: 18 :

114 22 1
                                    

Sorry for the late updte gais 😌💕

Taehyung's pov .

Telefon yang berdering dari tadi aku angkat dengan muka yang menyampah . Aku penat nak layan kerenah mama , banyak benda yang dia nak .

" Nak apa lagi ma ? " soal aku tak beradab , aku dah penat nak cakap elok elok dengan dia .

" Amboi , dah tak reti nak hormat mama ke ? " aku ketawa sinis , menunggu balasan daripada mama .

" Tae , mama nak kamu balik , bincang pasal hal kahwin . Ceraikan perempuan tu , bella is the best for you Kim Taehyung " aku menggulingakn mata .

" I don't want ma , suruh Taeyong jela . Bella is the best ? Tch , she's a whore ma . Dahla , baik tae layan isteri tae daripada layan mama " aku dengan segera memantikan pangggilan .

Serabot ? Itu apa yang aku rasa sekarang .

+++++

Pintu bilik Yoongi aku pandang , aku teragak agak untuk mengetuk . Mungkin dia masih mengemas barang untuk pulang ke Seoul esok .

Baru sahaja aku hendak ketuk , pintu itu sudah terbukak .

" Noona buat apa dekat sini ? " soal Jungkook , aku tersenyum sebelum menjawab .

" Noona nak cakap kejap dengan Yoongi , dia ada ? " Jungkook tersenyum tawar , pintu di buka . Kelihatan Yoongi yang sedang duduk dia ats meja dengan tangan memegang pen dan headphone di telinga .

" Masukla , kookie nak pergi jumpa Namjoon hyung jap " aku mengangguk . Sebaik sahaja Jungkook beredar , aku dengan segera masuk . Dengan perlahan aku tutup pintu .

Aku tutup mata Yoongi , tangan putihnya memegang erat tangan aku . Sejuknya alahai .

" Jungkook , wowo kau kenapa weh ? Turn on hah ? " aku ketawa kecil . Ei Yoongi pervert . Euw euw euw .

" Yoongi ~ " tangan aku alihkan . Terus sahaja Yoongi membuka headphonenya , muka aku di pandang sebelum dia tersenyum manis .

" Awak buat apa dekat sini , Tae tahu tak yang awak nak datang ? " aku menggeleng , gila apa aku nak bagitahu Tae .

Aku duduk di birai katil , mata aku bertentangan dengan mata Yoongi . Terukir senyuman di bibir kami berdua . Muka Yoongi aku renung , comel . Namun secara tiba tiba terbit satu rasa bersalah , tapi aku abaikan .

" Saja , awak kata awak terjatuh . Ada luka ? " dia menggeleng sambil tersenyum . Bajunya di selak , menampakkan luka di bahunya .

Teruk jugak . Terus sahaja aku capai kotak kecemasan , kerusi di tarik mendekati dia . Bajunya aku selak , apak putih sia . Uhuks uhuks .

" You're the best fan that i ever had , Hanuel . Hihi " aku menjeling Yoongi . Dia tersenyum sambil tergelak .

" Ei tak sudah sudah dengan fan fan dia tu . Ala , saya bukan kipas la wak . Kejam " bibir aku muncungkan , sengaja je AHAHAHAHAHHAHAHA .

Secara tiba tiba , pipi aku di cium . Oh sht , pipi tak bersalah aku . Pipi aku berubah merah , muka Yoongi aku pandang . Tak bersalah.

" Tula merajuk lagi , padan muka . " kemarahan aku reda apabila ternampak senyuman Yoongi . Senyuman dia macam gula duh .

Tiba tiba sahaja handphone aku berdering . Okay , taehyung suruh aku balik bilik .

" Okayla yoongi , i have to go . Goodbye , yoongi bae . Sleep well " aku menghadiahkan senyuman kepada Yoongi . Dia melambai kepada aku .

" Bye hanuel , ilapyuu " pintu ditutup . Aku terdiam , buat masa kali ni susah sangat nak balas benda tu .

Sebab aku tersepit . Antara Taehyung dan Yoongi .

++++++

Aku menguap , awalnya kena balik , sekarang baru pukul 5 pagi . Aku berjalan tapi lengan aku di sangkutkan pada Taehyung . Lebih kurang macam dia tarik aku . Sebab aku penat .

" Sorry la sebab terpaksa ajak awak balik sekali . Bang pdnim call , katanya ada syarikat panggil kitaorang . Diorang nak jadikan kitaorang duta pebenda ntah " aku mengangguk faham .

" Takpela . Saya just penat , nanti dalam kapal terbang , saya nak tidur puas puas AHAHAHAHAHAHA " Taehyung ketawa melihat gelagat aku . Yoongi dari jauh hanya tersenyum .

" Hanuel , nak coklat tak ? " tiba tiba saja Jin muncul di tepi aku . Coklat disuakan masuk dalam mulut aku . Aku tersenyum sambil mengunyah .

Manis .

" Thanks Jin Oppa , you're the best ! " sepasang thumbs up aku hadiahkan kepada Jin . Dia tersenyum kemudian berlari semula ke arah Namjoon , awww i ship this couple so hard tho .

" Dia dah oppa , saya bila lagi ? " aku pandang taehyung dengan muka meluat . Walaupun dia lagi tua dari aku , tapi aku lagi matang k .

" Euw , hell no . Never ever , okay " aku sengaja pura pura tak nampak muka taehyung yang sedang merajuk .

" Namjoon OPPA , nak kopi oppa tu ! " perkataan OPPA sengaja aku tekankan . Maka , bertambahla muncungan di bibir taehyung .

" Nah hanuel , tapi pahit sikit la " aku mengangguk kemudian menghirup kopi Namjoon . #Elyshamohonjealous hunaited-

" Tae , flight kita pukul berapa ? " taehyung memandang aku kemudian berfikir .

" Pukul 7 , lambat lagi . Kenapa ? " dia menyoal , yang lain jugak turut memandang aku .

" Nak pergi tandas , hihi . Bye ~ " lambai aku sebelum mengorak langkah ke tandas .

Tak ramai juga orang yang ada dekat sini , memandangkan sekarang baru pukul 5 . Kalau ada pun , semua pakat tidur . Dengan beraninya , aku mencari tandas .

" Hah , tu pun dia . Alahai , jauhnya daripada diorang " aku mengeluh kemudian memandang ke arah mereka . Serious , dah tak nampak diorang .

Kalau tak mesti aku nampak , diorang kan macam rainbow . Rambut blonde , silver , hijo , pink , coklat . Tengah aku sibuk sibuk tergelak sorang sorang ni , tiba tiba aku rasa macam tangan aku ditarik .

" Hey , ths is wht happen bila kau sibuk nak mengedik dengan bakal laki orang " seorang lelaki ' korea ' yang aku tak kenal tiba tiba sahaja memeluk aku . Dia menolak aku kuat ke dinding .

Aku meronta ronta minta dilepaskan . Airmata aku sudah mengalir . Dalam hati , aku hanya berharap agar Taehyung dan Yoongi selamatkan aku .

" Tolong , jangan ~ " selepas itu , mulut aku ditekup dengan kain . Terus sahaja aku pengsan .

Yoongi , Taehyung . Please help meh .

Love you  ; Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin