19

4.4K 139 1
                                    

HOOFDSTUK 19.

**********Saar**********

Ik wordt wakker van een harde knal... Niet alweer! Ik denk terug aan gister avond.. Het was gweldig! Ik kijk naar Harry. Zijn kleine krulletjes liggen verspreid op het kussen.

Back to the point... De knal. Ik maak Harry zacht wakker.

"Hey Hazz... Er is iets of iemand beneden." Hij kijkt me slaperig aan. Ik grinnik om zijn geknor.

We lopen naar beneden. Er brandt een lichtje. Hoe dichter we bij het licht komen, hoe feller het wordt. Als we in de woonkamer zijn stopt Harry met lopen.

"Liam?!" Zegt hij verbaasd. Ik kijk langs hem heen en zie Liam op de bank zitten met een meisje. Liam springt op. Ik kijk naar het meisje.

Wacht... Neee!!

"Louise?!" Roep ik.

"Saar? " ze rent naar me toe. We knuffelen elkaar helemaal dood. Lachend trekt ze weer terug.

"Dus.. Jullie kennen elkaar al.." Zegt Liam droog.

"Is het zo duidelijk te zien?" Grinnikt Louise. Ze geeft hem een duwtje. Liam slaat een arm om Louise heen.

"Dus daar was je de heletijd! Je was niet bij je ouders, je was bij haar!" Roept Harry. Liam wordt knal rood.

"Wat doe jij hier?" Vraagt Louise om de stilte te verbreken.

"Ik ben hierheen verhuisd met mijn ouders, maar ik woon nu hier... Lang verhaal. En jij?"

"Ik ben hier voor mijn studie. Ik blijf hier 7 maanden en dan ga ik terug naar Nederland. Mijn eerste 2 maanden zijn bijna voorbij." Zegt ze met een zucht. Ze kijkt naar Liam. Hij kijkt haar verdrietig aan. Aawh.

"Ben jij dan dat meisje dat steeds op het nieuws is?" Vraagt Louise nieuwschierig. Ik knik. Ik was de laatste tijd vaak op het nieuws. Met Harry, maar ook met Louis.

"Heb jij dan met Harry én Louis?"

"Nee. Louis is mijn tweeling broer en Harry mijn vriendje. Toch Hazza?" Harry kijkt me glunderend aan. Hij slaat zijn armen om mijn middel.

"Huh tweelingbroer? Heb ik wat gemist ofzo?!" Vraagt Louise verbaasd.

"Ik leg het morgen wel uit... Beetje moeilijk om in de nacht alles uit te gaan leggen..." Zeg ik grinnikend.

"Nou wij gaan weer slapen... Breek de boel niet af hè." Grinnikt Harry. We lopen naar boven... Wauw! Mijn vriendin is gewoon hier, in Doncaster! Dit is echt geweldig!

Ik kruip dicht tegen Harry aan. Hij slaat een arm om me heen en drukt een kus op mijn haren. Misschien wordt mijn leven toch nog leuk met het beste vriendje ooit, mijn vriendin die hier ook is, de 3 beste vrienden ooit en de aller liefste familie en tweeling broer!

____________________________________________________________________________________________

Heyyy! Sorry dat het zo kort is. Ik ben echt heel moe... En ik heb veel huiswerk. Ik probeer elke week 1 keer te uploaden van elk boek... Maar meestal word dat pas het weekend omdat ik dan het meeste tijd heb en tja.... School gaat toch voor... Jammer genoeg :(
Maar hopelijk vinden jullie dit een leuk hoofdstuk! Xx

En oowjaah! 1.5 K reads!! Whaaaaat?! Niet normaaal! Thank youuuu xxxxx

The Special Girl (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu