: 15 :

141 25 5
                                    

#babyblckpinkcomeback 💓
#stayslay 💖

- Sorry sangat sangat , chpter ni short gila. Actually author dah tulis , nthen bila nak pub , semua hilang. Er , pekiu wtpd 😩

Hanuel's pov.

Aku memerhatikan taehyung yang masuk sambil meraut wajahnya , aku dapat kesan bau rokok yang kuat. Apabila dia sedar yang aku sedang berdiri di hadapannnya , terus sahaja dia tersenyum.

" A-awak dah bangun ? " aku mengangguk , mata tak lepas dari memandang dia. Dia nampak teruk , sangat sangat , dengan rambut yang serabai , bau rokok lagi.

" Tadi mama call , dia paksa saya berkahwin dengan Bella , tch , dia pentingkan syarikat dia " bbap , dada aku sesak. Rasa yang tak dapat digambarkan.

Aku rasa sakit , entah , nak kata aku cintakan taehyung tidak jugak. Tapi apa yang aku rasa adalah ' aku kena protect apa yang memang hak milik aku '.

" Jadi , awak terima ? " terus sahaja dia memandang aku , tangannya memegang erat tangan aku.

" No way , hell no. Tidak , saya takkan pernah bercerai dengan awak. Saya cintakan awak ! " aku ditarik supaya masuk ke dalam dakapannya.

' Saya cintakan awak ' kenapa bagi aku susah sangat nak balas balik ayat tu ?

Bahu aku basah , dmn dia menangis lagi.

" Dah , shuh shuh , jangan menangis lagi. Awak ni , selalunya perempuan yang menangis , tapi ni awak pulak yang kuat menangis. Lembik betul " hidungnya aku ciut.

" Awak , janji dengan saya yang awak tak pernah sekali pun tinggalkan saya " aku terdiam , sebelum dengan perlahan aku menjawab.

" Saya janji "

+++++

Yoongi's pov < this is the first tho lol.

Gambar aku dan Hanuel , aku renung , terukir satu senyuman di bibir aku. Park Hanuel , perempuan pertama yang berjaya pikat hati aku selepas bertahun lamanya hati aku ni kosong.

Tapi , aku sedar dia isteri member aku merangkap kawan baik aku sendiri. Jadi , memang tak patut kan kalau aku khianti dia. Dan , semua orang tahu yang Taehyung kahwin dengan Hanuel bukan sebab dipaksa tapi atas dasar cinta.

" Hyung , kau buat apa tu ? " tegur Jungkook , eh budak ni , dia kena share bilik dengan aku.

" Takde pape la kookie , hyung tengah tengok cerita scarlet heart ulangan semalam " dia memandang muka aku was was , apehal duh budak gigi arnab ni.

" Yeke , takkan sampai menangis nangis bagai ? " aku menggulingkan biji mata aku.

" Kau ni , ei episod semalam tu sedih la. Kacau la , hyung baru tengah nak menikmati muka Hae soo ! " dia memegang bahu aku kemudian mengeluh perlahan.

" Hyung , kita dah kawan lama. Dah macam adik beradik kandung dah , kookie tahu hyung tipu. Kenapa ni , ada apa apa yang hyung sorokkan daripada kookie ke ? "

" Pasal Hanuel ? " tersentak aku dibuatnya , dengan perlahan aku mengangkat muka memandang Jungkook.

Dia kelihatan terkejut , mungkin kerana dia ternampak mata aku yang merah.

" Dahla kook , jangan masuk campur urusan hyung. Benda ni nanti hyung pandai pandai la settle kan , kook pergila makan malam sana " dia mengangguk dan menuju ke pintu bilik.

" Ingat hyung , walau apa pun yang hyung akan buat , Hanuel tu isteri Tae. Kita dah janji kan yang kita takkan lukakan perasaan antara satu sama lain. Kookie percayakan hyung , jalja ! " katanya sebelum menutup pintu bilik.

Mata aku memandang gambar wallpaper aku , gambar lama kami , sewaktu semua masih bersungguh sungguh dan berusaha keras untuk berjaya.

Mata aku memandang gambar wallpaper aku , gambar lama kami , sewaktu semua masih bersungguh sungguh dan berusaha keras untuk berjaya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" AHAHAHAHAHA , takkan la hyung nak lukakan perasan Tae. Hyung dah janji , tapi hm. Janji boleh di mungkiri ? "

++++++

Aku memandang muka Bella yang duduk di hadapan aku. Aku dah tahu lama dah yang sebenarnya Hanuel tipu aku , ye sebab bella sendiri telefon aku , beritahu yang dia hendak jumpa aku di sini.

" Kau nak apa sampai call aku ni ? " dia tersenyum , kemudian mendekatkan diri pada aku.

" Kau sukakan hanuel , betul tak ? " soalnya , aku terdiam.

" Kalau aku sukakan dia pun , itu bukan masalah kau " orange juice yang aku order , aku hirup perlahan. Sumpah aku cakap , aku bencikan dia.

Dulu , masa dia bercinta dengan Taehyung. Taehyung suka bawak balik dia ni ke rumah. Sampai naik meluat aku di buatnya , dahla dulu pernah cuba nak ngorat aku. Euw , sorry saya tak layan perempuan murah 🌚

" Ani , itu memang bukan masalah aku. Tapi , itu kebahagian aku " berkerut dahi aku mendengar jawapan yang lancar dari mulutnya. Apa maksud dia ni.

" Cuit , aku tak faham satu hapak pun yang kau cakapkan "

" Ok , dengar sini. Aku nak minta tolong kau , kita masing masing kena tolong sesama kita " air yang aku minum , aku letak balik. Muka aku bertambah serious. Tolong ?

" Aku nak kau tolong aku dapatkan Tae , dan aku akan tolong kau dapatkan Hanuel kau semula. Deal ? "

Love you  ; Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin