HOOFDSTUK 18.
**********Saar**********
Samen met Louis zit ik in de auto. Onze moeder woont maar 10 minuten van ons vandaan, dus is de rit snel voorbij.
"Gaan we het tegen ze zeggen?" Vraagt Lou na 2 minuten.
"Wat?"
"Dat we twins zijn? Gaan we dat zeggen tegen Charlotte, Felicite, Daisy en Phoebe zeggen? Want ze weten het niet. Alleen mam en pap."
"Ik denk het. Hoe oud zijn ze?"
"Charlotte is 14, we noemen haar Lottie. Felicite is 12 en soms noemen we haar Fizzy of Fizz. En Daisy en Phoebe zijn een tweeling van 8." Zegt Louis stralend. Hij vind het blijkbaar leuk om over zijn zusjes te praten. Oh en mijn zusjes....
"Ik denk dat het dan wel kan... Wat denk jij?"
"Hmm... Ik denk dat het lastig is om ze uit te leggen, maar we doen het wel in makkelijkere taal... Voor Phoebe en Daisy dan he... Fizz en Lottie snappen het wel." Zegt hij met een besluit.
Ik ben best wel zenuwachtig... Ik ga mijn familie voor het eerst zien... Zullen ze me wel willen? Straks willen ze het helemaal niet... Ik raak in paniek en voel een warme hand op mijn been.
"Rustig maar. Ze vinden je geweldig! Dat weet ik zeker."
We zetten de auto op de oprit en lopen naar de deur. Louis drukt op de bel en bijna meteen doet een meisje open.
"Louis!!" Gilt ze, daarna valt ze in Louis armen.
"Hey Fizzy!" Zegt hij knuffelend.
"Wie is dat?" Vraagt ze als ze naar mij wijst. Dus dit is Felicite. Ze ziet er schattig uit. Ze heeft een tuinbroek aan, met een gestreept T-shirt eronder en een zwarte panty. Daaronder heeft ze witte all stars.
"Dit is Saar. Ze is een hele goede vriendin van mij." Ze schudt mijn hand en zegt me gedag. Met z'n drieën lopen we de woonkamer in. Twee meisjes vallen Louis aan. Ze gillen van blijheid en knuffelen hem helemaal plat. Er komt een meisje van de trap af gerend. Louis rent naar haar toe en drukt haar in een knuffel. Johannah komt naar me toe.
"Heyy schat. Hoe gaat het?" Ik geef haar een knuffel en zeg dat het goed gaat.
"Saar? Dit zijn Phoebe, Daisy, Felicite, en Charlotte." Ze wijst haar kinderen stuk voor stuk aan.
"En dit is Daniel. Mijn man." Ik schudt hem de hand.
"Daisy, Phoebe ga maar even buiten spelen." Zegt Johannah na een tijdje.
"Moeten wij ook weg?" Vraagt Lottie. Johannah schudt van nee.
"We moeten jullie iets vertellen." Begint Louis. Johannah gaat verder. We gaan allemaal op de stoelen en banken zitten en Johannah verteld het verhaal.
"22 jaar geleden, werdt ik bevallen van een tweeling. Een jongen en een meisje. Het jongetje, Louis, was gezond. Maar er was een vrouw en die zei dat mijn dochtertje, Julia, niet gezond was. Ze nam haar mee en is nooit terug gekomen. Ik zag op het nieuws dat mijn kleine Julia op drie jarige leeftijd was achter gelaten. Ze werd voor de tweede keer geadopteerd. Het bleek dat Julia niet ziek was. Ze was gezond en de vrouw was gestoord." Ze laat een paar tranen rollen en Louis gaat verder.
"Een paar weken geleden, heeft onze limo een meisje aan gereden. Ze werd geduwd door de fans en wij hebben haar opgevangen. We hebben ontdekt dat ze mijn tweeling zus is. Ik wist het ook niet want mama heeft het nooit tegen iemand gezegd. Het meisje dat eigenlijk Julia heet zit hier." Hij wijst naar mij. Ik glimlach zwakjes.
"Wat? Dus Saar is onze zus?" Vraagt Fizzy. Louis knikt. Lottie straalt!
"Ik wilde altijd al een grote zus!" Roept ze en ze vliegt in mijn armen. Een traan rolt over mijn wang. Ook Fizzy omhelst me nu.
"Dat is geweldig! Ik ben zo blij!" Roept ze. Ik kijk ze even aan. Lottie heeft dezelfde ogen als Louis.
**********
Het ging geweldig! Alle meisjes snapten het en vonden het super leuk! Ik ben nog nooit zo blij geweest.
"Ben je blij?" Vraagt Louis als we in de auto zitten. Hij zou me weer naar huis brengen en zou dan zelf terug gaan naar mam.
"Tuurlijk ben ik blij! Jullie zijn het beste wat me ooit is over komen!" Zeg ik glunderend.
"Gelukkig." Hij zet me af bij huis en zwaait naar me.
"Doei Lou! Tot vrijdag!"
"Bye sissy!" Louis zou drie dagen blijven bij onze ouders en zusjes. Ik ben dus helemaal alleen met Harry. Ik druk op de deurbel en meteen doet Harry open.
"Hey babe!" Roept hij, waarna hij me in zijn armen sluit.
"Loop je al de hele dag ik je jogging broek?" Vraag ik grinnikend.
"Wie zegt dat ik heb gelopen." Zegt hij met een grijns. Hij trekt me mee naar binnen.
"Ik heb je gemist."
"Ik was maar een paar uur weg!"
"Ja maar dan kan ik je nog wel missen!" Zegt hij met een pruilipje.
"Wat moet ik doen om het goed te maken?" Vraag ik. Ook al weet ik dat allang. Hij kijkt me grijnzend aan en loop naar me toe. Hij drukt me tegen de muur en zoent me zachtjes.
"Harry niet hier." Zeg ik tegen zijn lippen aan. Hij tilt me op en ik sla mijn benen om zijn middel. Zoenend loopt hij de trap op. Eenmaal boven grinnikt hij even. Hij loopt richting zijn kamer en laat me op het bed vallen.
____________________________________________________________________________________________
Drie keer op een dag geupload! Applausje voor mij:D
Eehm.... Vráagje... Willen jullie het volgende stuk ook lezen wat ze gaan doen enzo? Of moet ik het overslaan en door gaan naar de volgende dag?
Laat ff weten in de reacties! Xx love you mah little skittles!
Sorry skittles verslaafde hieroo!
JE LEEST
The Special Girl (Harry Styles)
FanfictionMijn ouders hebben mij op 3 jarige leeftijd geadopteerd en ik heb mijn echte familie nog nooit gezien. Maar ik weet ook niet of ik dat wel wil. Opeens veranderd alles. Ik moet alles achterlaten omdat we gaan verhuizen van Utrecht naar Doncaster in E...