: 17 :

142 20 0
                                    

Hanuel's pov.

Ah , penatnya berlari . Aku memegang pinggang aku , sakit . Kelibat Taehyung membuatkan aku sambung berlari . Tangannya aku pegang , tolong berhenti . Aku penat .

" Tae , ok ok i'm sorry okay baby~ " aku buat aeygo , taehyung menghiraukan aku . Tapi aku nampak satu senyuman kecil yang ada di bibir taehyung .

Eleh , aku tahula aku comel hikhok^

" Awak la , asyik asyik Yoongi hyung . Saya campak aiskrim tu karang baru tahu ei geramnya ! " lengan taehyung aku hayun ke kiri ke kanan dengan muka comel aku .

Akhirnya , taehyung tergelak jugak . Ah , sekarang nisenangnya nak pujuk dia .

" Awak ni merajuk je kerja , saya pun tak macam awak tauu " hidung aku di ciut taehyung , sebelum kami berdua menghamburkan gelak .

" Ala , saya saja je . Nak tengok isteri saya ni buat apa kalau saya merajuk . Dah , jum balik hotel . " dia menarik tangan aku , tetapi aku tidak berganjak .

Barang , semua ada dekat Yoongi . Plus , aku penat .

" Taknak , penat " jawab aku selepas itu dengan selambanya duduk di taman itu . AHAHAHAHAHAHA , saya memang tak tahu malu .

" Pemalas , dah naik atas saya ni " dia bongkokkan badannya sedikit , aku dengan bangganya panjat belakang dia .

Readers readers sekalian , rezeki jangan ditolak ye ~

" Saya ni beratla . Dahla dalam perut ni ada nasi goreng , aiskrim , roti , macam macam . Awak kurus kering macam ni , larat ke nak dukung saya sampai hotel " aku memeluk erat leher taehyung .

" Ala ringan jela . Dalam perut awak tu baru ada makanan , nanti tak lama lagi , semua makanan dalam perut awak tu dah ada orang makan hihi " aku terdiam , wait aku tak faham la .

" Kenapa ada orang nak makan pulak ? " aku buat bulatan di dada taehyung , membuatkan taehyung ketawa kecil kerana geli .

" Ish , habis awak taknak anak ke hah . Taknak ke ada orang panggil awak omma dan saya appa ? " merona merah pipi aku , sht , time time macam ni la dia nak mention pasal ' anak ' .

" Merepek , saya ni baru 17 . BUDAK BUDAK lagi k , sila faham , ye ahjusshi pervert " aku ketuk perlahan kepala taehyung , sambil tu aku tergelak .

Bayangkan , seorang remaja mengandung . Ei , pergi sekolah dengan perut boyot , ya tuhanku mesti lawak duh .

" Eleh , dahnak masuk 18 dah en . Ok fine , kalau awak tu budak budak sangat , hah panggil saya oppa " dia mencebik , eleh merajuk letu .

" Oppa ? Euwww , tak mauuu . Kalau ahjusshi bole la hiks " aku menjelirkan lidah , baru sahaja taehyung hendak membalas , tiba tiba sahaja ada sebuah ( ? ) motor melanggar kami .

Auch , sumpah sakit .

" Sayang , awak okay tak ?! " jerit taehyung panik , aku mengangguk perlahan , namun hakikatnya lutut aku terseret di jalan raya .

Sebab masa dia langgar tu , aku terpelanting ke hadapan . Taehyung cuma terjatuh sikit sahaja . Bodoh , main langgar je orang .

" Okay , fuh nasib baik tak jadi apa apa " aku memegang lutut aku , seluar jean yang aku pakai sudah terkoyak . Menampakkan luka aku yang sedang berdarah .

" Kalau saya jumpa siapa yang hampir hampir nak langgar kita tadi , saya saman dia . Masalah betul la orang zaman sekarang ni ! " bebel Taehyung , motosikal tadi aku perhatikan .

Ye , bau tu . Aku kenal akan bau tu . Walaupun dia memakai topi keledar , tapi aku nampak tangan dia . K-kejap , tak mungkin .

+++++

Third person pov .

" Tch , sekarang baru dia tahu langit tinggi rendah . Hey , know what . He's mine " kata aku sambil memerhatikan ' pasangan bahagia ' tadi .

+++++

Bck to hanuel's pov .

Sampai sahaja kami di bilik hotel , bilik aku dan taehyung sudah di oenuhi dengan bangtan . AHAHAHAHA , nasib baik diorang bawak balik barang barang yang kami beli tadi .

" Yah hanuel , sakit tak tu ? Aigoo , bahaya la ! Tae la ni gedik gedik sangat nak dukung hanuel . Tengok apa dah jadi " bebel Hoseok apabila melihat taehyung yang sedang merawat luka di lutut aku tadi .

" Ish oppa ni , orang okay la . Tak saki- ARGH ! " terhambur gelak tawa mereka semua , aku menjeling taehyung .

Ceh , sengaja letu .

" Yoongi , kenapa dengan baju kau ? " soal Jin secara tiba tiba , serentak itu kami semua memandang baju Yoongi .

Ye , terkoyak di bahagian tepi . Tiba tiba sahaja aku teringat pada orang yang melanggar kami tadi , aku pasti aku ada tertarik bajunya di bahagian tepi . Wait , takkan Yoongi kut . Tch , tak logik .

" Ah , tadi aku terjatuh " entah kenapa , tapi sejak dari tadi , Yoongi asyik tak mahu bertentangan mata dengan aku .

Aku ada buat salah ke ? Jangan seksa hati saya macam ni , oh , tolong .

" La , kenapa tak bagitahu , hyung ? Takpela , lepas ni tae ubatkan luka hyung pula " Yoongi dengan pantas menggeleng .

" Tak , tak payah . Aku just nak rehat , bye " selepas itu , dia terus keluar .

Suasana jadi diam , semua orang macam tengah proses apa yang sedang berlaku . Aku juga begitu , entah . Yoongi nampak pelik .

Walau bagaimana pun hati aku cuba untuk memandam nama Yoongi , namun tak boleh . Muka taehyung aku pandang sayu , maaf . Aku tak dapat jamin jika ruang untuk Taehyung masih ada .

Love you  ; Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin