: 14 :

151 25 10
                                    

Thnkyuu so much for the cover unnie bby Mingewpie_ 💕💦🦄

+++++

Taehyung's pov.

Hanuel yang sedang menyalin baju depan aku , aku pandang ' bernafsu '. Gila perempuan ni , sengaja en sengaja.

Dia hanya pakai bikini kemudian menyarung t-shirt yang agak labuh.

Aku tak boleh terima semua benda ni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aku tak boleh terima semua benda ni. Dia pakai macam tu untuk Yoongi. Bukan untuk aku , suami dia sendiri.

" Awak nak pergi mana ? " soal aku , dia lansung tak menghiraukan aku.

" Keluar , pantai. " jawabnya dingin , dia marah lagi dekat aku.

" Tunggu saya , nak ikut jugak " dia mengganguk dingin , aku dengan pantas membuka seluar lalu menyalin seluar mandi di hadapannya.

Merona merah pipinya apabila nampak aku membuka seluar , hoho revenge my dear. Macam ni la perasaan dia bila awak bukan baju depan saya. Heh , gugur iman eden.

" Dah , jum ! " jerit aku excited , tangannya aku pegang , namun dengan segera ditepis.

Aku tak suka Park Hanuel yang dingin.

Sambil berjalan , otak aku ligat berfikir macam mana nak memujuk isteri kesayangan aku ni. Mungkin aku perlukan bantuan Hanbin.

Hanuel's pov.

" Yoongi ! " panggil aku , badan milik Yoongi segera berpaling apabila melihat aku dan Taehyung berjalan menghampirinya.

" Wowowo , you're late dear. And , wowowowowow sexy huh ? " smirk dari Yoongi dibalas dengan jelingan edisi terhad dari Taehyung.

" EI. HYUNG. BAPAK. PERVERT. SIA. DAHLA. TU. BINI. AKU " aku menggulingkan mata 360° , tak sudah sudah dengan perangai cemburu dia.

" Dah , no use duh kalau kita bersembang dekat sini. So , siapa lambat dia alien kepala hijoo ! " serentak itu , aku dan Yoongi berlari masuk ke dalam laut.

Taehyung mencebik , alahai kenapa comel sangat tu ?

" Yah tae , cepatla masuk ! " lambai aku , namun dihiraukan oleh Taehyung.

" Awak duduk sini jap , saya kena pergi tarik alien kepala hijo yang tengah merajuk tu " Yoongi tergelak kemudian mengangguk.

" Tae , kenapa tak ma- " kata kata aku terhenti , pandangan aku jatuh pada seorang perempuan yang duduk di sebelah Taehyung.

Love you  ; Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin