-Allison-
Örülök neki, hogy a lányok újra beszélnek velem. Igazából azt hittem, nem fognak egyhamar megbocsátani, amiért nem mondtam el nekik, hogy James a tesóm.
Egyébként most jövök rá, hogy James körülbelül öt perce csak bámul maga elé. Különös. Normális esetben maximum harminc másodpercig képes ugyanarra a pontra meredni, leszámítva azt, amikor kis Liliomáról gondolkodik.
Figyeltem egy kis ideig, úgyhogy azonnal észrevettem, amikor elégedetten elvigyorodott, és ezzel párhuzamosan huncut fény villant a szemében.
Tehát- kétségkívül- valami csínyen töri a fejét.
-Gyere, Ally, mennünk kell legendás lények gondozására.
-Jól van, Lily, jövök már. Ki a tanár?
-Ebshont professzor. Nagyon szeretjük, csak kicsit szigorú. Kíváncsi vagyok, ma mit fogunk csinálni.Mikor megérkeztünk órára, észrevettem, hogy James és a barátai már ott vannak. Ezt meg hogyan csinálták? Előttük indultunk el, és Lily javaslatára a rövidebb úton jöttünk... Ha csak nincs valami még gyorsabb lehetőség arra, hogy, ide jussunk. Egy út, amiről Lily nem tudott.
Valami titkos járatnak kell lennie.
Nos, azt hiszem, nem sokat fogok éjszaka aludni. Valakinek viszont muszáj velem jönnie, különben el fogok tévedni. Olyan emberre van szükségem, aki jól ismeri a kastélyt. Talán Lilyt kéne meggyőznöm, hogy tartson velem, mivel James valószínűleg nem fog segíteni.
-'Reggelt, osztály! Ma a thesztrálokról fogunk tanulni. Ki tudja megmondani, hogy mik is azok a thesztrálok?
Természetesen Lily tudta a választ. Nagyon okos. Azt hiszem, azért tanul ilyen keményen, mert be akarja bizonyítani, hogy egy mugli születésű diákból is lehet jó boszorkány vagy varázsló. Őszintén, úgy gondolom, hogy ő volt az egész osztályban az egyetlen, akinek volt bármiféle lövése a thesztrálokról- leszámítva engem. Mi már tanultunk róluk a Beauxbatons-ban, a régi sulimban, úgyhogy én ismertem ezeket a lényeket.
-Miss Evans.
-A thesztrálok sötét teremtmények, és csak azok látják őket, akik már találkoztak a halállal. Vérrel tudjuk csalogatni őket. Néhányan azt is állítják, hogy magának a halálnak az állatai.
-Tíz pont a Griffendélnek! Valóban létezik egy legenda, ami szerint a thesztrálok a halál állatai. Most pedig párokban fognak dolgozni. Abbot és Prewett, Black és Potter...
A professzort James és Sirius szakították félbe, azzal, hogy egyszerre fölkiáltottak:
-Ez az!- és összepacsiztak.
-Öhm, Mr Black és Miss Potter.
Képzeletben az arcukba nevettem. Reménytelenek.
-És Mr Potter pedig Miss Evansszel...
Lily rám pillantott, és szenvedő arcot vágott, mire én csak megvontam a vállam, és Siriusszal kezdtem beszélgetni. Annyira nem is vészes a srác, korábban azt hittem, hogy sokkal elviselhetetlenebb lesz.
-Következő hétre szeretném, ha minden páros tökéletesen tudná, hogyan kell megetetni egy thesztrált, és talán majd repülhetnek is rajtuk.
-Alig várom, hogy fölülhessek az egyik thesztrál hátára!
-Te tényleg képes lennél repülni ezeken a szárnyas, lószerű izéken?
-Hallgass el! Ne bántsd őket, mert a végén még megsértődnek.
-Most azt mondtad, hogy fogjam be?
-Öhm... Igen.
-Oké.
Na most ez azért eléggé furcsa. Nem a legszebb hangnemben beszéltem vele, ő meg csak elintézte az egészet egy vállrándítással?!
-Most arra várunk, hogy ezek a fekete, szárnyas, lószerű izék megetessék saját magukat? Siri.
-Siri??!! Komolyan? (Seriously.)
-Halálosan komolyan. (Deadly.)------------------------------
Sziasztok! Tudom, hogy azt ígértem, amint megvannak a vote-ok, fölrakom az új részt, de Hollandiában voltam, és a számítógépemet nem vittem magammal, csak egy iPod volt velem. Tehát olvasni tudtam Wattpadon, de frissíteni nem, mert a következő rész a gépemen volt elmentve.
Szóval bocsi.
Egyébként látjátok azt a csillagot?
Nem gondoljátok, hogy sokkal szebb, ha ki van színezve?
Ha be akarjátok színezni, csak kattintsatok rá.
Igazán gyorsan megvan.Sok-sok szeretettel:
xxxlovexreadingxxx
Vote?
Komment?
Követés?
____________________
Kép felirata (fordítás: könyv és film alapján):
"1.: Stan: Hát azt ne mondd, hogy még nem hallottál Sirius Blackről!
2.: James: Szeretnénk, hogy te legyél Harry keresztapja.
3.: Mr Weasley: Mondd, mit tudsz Sirius Blackről?
Harry: Hogy megszökött Azkabanból.
5.: McGalagony professzor: Az a Sirius Black, az az áruló és gyilkos, Harry Potter keresztapja.
7.: Sirius: Nem tudom, említették-e valaha neked, de én
vagyok a keresztapád.8.: Sirius: Hagrid, bízd rám, Harryt. Én vagyok a keresztapja, majd én vigyázok rá…
-A keresztapádtól? - visszhangozta elképedve a bácsi. - Mióta van neked keresztapád?"
Nagy nap a holnapi! Végre eljutok a moziba, és megnézem a Legendás állatokat. Már nagyon bezsongtam. 😄
BUÉK! 🎉 🍾
Em Black
ESTÁS LEYENDO
Most komolyan?! Még egy Potter?!!!
FanficMiután James nővérét, Allisont kirúgják a Beauxbatons-ból, a Roxfortba kell járnia. Mi történik, amikor találkozik a Tekergőkkel? Mit tesz az egyikük, amikor beleszeret Allisonba? Bevallja neki az érzéseit vagy nem? Sirius Black fanfiction "Sziaszto...