Κεφάλαιο 15

5.6K 421 2
                                    

Οταν φτασαμε στο μπαρ ο Βασίλης με βοήθησε να κατεβω απο το αυτοκίνητο 
"Θα έρθει σιγουρα ο Αρης ετσι;"τον ρωτάω.
"Ναι... Ειναι με τον Μανώλη στο σπιτι του..τους ειπα οτι έχω ερθει να φέρω εσένα και την Βάσω και ειπαν οτι θα έρθουν και αυτοί"μου λεει ο Βασίλης και μου κλεινει το μάτι.
Εγω πάω μέσα και δινω την τούρτα σε κάποιον που ηταν εκει. Τα περισσοτερα παιδια ηταν εδω ειδη οποτε μπορούσαμε να τους πούμε με την Βάσω τι εχουμε ετοιμάσει.
"Λοιπόν για Σταματήστε λιγο ολοι να σας πουμε κατι σημαντικό'' λεει η Βάσω και ολοι σταματάνε.
"Λοιπόν.... Σημερα στο παρτυ θα ειναι μαζεμένα πολλα παιδια απο ολο το σχολειο σωστα;"λεω εγω και όλοι συμφωνούν 
"Ωραια. Ενα από αυτα τα παιδιά ειναι και ο Άρης απο το Γ1 ο οποιος σήμερα έχει τα γενεθλια του και σκεφτήκαμε με την Βάσω και κατι αλλα παιδιά να του κάνουμε έκπληξη εδω...αυτο που θελω απο εσας ειναι γυρω στις 11 και μιση να μαζευτείτε ολοι εξω από το μαγαζι και ωστε να μπορώ εγω με την Βάσω να φέρουμε την τούρτα χωρίς να το καταλάβει ο Άρης... Ωραία;; "λεω και εχει μαλλιασει η γλωσσα μου μεχρι να τα πω ολα αυτα.
"Ναιιιι"λένε όλοι μαζι.
Ωραία τωρα περιμένουμε τον Άρη. 
    Οπως το είχαμε προγραμματίσει με την Βάσω και τα παιδια ο Άρης 11 και μιση ήταν εδω.
Εξω φυσικά αφου όλοι ηταν εξω.
Εγω με την Βάσω ήμασταν μέσα και αναβαμε τα 18 κεράκια που είχε πανω η τουτρα.
Οταν τα αναψαμε όλα βγηκαμε εξω με την τούρτα στο χέρι και αρχίσαμε να τραγουδάμε στον Άρη.
Εκείνος μολις μας ειδε αρχισε να χαμογελάει.
"Ελα σβηστά"του λεω .
"Μισώ τις εκπλήξεις"λεει και σβήνει τα κεράκια.
"Χρονια πολλα" του λεω και του χαμογελάω.
"Ευχαριστώ πολυ"μου λεει και χαμογελάει και εκείνος.
Η Βάσω πηρε την τούρτα και την πήγε μέσα.
"Μπορώ να εχω ενα δώρο μιας και ειναι τα γενεθλια μου;" μου λεει στο αυτι.
"Εξαρτάται τι δωρο θες... Αν μπορώ θα στο πάρω"λεω και γελάει.
"Δεν θέλω να πάρεις κάτι.... Να μου δωσεις κάτι θελω"λεει αλλα δεν καταλαβαίνω τι εννοεί.
"Τι να σου δώσω;"τον ρωτάω ολο περιέργεια.
"Ενα φιλί"μου λεει και χαμογελάει.
Κατσε για να καταλάβω... Μου ζητησε να τον φιλήσω;;.
"Θα μου κάνεις αυτο δώρο; "με ρωτάει μετα αφου έβλεπε οτι δεν του απαντούσα.
Δεν του απάντησα.
Εκανα απλα μύτες γιατι ηταν αρκετά ψηλός και δεν τον εφταβα ουτε με τα τακούνια.
"Κοντή"μου λεει και με πιανει απο την μέση.
Εγω πλησιάζω τα χείλη του και τον φιλάω.
Δεν ηταν κανεις αλλος εξω..
Ολοι ειχαν πάει μεσα επειδή έκανε λιγο κρυο εξω
Ήμασταν μόνοι μας.
Καποια στιγμη σταμάτησα να τον φιλάω.
"Ήταν το καλύτερο δώρο που μου εχουν κανει ποτε στα γενεθλια μου"μου λεει και χαμογελάει ενω συνεχιζει να κρατάει την μέση μου.
"Και γιατί ήταν το καλύτερο δώρο που σου έχουν κανει ποτε; " τον ρωτάω απο περιέργεια να δω τι θα απαντήσει 
"Γιατι π...."ξεκινησε να λεει αλλα διέκοψε η Βάσω..
Ελεος ρε Βάσω τωρα βρήκες;.
"Συγνώμη για την ενόχληση αλλα σας ψάχνουν ολοι μεσα"λεει και φεύγει.
Ο Αρης αφησε την μεση μου.
"Κάτι ελεγες εσύ"του λεω ενω πηγαίνει μεσα.
"Αστο... Θα τα πουμε αλλη στιγμή"μου λεει και παμε μεσα.
Οχι μαζι βεβαια για να μην καταλάβουν οτι ηταν εξω μαζι μου.
Μπηκα μεσα λίγα λεπτα μετα απο τον Άρη.
"Φιλενάδα... Πες τα μου ολα.. Τι έκανες εξω με τον Αρη;" με ρωτάει η Βάσω οταν μπαίνω μεσα Της ειπα τι έγινε και απλα με κοιτούσε 
"Δηλαδή σου ζήτησε να τον φιλήσεις;"με ρωτάει η Βάσω 
"Ναι... Τι δεν κατάλαβες απο αυτα που σου ειπα"
"Φιλενάδα εγω το μονο που κατάλαβα είναι οτι ο Αρης ειναι τσιμπιμενος μαζι σου"μου λεει η Βάσω.
Δεν εχει λογικη
Μαλλον δεν ειχε λογικη μέχρι σημερα.
Για ποιον λογο να μου ζητήσει να τον φιλήσω αν δεν με θελει;
Ειμαι πολυ μπερδεμένη.
Η Βάσω ειδε τον Άρη να με πλησιάζει και εφυγε.
"Δεν έφαγες τούρτα; "με ρωτάει ο Αρης.
"Όχι...Δεν θελω"του λεω.
"Θα φας ομως"μου λεει.
"Και γιατί να το κανω αυτο; "
"Γιατί ειναι τα γενεθλια μου και δεν ειναι σωστο να μου χαλάσεις το χατίρι"λεει και μου δινει να δοκιμάσω.
"Καλη είναι"του λεω.
    Η ωρα ήταν δυο. Αργα είναι. Δεν νύσταζα αλλα η μαμα μπορει να ανησυχούσε.
Τότε είδα τον Άρη που έφευγε.
"Πας σπιτι;"τον ρωτάω.
"Ναι βαρέθηκα... Θες να σε παω;"με ρωτάει.
"Ναι" του λεω και φεύγουμε.
Μετα απο ενα τέταρτο ήμασταν έξω απο το σπιτι μου
"Ευχαριστώ πολυ... Καληνυχτα"του λεω και ανοίγω την πορτα για να βγω εξω.
"Μελ"μου λεει και γυρνάω να τον κοιτάξω.
"Εισαι πολυ όμορφη σήμερα"μου λεει ο Αρης.
"Ευχαριστώ πολυ"του λεω χαμογελάω και βγαίνω απο το αυτοκίνητο.
Μπήκα μεσα στο σπιτι και μετα εφυγε.
Η μαμα μαλλον ειχε κοιμηθεί.
Πηγα στο δωμάτιο μου άλλαξα και επεσα στο κρεβατι μου.
Κοιμήθηκα με το μυαλό μου να σκέφτεται συνεχεια τον Αρη.

Δύο Ξένοι Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum