HOOFDSTUK 40.
*Saar*
De jongens zijn nu al een uurtje bezig met optreden. Vanaf hier is het echt geweldig om ze te zien. Ik zit backstage en er hangt een grote tv die alles laat zien wat op het podium gebeurt. Soms kan ik ook even aan de zijkant kijken. Er is een kleine opening aan de zijkant van het podium, waar ik dan met een bodyguard heen kan. Maar ik zit liever op de bank. De buikpijn is er nog steeds. Noortje kwam net bezorgd naar me toe. Ze was dus blijkbaar even in Louis en haar kamer om wat op te halen. Daarom was ze er niet toen ik wakker werd, maar ja alles is nu goed. Ik kijk weer op het scherm. Liam begint net met zijn deel van You and I. Één van mijn lievelingsliedjes. Het klinkt zo lief en romantisch. Harry heeft het vaak voor me gezongen als ik niet kon slapen of gewoon als we op de bank zaten. Ik weet zeker dat Harry het goed zou doen als vader, ook al is hij het jongste van de band. Ik glimlach als ik eraan denk. Harry met ons kindje, spelend in de tuin. Ik zou kapot gaan als er iets met hem of ons kind zou gebeuren.
"Saar?" Noortje staat voor me. Ze knipt met haar vingers om mij uit mijn gedachten te halen.
"Sorry.. Wat is er?" Glimlach ik.
"Ik vroeg me af of je ook wat te drinken wou." Vraagt ze.
"Ja lekker, maar ik wil het ook wel zelf halen hoor." Ze schudt haar hoofd.
"Nee. Jij bent ziek! Je mocht van Harry niet eens hier komen, dus om je te helpen is een must!" Ze loopt weg. Ik grinnik. Noortje is echt een schat. Soms doet ze wel raar, maar meestal is het dan omdat ze alleen met Louis is en dan wordt gestoord. Ik neem het haar niet kwalijk. Als dat telkens bij mij zou gebeuren, zou ik ook best wel geïrriteerd worden. Ik kijk weer op het scherm. Harry is bezig met zijn solo. Je kan de frons tussen zijn wenkbrauwen goed zien. Ik pak mijn mobiel, loop naar een bodyguard en hij neemt mij mee naar de zijkant van het podium. Snel neem ik een paar foto's.
"OH MY GODD!!" Gild een meisje. Snel kijk ik op. Ze wijst naar mij. Ik zwaai even. Ik zie hoe ze haar vriendinnen aan stoot en naar mij wijst.
"Mevrouw, het is beter nu weer backstage te gaan." Ik knik en zwaai nog een laatste keer. In mijn ooghoek zie ik het meisje flauwvallen. Snel klim ik over de dranghekken heen naar haar toe. Ik roep snel ambulance broeders en ze nemen haar mee naar de ambulance. Snel loop ik achter ze aan, maar de mannen duwen me weg en zeggen dat het beter is ze met rust te laten. Ik loop naar binnen. Terug backstage. Ik plof op de bank. Dat springen over het hek was misschien niet zo heel slim. Ik voel hoe alles weer omhoog komt. Ik snel naar de wc en gooi alles eruit. Zo verlies ik wel gelukkig wat kilo's. Oké, dacht ik dat nou serieus? Ik heb een goed lichaam en ben absoluut niet te dik. Herhaal ik in mezelf. Snel veeg ik mijn mond af, spoel door, was mijn handen en loop terug naar Lou, die met Lux op de bank zit te spelen.
"Gaat het wel?" Vraagt ze als ik naast haar ga zitten. Ik knik.
"Beetje misselijk." Ze kijkt me raar aan.
"Beetje misselijk? Je bent lijkbleek!" Ik wuif het weg en zak in de bank.
***
Luid gegil klinkt in mijn oren als ik wakker word. Shit ben ik nou in slaap gevallen? Ik kijk op de klok. Ja dus... De jongens doen hun laatste liedje zo te horen, want Best Song Ever klinkt door de boksen. Ik sta snel op en loop naar de plek waar de jongens uit komen.
De laatste noten worden aan geslagen en dan verschijnen ze. Ik zie Harry bezweet staan en hij ziet me niet. Hij is met Zayn aan het lachen. Ik glimlach. Altijd als hij lacht, wordt ik meteen blij. Als Harry opkijkt ziet hij mij eindelijk. Ik loop naar hem toe en knuffel hem.
"Babe, wat doe jij nou hier?" Vraagt hij bezorgt.
"Rustig.. Het gaat goed. Er is niks aan de hand!" Harry kijkt me in mijn ogen aan.
"Je bent gek, weet je dat? Je moest in bed blijven!" Dringt hij aan.
"En jullie eerste concert van de tour missen zeker?" Grinnik ik. Hij knikt.
"Straks word je nog zieker." Ik rol mijn ogen.
"Haz. Ik ben oké. Niet ziek. Ik had gewoon wat slaap te kort." Zeg ik. Ook al weet ik dat het meer is dan dat. Harry kijkt me nog één keer goed aan. Dan drukt hij een kus op mijn lippen en pakt mijn hand. Hij ploft op de bank neer en trekt me op schoot.
"Ik zweet wel." Fluistert hij in mijn oor.
"Net alsof ik vies ben van jou zweet."
"Moeten we straks maar even douchen." Knipoogt hij. Ik grinnik zacht zodat niemand het hoort.
JE LEEST
The Special Girl (Harry Styles)
FanfictionMijn ouders hebben mij op 3 jarige leeftijd geadopteerd en ik heb mijn echte familie nog nooit gezien. Maar ik weet ook niet of ik dat wel wil. Opeens veranderd alles. Ik moet alles achterlaten omdat we gaan verhuizen van Utrecht naar Doncaster in E...