Κεφάλαιο 3

7.3K 455 5
                                    

Ο Άρης...
"Γεια σου Αρη"του λεω αφου επεξεργάστηκα λιγο την κατάσταση.
"Γεια"μου λεει μονο.
"Εγω σας αφήνω.Καλα να περάσετε"μας λεει η μαμα μου και παει προς το δωμάτιο της.
"Συγνώμη που αργησα αλλα ξεχάστηκα και τώρα ετοιμάστηκα"λεω μετα.
"Δεν πειραζει δεν περιμενα πολύ.Παμε;"με ρωτάει και βγαίνουμε από το σπιτι.
"Καλως την να και ας αργησε"μου λεει ο Βασίλης μόλις βγαίνω απο το σπιτι
"Καλως σας βρηκα" λεω.
"Θα πας με τον Αρη η θα ερθεις μαζι μας;"με ρωτάει ο Μανώλης
Ωχ τι να κάνω;
Εννοείται πως θελω να πάω με τον Αρη αλλα δεν θέλω να δειξω οτι θελω να πάω μαζί του.
"Θα το συζητάτε για πολυ ακόμα; Αντε ρε Μελινα έλα μαζι μου να τελειωνουμε"λεει φωνάζοντας ελαφρά.
"Ενταξει μην φωναζεις ακουω"του λεω και μπαινω αμαξι του.
"Ενα χρόνο να αποφασίσεις με ποιον θα πας. Λες και εχει καμια διαφορά"μου λεει.
Νευράκια έχουμε Αρούλη;
"Να σου πω αν εσύ έχεις νευρα δεν σου φταιω εγω. Σημερα θα βγω εξω για να περασω καλα οχι για να τσακωθώ για πολλοστή φορά μαζί σου"του λεω λιγο φωναχτά.
"Δεν εχω νευρα"μου λεει.
Ααα μπα καθόλου νευρα.
Δεν του απάντησα. Και μεχρι να φτάσουμε στο μπαρ δεν είπαμε τιποτα. Δεκα λεπτά μετα ήμασταν έξω απο το μπαρ. Μπήκαμε μέσα και καθήσαμε σε ενα ψηλο τραπεζι. Δεν ειχε τοσο πολυ κοσμο ήταν νωρις ακομα. Παραγγείλαμε τα ποτά μας και ηρθαν μετα απο λιγο. Σε κάποια φάση ο Αρης έφυγε απο την παρεα μας και πηγε σε μια παρέα αγοριων που ήταν λιγο πιο διπλα. Ειναι κατι φιλοι του απο το σχολειο. Ο Αντρες ο Νικος και ο Κωστας αν δεν κανω λαθος. Μιλούσαν και κοιτούσαν απο εδω αλλα δεν εδωσα και πολυ σημασία.
"Που πηγε ο Αρης;"με ρωταει ο Βασίλης που ειχε παει να πάρει αλλο ενα ποτό.
"Σε μια παρεα λιγο πιο διπλα"του απαντάω και πινω λίγο από το ποτο μου. Μαλλον ηταν πολυ βαρυ το ποτο που πήρα. Αρχίζω να ζαληζομαι λιγο. Μετα απο κανα δεκάλεπτο ξανα ηρθε ο Αρης στην παρεα μας.
"Παιδια εγω παω λιγο εξω γιατί δεν νιώθω πολύ καλα"λεω και σηκώνομαι απο την καρέκλα.
"Να έρθω μαζι σου;"με ρωταει η Βάσω.
"Παω εγω"λεει ο Αρης και έρχετε απο πισω μου.
Περιεργο.
Όταν βγήκα εξω ο Αρης με έπιασε και με φίλησε.
Τι εκανε λεει;
Γιατι το εκανε αυτο;
Φιλάει τοσο ωραία γαμωτο.
"Αρη...."ξεκίνησα να λεω αλλα με διέκοψε.
"Ξέχασε το αυτο που έγινε μόλις τωρα"μου λεει και φεύγει.
Να το ξεχασω;
Πως γίνεται να το ξεχασω;
Αφου κάθησα και σκεφτηκα τι ακριβώς έγινε ξανα μπήκα στο μπαρ.
"Εισαι καλυτερα;"με ρωτάει ο Βασίλης οταν παω εκει που καθόμασταν.
"Ναι πολυ καλύτερα.....Βασίλη μπορεις να με πας στο σπιτι..Υποσχέθηκα στην μαμα οτι δεν θα αργήσω πολυ"του λεω.
"Ναι... εξάλλου και εμείς λεμε να γυρίσουμε στα σπιτια μας"λεει ο Νικος και βγαίνουμε εξω απο το μπαρ.
"Μελίνα εσύ έλα μαζί μου για να σε παω στο σπιτι θα παει ο Μανώλης με τον Αρη"μου λεει ο Βασίλης και μπαινω στο αυτοκινητο.
Δεκα λεπτα μετα ήμασταν εξω απο το σπιτι μου. Καληνυχτίσα τα παιδια και μπήκα μεσα στο σπιτι οσο πιο σιγα μπορουσα για να μην ξυπνήσω την μαμα και τον μπαμπά. Πριν μπω στο σπιτι εβγαλα τα παπούτσια μου για να μην κανω θόρυβο. Πηγα στο δωμάτιο μου πέταξα τα ρούχα μου στην καρέκλα του γραφείου μου και επεσα για υπνο.

  Το άλλο πρωι ξύπνησα κατα τις 11 και. Τελευταια μερα βαρύ ύπνου. Απο αυριο νωρις νωρις. Άφου καθησα για κανα μισάωρο στο κρεβάτι μου αποφάσισα να σηκωθώ. Πηγα στην κουζινα και ηπια εναν καφε για να ξυπνήσω.
Αφου ηπια τον καφε μου πήρε τηλεφωνο την Βάσω για να της πω τι εγινε εχθες με τον Άρη.
Αφου τις ειπα τι ακριβως εγινε δεν ήξερε τι να πιστέψει.
"Και τι δηλαδή... Ηρθε ετσι στο ακυρο και σε φίλησε;"με ρωτάει η Βασω.
"Ναι ρε Βάσω... Τι λεμε τοση ωρα" της λεω.
"Θα ρωτησω τον Βασίλη. Αυτος κατι θα ξερει"μου λεει.
Ωχ θα κανει καμια βλακεια παλι.
"Βάσω όχι. Δεν θελω να καταλάβει τίποτα ο αδερφός σου"μου λεει και φωνάζει τον αδερφό της.
"Κλεισε θα σε παρω μετα"μου λεει και πριν προλάβω να απαντήσω κλείνει το τηλέφωνο.
Πωωω βλακεία θα κανει και αντε να τα μπαλωσω μετα.
Πεντε λεπτα μετα με παιρνει η Βασω. Σηκώνω ανήσυχα το τηλεφωνο.
"Μελ"μου λεει και σταματάει.
"Κατάλαβε οτι μ αρεσει ο Αρης εε;; Και στο ειπα ρε Βασω μην πεις τιποτα στον Βασίλη"της λεω
Αντε να τα μπαλωσω τωρα.
"Μελ όχι δεν κατάλαβε τιποτα.. Κατι ακομα χειροτερο"μου λεει και ακουγεται περίεργα.
"Τι έγινε Βασω;"

--------------------------------------------------

Γεια σας.💘

Και αλλο κεφάλαιο για σήμερα. Ειπα αφου εχω χρονο να ανεβάσω.

Σορρυ που σας το εκοψα εκει αλλα ειπα να σας αφησω σε μια μικρη αγωνια.

Τι λετε να της πει η Βασω της Μελίνας;

Ελπίζω να μάθετε συντομα.

Φιλάκια😘😘

Δύο Ξένοι Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon