Wszyscy usiedli przy stole i zaczęli jeść. Rozmawialiśmy, a za nim zdążyłam się obejrzeć kanapek już nie było.
-Wszyscy najedzeni?-Powiedziała Roza.
Skineli głowami na tak. Zaczęliśmy wspólnie sprzątać.
Gdy było już czysto usiedliśmy w salonie.-Będziemy się zbierać, nie Alexy?
-Tak, na nas czas.-Opowiedział bratu.
-No dobrze... ale wpadnijcie jeszcze. Odprowadziłam bliźniaków do drzwi i pożegnałam się z nimi. Dalej poszła Roza i Lysander. Zostałam sama z Kastielem.
-To co robimy?-Spojrzał na mnie swoim zboczonym wzrokiem.
-Mam dla ciebie propozycję.
-Jaką?-Podszedł do mnie i położył rękę na moich biodrach. Przeszedł mnie dreszcz.
-Pamiętasz? Mówiliśmy, że cię potrzebuję..
-Mówisz.. że chcesz ze mną zamieszkać???-Powiedział, a jego oczy rozbłysły.
-Może...-Odwróciłam głowę w prawą stronę i uniosłam ją do sufitu, dając tym do zrozumienia, że czekam na proste dziękuję.
-Dziękuję!-Jego szczęście było nie do opisania. Natychmiast mnie przytulił.
-Nie wiesz nawet jak cholernie bardzo jesteś dla mnie ważna.
-Wiem to.-Uśmiechnełam się pod nosem.
Gdy chłopak oderwał się ode mnie pocałowałam go w nos. (Nie wiem co mi się ostatnio stało ale cholernie bardzo mi się to podoba xD)
-Czy mógłbym zaprosić moją księżniczkę do wesołego miasteczka?
Znał mnie dobrze.. tak dobrze, że doskonale wiedział jak bardzo kocham kolejki górskie.
-Może mógłbyś... któż to wie..
Złapał mnie za nadgarstki i przycisnął do ściany, moje serce zabiło szybciej. Zaczął mnie namiętnie całować i schodzić pocałunkami coraz niżej.
-Kastiel..
Spojrzał na mnie tym swoim wzrokiem pożądania pomieszanego ze wzrokiem szczeniaczka proszącego o swój przysmak. (Fajny na przysmak) Twarz miał prawie na wysokości mojego biustu.
-Kastiel.. proszę cię...-Zaśmiałam się pod nosem, coś nie pozwalało mi dopuścić do tego co by zaraz zaszło.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zakończyłam w takim momencie, ponieważ musicie zdecydować czy mają to zrobić, czy nie?
CZEKAM! ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
Kiedyś Będziemy Razem [Zawieszone]
Teen FictionMarta, 15-letnia dziewczyna o bląd włosach, średniego wzrostu z niebiesko-szarymi tęczówkami. Dziewczyna właśnie skończyła 3 klasę gimnazjum. Niestety musiała przeprowadzić się na drugą stronę kraju, ponieważ jej tata dostał tam pracę. Co się wydarz...