XIX. Lily titka

3K 174 18
                                    

- Te is Black pártján állsz? Egyébként pedig, ő meg hogy lehet ilyen nagyképű?! Évek óta állandóan megszegi a szabályokat, és még ő tesz nekem szemrehányást, amiért takarodó után a folyosón voltam!

- Lily - szakítottam félbe - a roxforti házirend egyetlenegy pontját sem szegted meg sosem, erre most hirtelen a hálókörleten kívül sétálgatsz takarodó után! Képes vagy hibáztatni Siriust azért, amiért kíváncsiskodott?

- Ahogy látod, igen. Egyébként sem akartam megszegni semmiféle szabályt sem.

- Nem? Akkor mit is műveltél tulajdonképpen?

- Egyszerűen csak a könyvtárban voltam, mert kerestem valamit. Az idő meg túl gyorsan elrepült.

Tipikus Lily: még amikor áthágja a szabályokat, akkor is az a kifogása, hogy a könyvtárban volt. Gyakorlatilag ott tölti az életét.

Lily lehuppant az ágyára, és halkan áthúzta a pizsamáját, ügyelve az alvó lányokra.

- Szóval, Ally, talán tudod, hogy semmire sem mondom azt, hogy "Nem merem."

- Igen, de ez miért fontos? Atyaég, csak nem kellett valami miatt elfogadnod James randi - ajánlatát?!

- Dehogyis! Azt semmiképpen!

- Akkor mi a fene történik, Lils?

- Valmicsínytkellelkövetnem ésmegkellszegnem aszabályokat.

- Mi? Egy szót sem értettem abból, amit elhadartál - Lily kétségbeesett pillantást vetett rám.

- Valami csínyt kell elkövetnem, és meg kell szegnem a szabályokat - lassított le, kihangsúlyozva minden egyes szót.

- Csínyt?! Neked?!!! - kiáltottam fel, mire Lily vetett rám egy mérges pillantást. Bocsánatkérően mosolyodtam el, de eközben a fejemben kavarogtak a kérdések. Kik adták ezt a feladatot Lilynek? Ismerem őket? És mégis hogy sikerült rábeszélniük? Lehet, hogy megzsarolták? Máskülönben nem bólintott volna rá, igaz? Vagy a büszkesége miatt egyezett bele?

Valószínűleg látszódott rajtam, hogy mennyire elmerültem a gondolataimban, ugyanis Lily aggódva figyelt. Azt hiszem, most először látott így belefeledkezve a gondolataimba.

Magyarázkodni kezdett:

- Először is, a feladat Alicetől és Marlene-től származik...

- ALICE ÉS MARLS???!!!

- Igen, Alice és Marls. Befejeztem volna, ha nem szakítottál volna félbe.

- Psszt! Hadd magyarázzam meg!

- Az előbb lepisszegtél? - a hangom ijesztő magasságba emelkedett.

- Ally...

- Ne hívj így! Nem pisszeghetsz le csak úgy!

- Fogd be, oké? Vagy különben nem fogom elmesélni, hogy miért fogok elkövetni valami csínyt.

Dühösen bámultam rá. Nem hallgattathatsz el ilyen könnyen! Nem szeretem, ha semmibe vesznek! Lily türelmesen nézett rám, és a pillantása mintha csak azt mondta volna: van egy teljes éjszakánk. Vagy egyszerűen aludni is mehetünk, anélkül, hogy bármit is megosztottam volna veled az egészből.

Mérgesen fújtattam.

- Rendben, nyögd már ki! Hogy tudtak rábeszélni a csínyre?

- Szóval, egy kis kutatást végeztem, amihez szükségem volt egy könyvre a könyvtárból. Takarodó előtt nem sokkal el is indultam érte, mert nem akartam holnapra halasztani.

- Vagy mehettél volna takarodó után is... - javasoltam, de ugyanebben a pillanatban be is fogtam, mert megláttam az arckifejezését.

- Mint ahogy már említettem, a lányok azt állították, hogy sosem szegem meg a házirendet, én viszont nem ismertem el ezt.

- Lily - szakítottam félbe ismét - tényleg soha nem hágod át a szabályokat.

- Éppen ezért fogom most mégis megtenni. Be akarom bizonyítani, hogy van elég merszem hozzá. És szükségem van a segítségedre.

- Miért kéne bármit is tudnom arról, hogy hogyan kell valakit megtréfálni?

A valóság persze az, hogy tökéletesen tisztában vagyok vele. Azért is rúgtak ki. Lehet, hogy azt a csínyt már tényleg nem kellett volna megcsinálnom, de szerintem totál megérte. Látnotok kellett volna az igazgatónő fejét! Egyébként is utált, és ez a tettem végre nagyszerű indoknak bizonyult a kicsapásomhoz. Szerencsére a legjobb barátnőmet - aki társam volt a kópéságban, - nem rúgta ki.

Lily egy szúrós pillantást vetett rám.

- Oké, rendben van, valóban mindent tudok a csínyekről. De miből gondoltad?

- Ally, barátként az a dolgom, hogy tudjam rólad, hogy mekkora kópé vagy. Teljesen nyugodtnak tűntél, amikor büntetőmunkát kaptál, szóval azonnal tudtam, hogy nem ez volt az első ilyen eset, és hogy még jó párszor elő fog fordulni. Legfőképpen pedig, hogyan is ne lennél bajkeverő egy olyan testvér mellett, mint James?!

- Ebbe jól beletrafáltál!

____________________

Oké, oké, vágom, hogy a képnek semmi közze a Tekergőkhöz, de mégis HP-s, és nagyon tetszik.

"Felirat Tom pólóján: Szeretem Ron Weasleyt.
Lucius: Többé már nincsen fiam!"

Emma B.

Most komolyan?! Még egy Potter?!!!Onde histórias criam vida. Descubra agora