: 23 :

99 17 5
                                    

- lol banyak gila kot kekelingan dalam chapter ni sebab author tulis laju gila huhuhaha . so , bagi readers readers semua tak pening , author unpub dan betulkan balik . hihi im so soreh . #pray4author2k16

Hanuel's pov

Aku membuka sedikit mata . Bilik aku kosong . Taehyung masih marahkan aku ? Aku mengeluh sedikit . Salah aku jugak haih , kenapalah mulut ni celupar sangat nak melawan .

Aku membuka handphone , risau jika ada apa apa panggilan dari taehyung mahupun mesej . Puf , kosong . Tiba tiba aku mendapat noti dari v apps ' bts ' . Aku ternganga .

" Wait diorang still ada dekat korea en ? "

aku terdiam , otak aku ligat memikirkan berapa lama aku dah tidur . Jam di dindung aku renung . Hati aku berdegup kencang , masih teragak agak untuk menekan butang noti tersebut .

Klik

Pabo hanuel , kau pergi tekan butang tu kenapa . And guess what guys , taehyung sekarang tengah buat live . Plus he is at hk , omg yeah i'm so happy . Like seriously , ya ampun kau bodo ke apa tinggalkan aku sorang sorang dekat sini .

Aku gagahkan diri tengok juga live tu . Muka dia nampak bersalah . Live tu dah berjalan hampir 2 minit , tapi dia still diam . Hanya lagu lagu ballad yang berkumandang .

" Firstly , em saya rasa bersalah sangat pada isteri saya . Kim Hanuel . "

Kata kata pertamanya membuatkan aku tersentak . Yes dude , kau memang kena rasa bersalah gila sekarang ni .

" Hanuel yah , i'm so sorry . Bukan maksud saya untuk tinggalkan sayang dekat wad tu sorang sorang but esok kitaorang ada show dekat hongkong . For ARMY , i have to go "

Comment semakin bertambah . Ada yang tanya mengapa aku masuk hospital , ada yang  suruh taehyung bertabah , ada yang mendoakan aku cepat sihat . Aku pejamkan mata , aku dapat dengar bunyi esakkan perlahan taehyung dari dalam handphone . D-dia menangis ?

" Idk if you're watching this sayang . Saya tahu yang bila awak bangun nanti , mesti awak marah sebab tinggalkan awak sorang sorang . Pagi tadi saya nak jumpa awak , but you're still sleeping . Saya tak sampai hati nak kejut awak "

Seriously tae , em kenapa aku yang rasa bersalah sekarang ni .

" Jinjja mianhae . Live ni saya buat untuk awak . Em , nanti kalau dah bangun , call saya . I really really miss you , honeybunch . "

" Anyways ARMY , jumpa esok . Goodnight ! "

Maka dengan itu , taehyung menamatkan livenya . Aku masih lagi terngagam , dia buat live tu semata mata demi aku , woah . Entah bagaimana , air mata aku juga aku jatuh . Sekarang aku nampak bertapa cintanya taehyung pada aku . Tapi , Yoongi ?

Haih . Aku cintakan diorang berdua , fck you heart .

" Jauh termenung hana , miss him a lot hah ? " aku tersentak . Dengan segara aku menoleh , tak tak tak mungkin . Macam mana dia boleh ada dalam ni ?!

" Yah , apa kau buat dekat sini ? Keluar la bodoh , aku benci kau ! " dia tergelak sinis , entah apa yang lawaknya aku pun tak tahu .

" Benci ke ? But i love you babe " dia semakin mendekati aku , tangannya sudah menyentuh perlahan tangan aku .

Taehyung , Yoongi , i need you guys right now . Anyone ?

Love you  ; Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin