetje bij Saar en Harry passen:) dus misschien iets met een betekenis, met wat ze allemaal hebben mee gemaakt.. Idk!

Verzin maar iets!

Okee... Dus het volgende hoofdstuk word wat langer maar het duurt ook wat langer voordat het komt omdat ik iedereen een kans wil geven met namen verzinnen:) dus neem je tijd!

Ik denk dat ik hem probeer 18 augustus te uploaden. 1 dag voordat ik weer met school moet beginnen:( maar hou vol! Voor je het weet is het kerst vakantie, right?!

Nog 1 ding! Hihi

Zouden jullie het leuk vinden als ik een instagram account voor mijn boeken maak?

Met edits van de boeken en aankondigingen wanneer er wat online komt?

Laat het me weten! Xxxxxx

Anywaaayyyyy!

I love youuuuu

The Special Girl (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu