31

3.6K 112 15
                                    

HOOFDSTUK 31.

*Saar*

Ik loop door de stad. Zoekend naar een plek om te werken. Bij h&m was het vol. Voor Primark hadden ze niemand nodig. Ik stop en kijk rond. Er komen een paar meisjes op me af.

"Sorry.. Maar ben jij Harry Styles' vriendin?" Ik kijk om me heen. Niemand verder.

"Ja dat ben ik." Ik probeer me voor te bereiden. Op wat er gaat komen. Wat ze gaan zeggen.

"Mogen we op de foto met je?" Ik kijk ze verbaasd aan. Het zijn 3 meisjes van ongeveer 14 jaar oud. Ze zien er aardig uit.

"Eehm.. Tuurlijk." Het meisje dat het vroeg pakt haar telefoon en neemt een foto van mij met de andere twee meisjes. Daarna maakt ze nog een 'selfie'.

"Mogen we misschien ook je handtekening?" Ik knik.

"Tuurlijk! Hoe heet je?" Het meisje overhandigt me een stift.

"Laura." Glimlacht ze naar me. Ik schrijf een kort berichtje in haar boekje met een handtekening erbij en neem weer afscheid. Nou.. Dat was iets nieuws. Ik loop weer verder.

Ik kom langs Starbucks. Misschien hier? Ik loop naar binnen.

"Hallo. Wat mag het zijn?" Word er meteen gevraagd.

"Eigenlijk ben ik hier om te soliciteren." De jongen komt achter de balie vandaan. Hij geeft me een hand.

"Loop maar mee." Ik loop achter de jongen aan, een kamertje in, waar een wat oudere mevrouw zit.

Aangenomen! Wauw... Dat was best simpel! Morgen mijn eerste werkdag. Ik loop weer terug naar huis. Naar Harry!

Meteen als ik aan kom word de deur geopend door Zayn.

"Hey Zaynie!" Roep ik blij. Ik geef hem een knuffel en loop naar binnen.

"Hey Pretty Girl." Lacht hij. Ik loop door naar Harry. Hij staat in de keukendeur opening met zijn armen gespreid.

"Hey honey!" Ik spring in zijn armen.

"En?? Gelukt?" Ik kijk hem even aan.

"Yepp! Starbucks!" Lach ik. Blij kijkt hij me aan.

"Yeah! Dan krijg ik gratis koffie!"

"Echt niet!" Plaag ik.

"Trouwens, ik werd herkent.." Harry kijkt me bang aan. Alsof hij denkt dat ze iets ergs met me hebben gedaan.

"Het was echt heel lief, 3 meisjes kwamen naar me toe en vroegen om een handtekening en foto." Harry kijkt opgelucht.

"Leuukk!"hij plant een kus op mijn wang.

*Volgende dag*

8 uur 's ochtends en nu al mijn bed uit. Om 9 uur moet ik beginnen. Eerst word alles uitgelegd.
Harry ligt nog te slapen. Ik sluip uit bed en doe mijn normale ochtend routine. Om kwart voor 9 loop ik de deur uit. Het is 5 minuten lopen naar de stad dus ik ben mooi op tijd.
Als ik aan kom, wordt alles me uitgelegd door de jongen die me gister ook hielp. 'Mike' is zijn naam. Hij heeft bruin haar en altijd een grote lach op zijn gezicht.
Als het bijna 11 uur is, wordt het steeds drukker.

"Nu komt het drukste moment van de dag." Lacht Mike. Ik begin met mensen helpen. Het gaat nog een beetje traag, maar voor mijn eerste dag wel redelijk. Meteen na de drukte komt er een jongen binnen.

"Hey babe." De jongen tilt zijn zonnebril en hoed op.

"Hazza!" Ik kom achter de balie vandaan en knuffel hem.

The Special Girl (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu