IX. Alku

3.6K 215 5
                                    

- Lily -

Ajj, miért kell Potternek minden egyes alkalommal megjelennie amikor Persszel vagyok?! Nincsen saját élete? Nem kéne inkább a nagyszerű csínyeivel foglalkoznia ahelyett, hogy Perst zaklatja? Nem értem, miért piszkálja folyamatosan, elvégre Perselus nem csinált semmi rosszat, egyszerűen csak mardekáros.

Amikor Potter a bandájával a közelünkbe ért, Allison szemmel láthatólag megdermedt.

Aggódva tettem föl a kérdést:

- Mi a baj?

- Semmi. Megyek, beszélek Ja... Potterrel - válaszolta. Furcsa: majdnem Jamesnek nevezte Pottert. Úgy látszik, tetszik neki.

Erre a gondolatra belém mart a féltékenység. Potter nem szereti viszont, ugye?

Miközben Allison odasétált a srácokhoz, csak arra tudtam gondolni, hogy milyen jól meglesznek együtt, miután a halálba szekálták Perst. És én még azt hittem, hogy Allison igazi barát. De nekem ő nem a barátom, csak Potternek.

A gondolataimat Alice zavarta meg:

- Miről beszélnek? Olyan, mintha Allison elküldené a Tekergőket.
- Csak az a baj, hogy hiába - (Hermione) mondtam.

Marlene is megszólalt:

- Ó, igen? Akkor mégis mivel magyarázod ezt?

Hatalmas meglepetésünkre Potter odébbállt, Allison pedig visszaindult hozzánk. Amikor megérkezett, értetlenül megkérdezte:

- Most mi van?

- Allison -

Amint megláttam a tesómat, rögtön tudtam, hogy miért jött. Engem nem akart fiúk közelébe engedni, a lányok pedig elmesélték, hogy egyébként is rá van szállva Perselusra. Nem hagyhattam, hogy sikerrel járjon.

Amikor fölálltam, észrevettem, hogy Lily furcsán méreget. Erre csak vállat vontam, és James felé indultam.

- Mi a fenét képzelsz, mit művelsz?!!

- Mármint hogy érted?

-Perselusszal. Miért alacsonyodsz le hozzá?

- Ó, Pipogyusz...  (gondolom Siriusnak muszáj volt beleszólnia. Ez ooolyan nagyon siriuszos. Szinte hallom, ahogy ezt énekelgeti. :"D - ford.)

- A neve Perselus. Miért nem tudtok leszállni róla?

- Figyelj. Ő sem neked, sem a barátaidnak nem elég jó.

- Miért is? Azért, mert mardekáros?

- Halálfaló akar lenni. A barátaival mugli születésűeket zaklat. Sötét varázslatokat használ!

- Ez hülyeség!

- NEM, nem az! Ha én békén hagyom, akkor te is elkerülöd.

- De...

- Csak nem akarom, hogy bántson. Ne foglalkozz vele, kérlek.

- Rendben, de akkor te sem piszkálod. Áll az alku?

- Áll.

- Oké, akkor most visszamegyek.

- Velünk tarthatsz, ha gondolod.

Talán kicsit később, most női társaságra van szükségem. Megpusziltam James arcát, és visszasétáltam a lányokhoz. Odaérve észrevettem, hogy döbbentem merednek rám.
- Mi van? - kérdeztem.

____________________

Innentől kezdve az író már ritkán ad címet a fejezeteknek, úgyhogy én fogok megpróbálkozni vele. Vicces lesz. De azért igyekszem.

Em Black

Most komolyan?! Még egy Potter?!!!Where stories live. Discover now