- Allison -
Bájitaltanra vártunk, én pedig Black és James között ücsörögtem. A professzor - aki úgy nézett ki, mint egy rozmár, - belépett a terembe, és azt mondta:
- Remélem, bölcsen választottátok meg a szomszédotokat, mert a következő egy évben végig vele fogtok dolgozni.
Felsóhajtottam. Egy teljes évre megnyertem Blacket partnernek! Tökéletes, egyszerűen tökéletes! Oké, talán annyira mégsem, sőt, valójában egyáltalán nem az.
Hallottam, hogy Rozmárpofa professzor dumál valamiről, de persze egy szót sem értettem az egészből.
- Kiütésekre kell bájitalt készítenünk- erre megfordultam, és rájöttem, hogy Black az, és nekem beszél.
- Mi? - kérdeztem zavartan.
- Bájitalt kell készítenünk. Kiütésekre. Nem hallottad Lumpsluck professzort?
- Áá, szóval ez a neve Rozmárpofa professzornak...
Black félbeszakított:
- Már ne is haragudj, de Rozmárpofa professzor?
Egyre vidámabbnak tűnt.
- Igen, Rozmárpofa.
James fölröhögött:
- Rozmárpofa professzor...
- Csöndesebben! - szóltam közbe gorombán - Amint említettem, - mielőtt félbeszakítottak volna - bámultam rá a fiúkra - nem értettem valamit, amit a professzor mondott azután, hogy ezzel - Black felé intettem - leszek egy párban. Kicsit elbambultam.Mindketten kuncogni kezdtek.
- Most komolyan, húgi, előfordult már valaha, hogy figyeltél valamelyik az órán? - kérdezte James.
- Mintha te annyira figyelnél bármelyiken is! - gurultam dühbe.
James éppen válaszolni akart, amikor Lily lepisszegte:
- Maradjatok csöndben, különben mindannyian bajba kerülünk miattatok.
Összenéztünk a srácokkal, majd nevetésben törtünk ki.
Ezek után minden figyelmemet az órának szenteltem... A következő tíz percben.
- James, James, Jaamsieee...
- Mi az? - suttogta vissza.
- Miért nem tartunk egy kis szünetet? - kérdeztem.
A válasza meghökkentett:
- Végül is, lehet róla szó, igaz, Tapmancs? - kérdezte titokzatosan.
Sirius megfordult, és Jamesre nézett.
- Van meg a trágyagránátaidból?
- Igen, miért? - kérdezte Black unottan - Ahhhhaaaa! - pajkos fény gyulladt a szemében. Furcsa.
Hirtelen valami lármát hallottunk: Piton főzete felrobbant. Számos diákon kiütések keletkeztek, ahol rájuk fröccsent a bájital.
- Akire ment a főzetből, keresse fel a gyengélkedőt. Az órának vége.
James, Black, Remus, Peter és én kirohantunk a teremből és a fekete tó felé vettük az irányt. Odaérve letelepedtünk egy fa alá, én pedig nem bírtam tovább türtőztetni magamat:
- Hát ez félelmetes volt! Alig tudom elhinni, hogy Piton felrobbantotta a főzetét, hiszen nagyon jó bájitaltanból. Ha csak nem... Nem, az nem lehet... Egy trágyagránát, igaz?
Black és James idegesen pillantottak egymásra.
YOU ARE READING
Most komolyan?! Még egy Potter?!!!
FanfictionMiután James nővérét, Allisont kirúgják a Beauxbatons-ból, a Roxfortba kell járnia. Mi történik, amikor találkozik a Tekergőkkel? Mit tesz az egyikük, amikor beleszeret Allisonba? Bevallja neki az érzéseit vagy nem? Sirius Black fanfiction "Sziaszto...