III. A klubszobában

4.2K 229 11
                                    

- Allison -

A lányokkal a klubszobában ücsörögtünk. Lily megint Potter miatt panaszkodott. Oké, én is vágom, hogy a tesóm idegesítő, de nekem meg van engedve, hogy annak tartsam. Őszinte leszek: szerintem Lily fülig szerelmes Jamesbe, csak tagadja.

Hirtelen négy srác érkezett, pontosabban - mindenféle túlzás nélkül - viharzott be a klubszobába. Egyiküket, akinek fekete haja volt, elég helyesnek találtam.

- Ők... - kezdtem.

A lányok rosszallóan néztek a négy fiúra, azt sugalmazva nekik a szemükkel, hogy tűnjenek innen. Végül Alice válaszolt:

- Potter és a bandája. Ő Remus Lupin, akinek a sebhelyei vannak. Tudod, a legelviselhetőbb Tekergő. Az a másik srác fekete hajjal és szürke szemekkel Sirius Black.

Itt Marlene félbeszakította Alice-t, hogy hozzátegye:

- És ő a leghelyesebb négyük közül.

- Mint ahogy már említettem - folytatta Alice- ő ott Black, aki már végigment az összes idejáró lányon. Úgyhogy valószínűleg rád is rád hajt majd. Aztán... Ott van még az az alacsony srác Black mögött. Ő Pettigrew. És végül Potter, aki a legelső évünk óta bele van esve Lilybe.
Black megfordult, és rám kacsintott. Felhorkantottam: micsoda tökfej!

Eközben a lányok még mindig Jamesről beszéltek, és ezzel szinte az őrületbe kergették Lilyt.

Hirtelen valami ilyesmi ragadta meg a figyelmemet:

- Potter és Black sosem döbbennek meg semmin sem...

Fogadnunk kéne, jutott az eszembe.

- Hékás, lányok, mit kapok, ha nekem sikerül sokkolnom Pottert és Blacket?

Lily meglepettnek látszott:

- Ehhez csak sok sikert tudok kívánni, de legyen. Azt mondom, hogy ha meg tudod döbbenteni őket, a vendégem vagy a Mézesfalásban meg a Három Seprűben. Áll az alku?

- Természetesen - feleltem.

- Sirius -

Berohantunk a klubszobába, én pedig elfoglaltam a szokásos helyemet a kanapén. Miután kényelembe helyeztem magamat, a figyelmemet Lily és a társai vonták magukra. A legérdekesebb az a lány volt, aki éppen Evanshoz beszélt. Őt még sosem láttam a Roxfortban ezelőtt, szóval valami átvett diáknak kell lennie. És ha az összes átvett tanuló ilyen csinos lenne, akkor boldogan járnék suliba. Azt hiszem, már meg is van, hogy kivel fogok legközelebb randizni.

Hirtelen megéreztem a tekintetét magamon. Visszanéztem, és rákacsintottam.

Hogy lehet valaki ilyen gyönyörű?

Holdsáp hangja rángatott vissza a földre:

- Az új lányt vizsgálgatod, mi?

Kissé ellenségesen fordultam felé.

- Fogd be, Holdsáp!

Aztán valami olyat vettem észre, ami nagyon meglepett: az új lány felénk tartott.

Egy pillantást vetettem oldalra, és amit láttam, attól még jobbam megdöbbentem: Ágas megdermedve bámult a közeledő csajszira.

- James -

Beléptünk a klubszobába. Holdsáp robbantósdit szeretett volna játszani, én pedig támogattam az ötletét.

A pillantásom az Evans mellet ülő lányra vándorolt. Ismerősnek tűnt, csak lövésem sem volt, hogy honnan. Észrevettem, hogy Tapmancs is őt vizslatja.

Tátva maradt a szám, amikor a lány megfordult, és felénk indult.

Amikor beült az ölembe, már csak egyetlenegy kérdésem volt:

MI A FRANCOT MŰVEL ITT ALLISON?!!

------------------------------

Ez a fejezet nem lett túl hosszú, de igyekszem minél előbb hozni a következőt.

Vote

Komment

Követés??

____________________

Ehhez a részhezhez az író nem rakott semmilyen videót vagy képet, úgyhogy amit láthattok, azt én választottam.
Fordítása:

"Harry Potter headcanon (én ezt magyarul is így használom, ha valaki esetleg nem érti, szívesen megmagyarázom, hogy mit jelent -ford.)

McGalagony tudta, hogy James animágus volt: nem tellett neki sok időbe, hogy felfedezze a kapcsolatot az iskola területén alkalmanként felbukkanó szarvas -, úgy értem, most komolyan, azt hiszed, hogy el tudsz rejteni egy átkozott szarvast McGalagony elől?!- és aközött, hogy valahányszor csak büntetőmunkát adott Jamesnek, Sirius drámai hangon felkiáltott:
-Ó, Istenem ("Oh, DEER"- angol szójáték, a dear = kedves és deer = szarvas szavakkal. Oh, Dear = Ó, Istenem), úgy tűnik, hogy már megint bajban vagy!"

Em Black

Most komolyan?! Még egy Potter?!!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora