05

8.2K 211 37
                                    

HOOFDSTUK 5.

*Saar*

Ik zie Louis denken en tegen z'n hoofd wrijven. Ik geen hem een kusje op zijn voorhoofd en lach naar hem. Harry ziet het en word kwaad. Uit het niets zegt hij tegen Louis:

"Okay wat is er met jou? Je weet dat ik haar leuk vind en je laat alles gewoon toe! Hoe zou jij dat vinden?!"

"Rustig gast! Zij doet dat bij mij hoor, ik doe niks."

Hij kijkt geïrriteerd en loopt naar zijn auto. Wat doe ik verkeerd? En Harry Styles vind mij leuk? Hoe kan dat! Ik ben zo lelijk als wat!!

Niall, Zayn, Liam, Louis en ik gaan naar Niall's auto. Ik zit tussen Liam en Louis in en iedereen is stil. We rijden naar het 1D -huis en ik help Louis de auto uit. We kijken een film, maar ik val al snel in slaap. Tegen Louis' borst aan.

*Louis*

We zitten op de bank een film te kijken en ik merk dat Saar heel langzaam in slaap valt. Ze leunt met haar hoofd tegen mijn borst en ze ziet er schattig uit. Als ze wakker word is de film al bijna afgelopen. Ik moet lachen, want ze doet alsof ze nooit heeft geslapen. Ze trekt haar hoofd terug en kijkt me aan. Ik lach en ze lacht terug. Ik krijg het warm van binnen.

Ik zie Harry binnen komen en hij ploft naast me neer op de bank.

"Het spijt me dude, ik was een beetje geïrriteerd en ik meende het niet. Sorry." Fluistert hij.

"Het is allang goed joh!"

"We delen haar oke?"

"Ssstt... ze kan het horen hoor!" Ik geef hem een knuffel en dat is een teken dat het goed is.

De film is afgelopen en we lopen met z'n allen naar boven. Saar is ondertussen weer in slaap gevallen. We maken haar zachtjes wakker.

"He Saartje? Ga je mee slapen?"

"Oke... Waar moet ik dan slapen?" Zegt ze duf.

"Ik wil wel op de bank gaan liggen" zegt Harry.

"Ben je gek joh!"

"We hebben allemaal een twee persoons bed dus je mag kiezen en ik wil ook wel bij Harry in bed." Zeg ik en ik begin hem heftig nep te zoenen.

"Harry, vind je het goed als ik bij jou ga?" Vraagt ze lief aan Harry. Ik ben teleur gesteld dat ze niet bij mij wilt, maar ik zeg er niks van. Hij begint te stralen en loopt met haar naar boven.

*Saar*

Ik heb het idee dat Harry jaloers is, dus heb ik gezegd dat ik vannacht bij hem wilt slapen. Hij straalde en meteen keek ik naar Louis. Hij keek een beetje sip, maar ik had ze horen praten en ze zeiden dat ze geen ruzie wilde en me zouden delen. Alsof ik een koekje ben! Maar ik vind het wel schattig. Ook al vind ik Louis wat leuker dan Harry, het kan altijd nog komen. Als hij maar niks in zijn hoofd haald. Alle slaapkamers in het huis hebben een eigen badkamer. Op de tweede verdieping slapen Harry en Louis en op de derde verdieping slapen Niall, Liam en Zayn. Harry loopt naar boven en als hij zijn kamer binnen loopt, geef ik Louis snel een knuffel. Hij liep beteuterd achter me aan en dat zag ik natuurlijk weer. Hij fleurt een beetje op en loopt zijn kamer in. Harry pakt mijn hand en ik hoor Louis nog net wat roepen.

"Welterusten beautiful!"

"Trustee schatje." Roept Harry terug. Ik barst in lachen uit. Opeens besef ik dat ik geen pyjama mee heb.

"Harry ik heb geen slaapspullen mee." Hij pakt een sweater uit zijn kast en geeft hem aan mij. Ik trek hem aan en zie dat hij net iets over mijn billen komt. Ik loop de badkamer uit en Harry kijkt me grinnikend aan en fluit zachtjes. Ik lach en gooi een kussen naar zijn hoofd. Harry heeft een jogging brok aan getrokken omdat ik bij hem slaap. Normaal slaapt hij naakt, dus ja. Hij zet de tv aan en we kijken een stukje van The Vampire Diaries. Ik val langzaam in slaap en leg mijn hoofd op Harry's borst. Harry zet de tv uit en we vallen samen in slaap.

The Special Girl (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu