-Induljunk már, nem késhetünk el az első napon - rángatta a kezemet a bátyám, aki bár nálam egy évvel idősebb, egy iskolába fog járni velem. A szüleink kitalálták, hogy költözzünk el Busanból, így az utolsó három évemet Juseon-nal Incheolban fogom lehúzni. Az ordibálás frekvenciáját nem részletezném, amikor közölték velünk a tényt - pakoljunk, holnap kocsikázunk.
-Hogy tudsz te jó pofát vágni ehhez? - morogtam, átvéve a táskámat tőle.
-Gondolj csak bele: új nők, új lehetőségek - ismertette velem terveit, miszerint új rekordot akar beállítani hímringyóságból.
-Sok sikert, de én ezt nem hallgatom tovább - hagytam ott az iskola előtt, és felfele kezdtem menetelni.
-Várj már Minhee! - kapta el a karom, és szoros ölelésbe vont - Vigyázz magadra, jó? - nyomott puszit a homlokomra.
-Oké, de te is - mosolyogtam rá, majd a fülébe súgtam - Nagy mellű csaj nyolc óránál.
-Suli után talizunk! - rikkantotta, és elsietett az adott irányba. Szememet forgatva néztem körbe. Letisztult falak, üres folyosó.
-Ő a pasid? - csendült eg hang mellőlem. Egy aranybarna hajú, csillogó szemű lány meredt rám a bejárat felől, a bátyám után leskelődve.
-Ez?! Pff, ugyan már. A bátyám, és amúgy sem az ilyen nyálgépekre bukok - nevettem fel gúnyosan, mire a lány eltátotta a száját.
-Akkor ti vagytok az új testvérpár! Az én nevem Hyona, remélem nem ijesztettelek meg - kuncogott, aprót hajolva felém.
-Dehogy. Az enyém Minhee - viszonoztam a gesztusát.
-Van még tíz percünk óráig, addig körbevezetlek - ragadott karon, és kezdett húzni maga után, hogy csak repültem utána mint egy szélsárkány.
Az iskola átlagosnak tűnt, két tornateremmel, és sok-sok ugyanolyan osztályteremmel. A mienk üres volt.
-Hála az égnek a többiek az udvaron vannak. Pakolj csak le mellém - kapta ki kezeim közül a táskám, és levágta az egyik összefirkált padra.
-Ott már ül valaki, nem? - böktem a szék támlájára terített pulóverre.
-De, Minhyuk - vont vállat, és már rángatott is le a földszintre, egyenesen az udvarra nyíló kijárathoz.
-És most?
-Bemutatom távolról az osztálytársainkat - kacsintott rám.
Odakint tényleg rengeteg fiatal volt, reménykedtem benne, hogy a mi osztályunkban viszonylag kevesen vannak.
-Látod azt a csajcsoportot? - mutatott az egyik fa árnyékában vihorászók felé. Bólintottam.
-Egész jófejek, csak kicsit hangosak. Na, a következő... Ó, ott azok a fiúk! Ők az osztály stréberei, ha nincs kész a házid, hozzájuk fordulj.
Ez eddig tíz fő, velünk együtt tizenkettő.
-Ugye csak ennyi? - kérdeztem, de ekkor nyílt mögöttem az ajtó, és, mivel én előtte álltam, szépen fel is lökött.
-Minhee, jól vagy? - ugrott mellém Hyona, ádáz pillantásokat vetve az ajtón kilépőkre, akikből senkit sem láttam, de vihogásuk minden esetre fülsüketítő volt.
-Enyje Changkyun, illik így bánni egy hölggyel? - hallatszott mögülem egy rekedtes hang, mire nehézkesen feltápászkodtam.
Heten voltak, mindegyikükön szakadt farmer és valamilyen fekete fölső lengedezett a gyenge őszi szélben. Hajuk különböző színekben pompázott. Az egyiknek vörös, a másiknak kék, a harmadiknak pedig meghatározhatatlan szürkés-barnás. A többi fekete, vagy barna hajú volt.
Legelöl állt az, aki fellökött. Alig volt nálam magasabb, de pökhendisége sugárzott az arcáról.
-Szóval Changkyun - ízlelgettem a nevet - Úgy látom új kontaklencsére lesz szükséged - fúrtam bele szokatlan kékeszöld szemébe a tekintetem.
-Én meg úgy látom te még új vagy itt - mért végig a mellette álló, magas, csenevész fiú.
-Hyungwonnak igaza van. Nem láttam még a csinos pofikádat a környéken - nyalta meg az ajkát a kék hajú, pajzán pillantásokat vetve felém.
-Valószínűleg nem egy helyre járunk - húztam el a szám csalódottságot mímelve.
-Fogd be. Hogy hívnak? - tért a lényegre a perverzzel egymagas srác, aki eddig a háttérben álldogált.
-Közöd? - húztam fel a szemöldököm. Hyona rémülten megrázta a fejét, gondolom nem jött be neki az ötlet, hogy már első nap kötekedni akarok.
-Oh, elég sok van - bólogatott a vörös, és megindult felém.Ilyenkor hol van Juseom?
-Jooheon - dörrent rá a legkomorabb arcú a támadómra, aki lazán elengedte pulóverem anyagát az ujjai közül. Ám ettől a mozdulattól telefonom kiesett a zsebemből.
-Ez a tiéd? - lépett mellém fürgén a felnyírt barna hajú, és egy pillanattal később már a kezében forgatta a készüléket.
-Nem, találtam az utcán. Add vissza! - nyúltam felé, de ő csak nevetve arrébb lépett.
-Milyen kis türelmetlen vagy - kuncogott, miközben valamit pötyögött a telefonomon.
-Add vissza vagy~ - emeltem a kezem, hogy behúzzak neki egyet, de ekkor a kék hajú lefogott.
-Nyugodj már le, Kihyunie mindjárt visszaadja - súgta a fülembe, de én csak tovább rugdosódtam.
-Azt mondtam nyugodj le! Különben kezelésbe veszlek én magam - húzta meg a hajam szabad kezével, mire lefagytam, és nem mozdultam többet.
-Idióta állatok - motyogtam, mikor végre lefejtette rólam karjait. A másik -ezek szerint Kihyun- felém nyújtotta a telefonom.
-Nesze - nyomta a kezembe, majd a többiekkel együtt elvonult.
-Lehet az elején kellett volna említenem, hogy őket messze kerüld el - sóhajtotta a holtsápadt Hyona.Lehetséges.
~×~×~×~
Az első óra elejére tájékoztatott mindenről. Megtudtam, hogy a mi osztályunkba jár Hyungwon, Jooheon, Minhyuk és Changkyun. Eggyel fölöttünk Wonho és Kihyun. Előbbi eredetileg végzős lenne, de megbukott tavaly. És a legidősebb, Shownu, ő végzős.
-Szóval a bátyám azokkal fog egy osztályba járni - pillantottam a hangosan röhögő és zenét üvöltető társaság felé. Hyona szomorkásan bólintott, de aztán folytatta.
Informálódtam a fiúk kedvelt időtöltéseiről: mások szekálása, tanárok kiakasztása, zenehallgatás, verekedés és a szokásos tinikori bomlás.
Hyona azt is elmondta, hogy közülük Wonho taekwondozik, Jooheon karatézik, Shownu pedig csak szimplán bivalyerős, így velük nem igazán jó ötlet ujjat húzni, mert ha bunyóra kerül a sor, akkor bizony elég hamar egyoldalúvá fog válni a dolog.
Rejtélyes bagázsnak számítanak az iskolai körökben - senki nem tudja hol laknak, mit csinálnak iskolán kívül. De mivel az emberek fantáziája sokrétű, mindenféle pletykák terjengenek a Monsta X-ről. Így nevezik magukat, mert a menő név egyetlen iskolai klikknél sem maradhat ki.
Meg is feledkeztem Kihyun közelebbi ismerkedéséről a mobilommal, csak akkor jutott eszembe, amikor második órán az megrezzent a zsebemben.
Összeráncolt szemöldökkel meredtem az üzenetre.Üzenet küldője: Kihyun oppa
Üzenet: Hyungwon üzeni, hogy jó a segged ;)Mérgesen fordultam a mögöttem ülő fiúhoz, aki csak gonoszul elvigyorodott. Nemes egyszerűséggel bemutattam neki, aztán visszaírtam a másiknak. Persze csak miután megváltoztattam a nevét.
Minhee: Ti mind ilyen faragatlan idióták vagytok?
Idiot#1: Nem mind, én például okos is vagyok :D
Minhee: És még szerény is.... Honnan tudtad a nevem?!
Idiot#1: Minhyuk látott téged meg a kis barátnődet a hallban. Apropó, Wonhonak is megadtam a számod. Bocsesz :P
Idegesen körmöltem le amit a tanár a táblára írt, hogy aztán minden figyelmemet a telefonomnak szentelhessem.
Minhee: Te kis....!
De további szitkozódásra nem jutott időm, ugyanis a másik hím is írt.
Your_hoe: Telefonozunk órán, ha?
Minhee: Megbuktunk öt tantárgyból, ha?
Your_hoe: Hat volt, kikérem magamnak! Amúgy mik voltak azok a fürdőruhás képek a galériádban...? :3
És ez volt az a pillanat, amikor letiltottam.
Idiot#1: Lol, tényleg letiltottad Wonhot? xD
Minhee: Téged is le foglak
Már készültem is, amikor ezerrel kezdett bombázni az üzeneteivel.
Idiot#1: Úgy sem mered
Idiot#1: Megtalálunk ><
Idiot#1: Ugye nem tiltottál le?!
Idiot#1: Minheeeeeeeeeeee~~
Idiot#1: Most azonnal írjál visszaJót derültem a bénaságán, igazából kicsit aranyosnak is találtam. De ez csak egy tizedmásordpercig tartott.
Idiot#1:.Tudom ki a bátyád...
Minhee: Ha egy ujjal hozzá mertek érni!
Idiot#1: Tudtam!
Mérgesen a homlokomra csaptam. Elárultam magam.
Idiot#1: Úú, van egy ötletem
Minhee: Akármi is az, most felejtsd el
Idiot#1: A feltételeim még most is állnak. Hozzácsaphatjuk még Hyona-t is, úgy is bejön a kis deszka csajszi Minhyuknak
Minhee: Ki vele, mit akarsz?
Nagyot sóhajtva csúsztam lejjebb a székemen.
Ajjaj, mi lesz ebből.....
Sziasztook! Ez az kezdő 'oneshotom' első része (kettő lesz összesen). Szimikej - nek készült, remélem tetszett és nem csalódtál nagyot :D ♥ lesz ez még izgalmasabb is, nyugi, csak képtelen vagyok röviden fogalmazni xd ♥
Fighting!
KAMU SEDANG MEMBACA
Képzelet-Pillangók
Fiksi PenggemarAnd when the lights start flashing like a photo booth, And the stars exploding we'll be fireproof✨ Troye Sivan - Y O U T H [Hetero/Yaoi/Kpop/Actors/Fictional characters/Mindenamireéppenrávagyokkattanva]