IV. Találkozás a Tekergőkkel

4.3K 233 8
                                    

-Lily-

Amikor Allison odament Jameshez... Várjunk csak egy pillanatot! Jamesnek hívtam Pottert?! Természetesen Pottert akartam mondani. Tehát, mikor Allison odaért Potterhez, beleült az ölébe. Black és Potter meglepettnek látszott. Hogy a fenébe csinálta ezt Allison?!! Úgy értem, amióta ismerem a srácokat, soha nem láttam őket megdöbbentnek. Hirtelen belém mart a féltékenység. De miért is vagyok féltékeny Allisonra?! Hiszen én utálom Pottert. És vajon tényleg féltékeny vagyok? Sohasem éreztem még magamat így, főleg nem egy olyan önző senki miatt, mint Potter.

Amikor azonban ő átkarolta Allisont, már biztos voltam benne, hogy az vagyok. Féltékeny.

Végül Allison fölállt, és visszasétált hozzánk.

Visszaérve elégedetten elmosolyodott:

- Azt hiszem, megnyertem a fogadást.

Marls megkérdezte:

- Hogy a francba csináltad?! Egész életemben nem láttam még Pottert és Blacket ennyire meglepettnek. Majdnem olyan volt ez az egész, mintha ismernétek egymást, és a felbukkanásod sokkolta volna őket- miközben Marlene beszélt, Allison elmosolyodott.

Különös.

- Sirius -

Miközben az a fekete hajú, kék szemű, gyönyörű lány felénk tartott, az jutott eszembe, hogy biztosan azért jön, hogy flörtöljön, - esetleg csókolózzon - velem, szóval eléggé megdöbbentem, amikor beleült Ágas ölébe. Hogy a fenébe képzeli ezt?!! Nem is ismerik egymást! Azonban valami még ennél is jobban meg tudott lepni: Ágas átölelte a lány derekát.

- Kihez van szerencsénk? - kérdeztem.
- Az a megtiszteltetés ért benneteket, hogy találkozhattok a csodálatos Allisonnal - válaszolta azonnal, egy csöppnyi gondolkodás nélkül.

- Nos, akkor szia, szépségem! A nevem Black. Sirius Black - valami miatt Ágas ellenségesen méregetett. De mielőtt találgatni kezdhettem volna ennek az okát, a lány válaszolt:

- Először is, nem vagyok a szépséged. Másodszor, akkor te vagy az a híres-hírhedt játékos, aki végigment majdnem az összes Roxfortos lányon - gondolok itt a csókolózásra. Harmadszor pedig, a nevem Potter. Allison Potter.

Az egyetlen dolog, amire gondolni tudtam, az volt, hogy "Mi a franc???!!!"

- Allison-

Odaérve a srácokhoz, szembetaláltam magam a csodálkozó tekinteteikkel. Bár minden bizonnyal James feje volt a legeslegviccesebb. Amikor beültem az ölébe, a fekete hajú fiú - gondolom, Black - azt kérdezte:

- Kihez van szerencsénk?

Igen, ez egészen biztosan ő. Rögtön válaszoltam neki:

- Az a megtiszteltetés ért benneteket, hogy találkozhattok a csodálatos Allisonnal.

Ekkor jutott eszembe, hogy remélhetőleg Black nem fog a szépségének vagy valami hasonlónak hívni. Barát vagy nem, ha így szólít, James kinyírja.

Persze nem hagyhatta ki:

- Nos, akkor szia, szépségem! A nevem Black. Sirius Black.

Amint ezek a szavak elhagyták a száját, éreztem, hogy James erősebben ölel. Ezt feleltem:

- Először is, nem vagyok a szépséged. Másodszor, akkor te vagy az a híres-hírhedt játékos, aki végigment majdnem az összes Roxfortos lányon - gondolok itt a csókolózásra. Harmadszor pedig, a nevem Potter. Allison Potter.

Abban a pillanatban, ahogy ezt kimondtam, Black arca megváltozott. Elég viccesen festett.

------------------------------

Igen, egy nap két rész. Két héten belül kezdődnek a vizsgák, úgyhogy nem fogok tudni frissíteni.

Vote

Komment

Követés?

____________________

Ehhez a fejezethez is én választottam képet.

"Ahogy Harry Pottert nézek egy mugli barátommal:
-Tudod a könyvben igazából ők..."

Köszi, hogy elolvastad! :)

Em Black

Most komolyan?! Még egy Potter?!!!Onde histórias criam vida. Descubra agora