: 27 :

102 13 1
                                    

" sayang ... " aku masih mendiamkan diri . Badan aku palingkan dari taehyung .

" tolonglah jangan buat saya macam ni . saya minta maaf , semua tu salah saya . saya bengang dengan bell - " suaranya kedengaran desperate .

" dahlah tae . saya taknak dengar apa apa " taehyung mengeluh kemudian mengangguk .

" yeah . saya akan datang majlis perkahwinan tu dengan awak " katanya menyerah kalah .

++++++

Bella's pov

" bodoh . aku dah agak dah semua ni akan berlaku . pengecut punya jantan !! " aku menjerit sekuat yang boleh .

semua tak boleh pakai . yoongi pun kalah dengan perempuan babi tu , taehyun tu pun sama . semua dayus . buat penat je aku plan macam macam nak dapatkan tae .

" apa susahnya bell , you can do it by yourself " aku tersenyum sinis .

bunuh hanuel ? lol semudah abc . well , aku tak perlukan dua ekor tu pun . just me , and pap done . hanuel mati , aku happy .

" yah yah , apa benda yang dalam kotak tu bella ? what are you trying to do ? " aku menggulingkan mata pada taeyong yang duduk di depan aku .

taeyong ni suka aku tapi aku tak sukakan dia . budak .

" kalau i cakap yang i nak bunuh hanuel , you buat apa ? " aku memandang taeyong dengan pandangan psycho . tch macam aku lah tak tahu yang dulu taeyong ni ada perasaan jugak dekat hanuel ni dulu .

" bella , you tahu kan yang i sayangkan you . it just that i taknak you masuk penjara . beside , hanuel tu wife abang i " aku berdecit . see , mamat ni pun pengecut juga .

" tae , you tahu kan cinta i hanya ada pada abang you . sorry bae , i have to . just say goodbye to your ex crush " kata aku kemudian keluar dari bilik dengan membawa pisau untuk di asah .

like i say , aku tak perlukan sesiapa pun . i can do this by my own .

+++++

" noona rasa tak sedap badan la kook ... " aku memandang jungkook yang sedang makan sandwich di kantin sekolah .

" tak sedap badan ? waeyo ? ~ " dia hentikan suapan .

" entahlah kook , just dari pagi tadi lagi noona muntah . and then mual . tengok kook makan sandwich ni pun buat noona rasa nak muntah . telur " aku menutup hidung aku . sumpah rasa nak muntah .

" noona nak kook call hyung ke ? " soal jungkook sambil tangannya sudah ready memegang iphone 7 miliknya .

" ani , noona tak nak susah kan dia . kook , jom kita pergi berdua " kata aku sambil memicit perlahan kepala aku .

" yeah , tunggu kejap kook call taxi "

++++++

" huargh noona , chukkae !! so how ? " aku memandang jungkook yang sedang keluar dari taxi dengan excited . lol this kid hah , why so kiut .

" what do you mean by how ? "

" maksud kook , macam mana noona nak surprise kan hyung ? yah kook nak join tau noona terkejutkan hyung " aku menggelengkan kepala .

Love you  ; Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin