Hanuel's pov
Aku tersentak . Taehyung tiba tiba sahaja merempuh masuk kemudian menangis .
" Kalau awak tak cintakan saya sekali pun , tolong . Saya nak jadi orang pertama yang tahu segala galanya tentang awak . Saya sayangkan awak , hanuel . More than everything that i ever had " dada aku sebak .
" Hey hey , siapa cakap saya tak sayangkan awak tae ? Awak suami saya " pipi jari aku guna untuk mengelap air mata taehyung . Sedih pulak aku tengok dia macam ni .
" Kenapa awak tak call saya malam tu ? Saya risau sangat sangat . Says mintak maaf sebab marah dekat awak malam tu . Saya tak boleh kawal kemarahan saya " aku hanya tersenyum tawar , tangan aku masih lagi mengusap pipi lembut taehyung .
" M-mianhae , saya fikirkan awak dah tidur masa tu . Oppa , jinjja mianhae " taehyung mendongak , terukir satu senyuman di bibirnya . Tangisannya terhenti .
" O-oppa ? " aku tersengih , hidung taehyung aku ciut manja .
" Oppa kan suami hanuel , so kenalah panggil oppa . Right hihi ? " taehyung memegang kedua belah tangan aku lantas dibawa ke dadanya . Aku tersentak .
" Hanuel , saranghae " ujarnya , aku terdiam sebelum tersenyum manis .
" Nado " lantas taehyung mencium perlahan bibir aku , disebalik ciuman itu aku tersenyum .
Kadang kadang aku tertanya . Patutkah aku cuba untuk lupakan Yoongi dan terus mencintai Taehyung seorang ? Entah , aku lansung tak jumpa jawapan . Aku sayangkan mereka berdua tapi ...
+++++
Yoongi's pov .
Aku menghempas badan di atas katil . Handphone setia berada di tangan . Aku tersenyum sinis . Bodoh kau bella , aku tahu semua rancangan kau . Tapi aku takkan halang sebab tch aku teringin juga nak tengok sejauh mana kau boleh buat .
" Habis kau nak biarkan je dia rosakkan hubungan diorang ? " ,
Ani , aku masih waras . Takdelah kita tunggu masa yang sesuai and then kita attack . Lol , jangan lupa semua rancangan dia ada dalam tangan aku .
" Wah wah , you're genius Min Yoongi ! Tak sangka en kau sepandai ni . Huwargh kalah namjoon kyaa ~ " ,
Ya ampun , janganlaa puji aye , aye malu .
Aku menggelengkan kepala , wokay sekarang aku nampak gila cakap sorang sorang . Aku keluar dari bilik dan duduk di ruang tamu . Perut aku sudah berkeroncang apabila membau masakan jin dari dapur .
" Yah , hyung . Lambat lagi ke stew tu nak masak ? Min Yoongeh is hungry ~ " aku dapat dengar degusan kecil dari jin . Alo , janganlaa marah .
" Sabo laa , kau tak payah nak berhungry hungry sangat . Aku masak sedap sedap ni pun sebab hanuel baru keluar hospital and hariniy kita ada special guest ! " serentak itu , aku , namjoon , hoseok , jungkook dan jimin berpandangan antara satu sama lain .
" Siapa hyun- "
" Eiy bodo , aku dah cakap special tu maksudnya secret lah " lol aku tanya je kut itu pun kena bodo .
Eh kejap , hanuel keluar dari hospital ariniy ? Ya ampun , happynya . Rindu gila tho dekat dia . Huargh , happynya .
" Annyeong ! " suara itu membuatkan aku tersenyum . Hanuel . Baru sahaja aku hendak menyambutnya namun tangan yang berada dipinggang hanuel membuatkan aku tersentak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love you ; Kim Taehyung
Fanfiction+ I love you to the moon and back , my dear . Don't u worry , u are mine .