XVIII. Szabályszegők

3.1K 172 33
                                    

Remélem, hogy a könyvtár még nyitva lesz, annak ellenére, hogy a lányok rendesen feltartottak.

Szerencsém volt, de mire beléptem a helyiség ajtaján, már majdnem mindenki távozott, és visszatért a hálókörletébe. És akkor vajon hol vannak a vérfarkasokról szóló könyvek?

"Vérfarkas

A vérfarkas egy olyan boszorkány vagy varázsló, aki havonta egyszer veszélyes, vérszomjas szörnyeteggé változik át.

A vérfarkas ismertetőjegyei közé tartozik, hogy nem kegyelmez senkinek, mindenkit megtámad, aki csak a szeme elé kerül. Farkas alakjában még a legkedvesebb barátait is meggyilkolná.

Az ember akkor változik vérfarkassá, ha egy másik vérfarkas teliholdkor megharapja. Ha az illető, akit megharaptak, felépül, akkor minden holdtöltekor átváltozik, és ő maga is átváltoztathat másokat."

Jaj, Remus, miért nem mondtad el? Talán segíthettem volna valamiben. Nem bíztál bennem?

(Elindultam vissza a hálókörletbe, de... -ford.) ...Mivel a fejem ilyesmi gondolatokkal volt tele, és azzal, hogy Remus miért nem beszélt soha arról, hogy vérfarkas, halálra rémültem, amikor Hóborc kuncogni kezdett mögöttem.

- Egy diákocska, aki takarodó után nem az ágyikójában pihizik? Azt hiszem, Frics bácsi tudni szeretne erről, nem gondolod?

- Kérlek, Hóborc, ne...

- EGY DIÁK! DIÁK A HÁLÓKÖRLETÉN KÍVÜL!

- A francba!

Vissza kell jutnom a klubszobába. Mi lesz, ha összetalálkozom valakivel? Még sosem kaptam büntetőmunkát.

Ebben a helyzetben egyetlen dolog mutatkozott logikusnak: futásnak eredtem, és olyan gyorsan rohantam, amilyen gyorsan csak tudtam, néhány kanyar után azonban sikerült tökéletesen eltévednem a hatalmas kastélyban.

Normális esetben mindig tudtam, hogy az épület melyik részén vagyok, de most a leghalványabb sejtésem sem volt arról, hogy hova keveredtem. Tökéletesen biztos voltam benne, hogy Frics el fog kapni. Ráadásul valószínűleg én voltam az egyetlen diák, aki elhagyta a hálókörletét.

- Au! Ally, te meg mit művelsz itt?

- Allison -

- Ally, te meg mit művelsz itt?

- Lily, te mit csinálsz itt?

Lily a kastélyban kóborol takarodó után, pedig ő egyáltalán nem az a fajta, aki megszegné a házirendet. Szóval akkor mit keres itt?

- Most megvagytok, kis szörnyetegek! Nem menekülhettek tovább!

- Lily, futás, MOST! - mire rohanni kezdtünk a klubszoba felé.

Hogy került oda Lily, ahol egymásba rohantunk?!

Menekülés közben James végig őt méregette. Idióta, ha nem néz a lába elé, el fog esni. És persze - mivel az univerzum utál engem, - én botlottam meg, mivel Jamest figyeltem, aki ugye Lilyt figyelte, aki viszont a mozgó lépcsőket figyelte.

Csukott szemmel vártam, hogy a hátamra esek, és már készültem is a becsapódásra, de még mielőtt ez megtörténhetett volna, két erős kar kapott el. Kinyitottam a szemem, egy sötétszürke szempárral találtam szembe magam.

Sirius.

- Tudom, hogy jóképű vagyok, és hogy a lányok a lábam körül hevernek, de tőled egyáltalán nem vártam volna ezt.

Most komolyan?! Még egy Potter?!!!Where stories live. Discover now