- Sirius -
Mi?!! Jamesnek van egy testvére?! Egy ikertestvére?!! Sohasem mesélt róla. És a lány miért nem a Roxfortba jött, -ugyanúgy, ahogy Ágas, - amikor 11 évesek voltak? Én tényleg azt hittem, hogy mindenről beszámolunk egymásnak, főleg azóta, amióta rájöttünk Holdsáp izgalmas, aprócska titkára, és be nem jegyzett animágusok lettünk. Majdnem öt éven keresztül nem szólt Allisonról. Ebben az öt évben mi mindent megosztottunk a másikkal, ő viszont eltitkolta előlem, előlünk ezt az igencsak lényeges részletet. Egyszerűen nem bírom elhinni, hogy ikertesója van. Mondjuk, ez a tény megmagyarázná azt, hogy miért öleli Allisont úgy, mint a kedvenc plüssmaciját.
- Szóval James húga vagy? - kérdeztem végül.
- Igen. Miért? Egy szót sem szólt rólam, igazam van? - válaszolta a lány, és rácsapott Ágas fejére. Majd fölállt, és figyelmen kívül hagyva Jamest, otthagyott minket.
Egészen addig figyeltem, amíg vissza nem ért a korunkbeli griffendéles lányokhoz.
A barátaimmal egymásra pillantottunk, majd pedig Ágasra néztünk, aki nemsokára észrevette, hogy nézzük.
- Mi van? - kérdezte, és elég bután bámult ránk.
Felkiáltottam:
- Na, gyerünk már, Ágas! Most csak tetteted, hogy nem vágod, mi? Hiszen ennyire nem lehetsz bolond.
Most már tényleg összezavartnak tűnt.
- Mmmm... Mi? - dadogta.
Holdsáp vetett rá egy biztató pillantást, majd megszólalt:
- Tényleg nem érted, hogy miről papolunk itt neked, igaz? Allisonról van szó. Nem tudtunk róla, hogy van testvéred. És akkor most a tesód -bocsi, az ikertesód - hirtelen feltűnik a nagy semmiből. Nem gondolod, hogy ez némi magyarázatot követel?
Hű. Sosem hittem volna, hogy Holdsáp valaha is ilyen szóáradatot fog zúdítani bármelyikünkre is úgy, hogy éppen valami olyan dolog miatt panaszkodik, aminek nincs köze a házihoz, a csínyjeinkhez, a csokijához vagy aaa...
A gondolatmenetemet Ágas mozdulata zavarta meg. Olyasvalami, amit csak olyankor csinált, ha ideges volt: beletúrt a hajába.
- James -
Idegesen a hajamba túrtam, majd magyarázkodni kezdtem:
- Kisgyerekként elválaszthatatlanok voltunk Allisonnal. Egyszer, amikor Franciaországban voltunk, ő véletlenül varázsolt, egy öreg nő pedig mindent látott. Azt hittük, hogy a nő mugli, de aztán kiderült, hogy nem más, mint a Beauxbatons igazgatónője. Fölajánlott a tesómnak egy helyet az iskolában, amit Allison nem volt képes visszautasítani, én meg ugye nem tarthattam vele, hiszen a Beauxbatons lánysuli. Emiatt jöttem én a Roxfortba, és ment ő a Beauxbatons-ba.
Sóhajtottam. Nagyon szerettem a tesóm, és nehéz volt nem folyamatosan rá gondolni.
Aztán Féregfark megkérdezte:
- De miért jött a Roxfortba, ha eredetileg Beauxbatons-os volt?
Felvihogtam. Pontosan tudtam, hogy miért rúgták ki. Komolyan (seriously :) ), egy percig sem gondoltam, hogy Allison valami sima átvett diák lett volna. Nem, valószínűleg túl sokszor szegte meg a szabályokat, és ezért kicsapták.
Valaszoltam Féregfark kérdésére:
- Tudod, hogy imádom a csínyeket, és emiatt folyamatosan bajba kerülök... Nos, ez ugyanígy működik a családtagjaim esetében is.
Elégedetten elmosolyodtam, aztán föltűnt, hogy Tapmancs úgy vigyorog, mint valami idióta. Amikor észrevette, hogy figyelem, megválaszolta a ki nem mondott kérdést:-Kópéság miatt rúgták ki?! Nagyszerű tesód van, Ágaskám!
- Allison-
Tizenegykor aludni mentünk a lányokkal. Mielőtt azonban elszundítottam volna, észrevettem, hogy Lily féltékenyen méreget.
Miért féltékeny rám? Ő az egyik legszebb lány, akivel valaha is találkoztam, pedig egy olyan suliból jövök, ahová csak csajok járnak, úgyhogy rengeteg lánnyal találkoztam már életem során.
Hacsak nem... Nem, emiatt nem lenne féltékeny, igaz? Bár mondjuk az nagyon király lenne. Azt hiszem, azért féltékeny rám, mert...
------------------------------
Haha, feszültségkeltés. Miért is lenne Liliom féltékeny Allisonra? Légyszi, ne hagyjátok abba a történet olvasását. Nem hiszem, hogy mostanában fogok tudni új részt felrakni, mert pontosan egy héten belül vizsgázom. :( :( :(
Hallgassátok meg ezt a dalt, nagyon jó. A Peverell testvérekről szól.661 szó.
Vote?
Komment?
Követés?
____________________
Nos, íme, az új rész. :D
A dalt pedig tényleg mindenki hallgassa meg! Aki még nem hallotta, az azért, aki meg már igen, az meg csak mert miért ne. Én nagyon szeretem, úgyhogy csak ajánlani tudom.
Em Black
ESTÁS LEYENDO
Most komolyan?! Még egy Potter?!!!
FanficMiután James nővérét, Allisont kirúgják a Beauxbatons-ból, a Roxfortba kell járnia. Mi történik, amikor találkozik a Tekergőkkel? Mit tesz az egyikük, amikor beleszeret Allisonba? Bevallja neki az érzéseit vagy nem? Sirius Black fanfiction "Sziaszto...