Minnie bekísért minket egy üres osztályterembe, ahol ott hagyott bennünket.
James és Sirius szerencsétlenkedése remek műsornak bizonyult: egy sort sem tudtak dühöngés nélkül leírni, és végig amiatt panaszkodtak, hogy ez mennyire nem ér.
Már sejtettem, hogy Minnie miért hagyott minket egyedül.
Az asztalon ücsörögve néztem, ahogy dolgoztak, és pontosan harminc másodperc elteltével Sirius fölpillantott rám, és siránkozni kezdett.
-Nem kellene neked is írnod ezeket az átkozott sorokat?
-Miért kéne?
-Szeretnél öt újabb büntetőmunkát?
-Nem- feleltem, és elképedtségét látva az arcába vigyorogtam- Figyelj és tanulj!
Leírtam egy sort, majd elővettem a pálcámat.
-Le vagyok nyűgőzve: sikerült egyetlen hülye sort megírnod.
Idegesen pillantottam rá, mire védekezően emelte fel a kezét. Ezután a pálcámmal a tollamra böktem, és kimondtam a varázsigét:
-SCRIBERUM APOGRAPHON!- a toll pedig azonnal róni kezdte a sorokat.
Jó, talán nem kéne minden egyes alkalommal átvágni az embereket ezzel a módszerrel, aminek köszönhetően a toll úgy ír, mint én. Egy másik előnye a varázsigének, hogy a toll sokkal gyorsabban halad, mint ahogy én valaha is tudnék.
Sirius lenyűgőzve füttyentett egyet.
-Ezt meg hol tanultad? Te találtad ki a varázsigét?
-A régi sulimban állandóan sorokat kellett írnom, úgyhogy valamit muszáj volt kieszelnem megoldásként. Mindig felügyelet nélkül hagytak minket a büntetőmunka alatt. Szóval igen, én találtam ki.
-Ez kegyetlenül király! Meg tudod bűvölni az én tollamat is?
-Persze. SCRIBERUM APOGRAPHON!
Ugyanezt megcsináltam Remus tollával is úgyhogy már csak James volt az egyetlen, aki írt. Rámpillantott, és hangját kissé megemelve megkérdezte:
-Az enyémet nem tudnád megbűvölni?
-Tulajdonképpen lehet róla szó. SCRIBERUM APOGRAPHON CONVERSO!
Ezekre a szavakra a tolla visszafelé kezdte írni a mondatokat.
-Hé, ezt most miért?
-James, a tesóm vagy. Egyszerűen nem segíthetek neked, érted?
James csak rámbámult, majd megszüntette a varázslatot, majd kimondta a helyes szavakat. Ezek után megint rámnézett, és fölült az asztalára.
-Még csak annyit sem mondasz, hogy köszönöd szépen?- biggyesztettem le az ajkamat durcásan.
-Köszönöm!- mondta valami nagyon nem Jamesszes hangon.
-Mit szólnátok egy kis felelsz vagy merszhez?- kérdezte Sirius- Persze csak akkor, ha az ikrek nem akarják az elkövetkezendő órát egy helyben ücsörögve tölteni.
-Rendben, én kezdem. Remus, felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Kibe vagy beleesve?
Sirius és James megpróbálták visszatartani a nevetést. A kulcsszó az, hogy megpróbálták. Remus elpirult és motyogott valamit.
-Ne haragudj, de nem hallottam jól. Mit is mondtál?
-Mary. James, felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Azt a feladatot kapod, hooogy... Lilyt egy napon keresztül ne hívd el randizni.
Tetszik, ahogy Remus megtorolja a sérelmeit. James feje igazán nevetséges volt. Szegény tesóm ezt nem fogja túlélni.
-Remus, hogy teheted ezt velem? Egyébként pedig, ha én nem hívom el, akkor másik sráccal fog elmenni.
-James, nagyszerűen meg tudod játszani magad. Nekem nem úgy tűnik, hogy Lily bármikor is elfogadja majd a meghívásodat.
-Sosem, tudhatod. Talán holnap igent mondana.
-Hidd el, James, nem tenné.
-Meglátjuk. Allison, felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Az lesz a feladatod... Egy napig nem mondhatsz semmit.
-Oké, holnap kezdem, amikor te is nekiállsz nem elhívni Lilyt.
-Sirius, felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Akkor az a feladatod, hogy kérdezd meg Minnie-t nincs-e kedve randizni veled, és egészen addig piszkáld ezzel, amíg valami büntetőmunkát nem sóz a nyakadba.
-Gonosz vagy, remélem tudod.
-Tudom.
Abban a pillanatban, amikor Sirius válaszolni akart, Minne visszaért a terembe. Komolyan már egy órája felelsz vagy merszezünk? Azt hiszem, legalábbis, hogy annyi ideje.
-Feltételezem, végeztetek a feladatokkal.
-Természetesen, Minnie. Hogy juthatott az eszébe, hogy nem fogunk végezni?
-Mr Potter, a szülei sohasem tanították meg arra, hogy udvariatlan dolog a tanárait a keresztnevükön szólítani?
-Azt hiszem, próbálkoztak vele. Talán egyszer-kétszer... Vagy háromszor...
-Erről jut eszembe, Minnie!
-Mr Black, hányszor kell még elmondanom, hogy ne hívjanak így?!
-Ahányszor csak szeretné. De mi a véleménye a Három Seprűről? Ön és én együtt?
-Mr Black, büntetőmunka!______________________________
Jee, három kész és egy megkezdett részem van. Ha elég ügyes vagyok, ezekkel kihúzom nyárig, amikor befejezem ennek a történetnek a fordítását. Pontosabban a meglevő részek fordítását.
A kép felirata:
"Hiszem, hogy valami varázslatos dolog történhet, amikor olvasol egy könyvet." J.K. Rowling
Kicsit magyartalanra sikerült. Bocsi.
Emma Black
ESTÁS LEYENDO
Most komolyan?! Még egy Potter?!!!
FanficMiután James nővérét, Allisont kirúgják a Beauxbatons-ból, a Roxfortba kell járnia. Mi történik, amikor találkozik a Tekergőkkel? Mit tesz az egyikük, amikor beleszeret Allisonba? Bevallja neki az érzéseit vagy nem? Sirius Black fanfiction "Sziaszto...