HOOFDSTUK 3.
*Saar*
Ik lig in een auto. Op iemand's schoot met 6 gezichten boven me. 5 jonge jongens en 1 oudere man. Eerst kan ik niet goed zien wie het zijn, maar na een paar keer knipperen zie ik al wat meer... Harry?! Liam?! Louis?! Niall en Zayn?! En wacht... Paul!! Omg! Dit is niet te geloven! Ik schrik en schiet omhoog. Ze drukken me zachtjes naar beneden en zeggen dat ik rustig moet gaan liggen. Ik weet niet wat me overkomt! Het ene moment sta ik in de winkel en het andere moment lig ik in een limo met 5 beroemde jongens om me heen. Ik lig met mijn benen bij Liam en met mijn hoofd bij Louis. Hij kijkt me heel lief aan en ik moet ervan blozen.
"Heey." Zegt Niall als hij ziet dat ik nu goed bij ben.
"Hello." Mijn Engels is niet perfect maar op school was ik er altijd wel goed in dus dat komt nu wel van pas.
"How are you feeling?" Vraagt Harry zachtjes met zijn lieve schorre stem.
"Het gaat wel... Mijn hoofd bonkt alleen en mijn been doet een beetje pijn"
Ze kijken me meelevend aan.
"Ben je hier helemaal alleen?" Vraagt Liam.
"Nee, mijn moeder loopt nog in TK Maxx." Zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.
"Kan je haar misschien bellen, dan pikken wij haar op en brengen we jullie even naar huis."
"Of course!"
-Hallo?
--Hai mam met mijn.
-Waar ben je?
--Lang verhaal. Ik vertel het zo als je heel even luisterde. Kun je gaan afrekenen en dan naar buiten komen? Er staat dan een grote limo op je te wachten. Daar mag je in gaan dan zie ik je daar oke?
-Eehm... Ja is goed.
Ik hoor wel een beetje onzekerheid maar ze komt wel. Ik ken haar langer dan vandaag. Ik ga naast Louis zitten en na 5 minuten stapt mijn moeder in. Ze ziet ze de wond op mijn hoofd. Ze schrikt zich rot en vraagt wat er is gebeurd. Eerst stel ik haar voor aan One Direction en Paul en ze stelt zich netjes voor. Ik vertel wat er is gebeurt.
"Ach meisje toch!" Zegt ze. Ze geeft me een knuffel. En uit het niets zegt ze in het Engels:
"Dus deze knappe heren hebben je geholpen?" Ik schaam me rot, maar de jongens kunnen er wel om lachen. Gelukkig maar, want ik schaam me enorm.
"We willen u en ..... "
"Saar." Zei ik met een glimlach.
".....Saar" zegt hij met moeite, want die naam kennen ze niet in Engeland. Het klinkt alsof hij Seerrr zei. Zo grappig!
"We willen u en Saar wel thuis brengen?"
"Oh, wat lief! Graag."
"Waar wonen jullie?"
"Bennetthorpe."
"Hey, daar wonen wij ook!" Een schok gaat door me heen als Harry dat zegt.
"Welk nummer?"
"134."
"Waattt?! Wij op nummer..." Ik kijk Niall afwachtend aan, maar Zayn slaat hem tegen zijn borst en zegt dat ze dat niet kunnen zeggen. Ze kunnen de teleurstelling van mijn gezicht aflezen.
"We vertellen het, als je het niet door verteld." Zegt Liam met een lach op zijn lieve, mooie gezicht.
"Deal." Zeg ik.
Een zucht: " nummer 135."
Ik kijk ze geschokt en blij aan. Wacht wat? One Direction woont naast me?! Is dit een droom? Ik knijp mezelf in mijn arm, maar besef dan pas dat ik op een blauwe plek kneep. Er gaat een scheut door me heen.
JE LEEST
The Special Girl (Harry Styles)
FanficMijn ouders hebben mij op 3 jarige leeftijd geadopteerd en ik heb mijn echte familie nog nooit gezien. Maar ik weet ook niet of ik dat wel wil. Opeens veranderd alles. Ik moet alles achterlaten omdat we gaan verhuizen van Utrecht naar Doncaster in E...