Hoofdstuk 9

110 5 0
                                    

Pov Melisandre

Ik hoor Elvine bij de doorgang schreeuwen om hulp. Haha dom kind, ze verraad zichzelf. Ik stap van de koets af naar binnen. Als ik binnen kom zie ik geen Elvine. Ik begin in mij zelf te vloeken en ga terug naar de koets. 'De glazen bol die kan mij verder helpen!' zeg ik expres extra luid, in de hoop dat Elvine bang word, als ze er nog is. Ik pak de bol uit een geheim luik van de koets en kijk erin. ' Eens kijken waar ze zich verstopt heeft. Ik zie  haar  bewusteloos op de grond liggen in de mensenwereld, met allemaal menselijke wezens om haar heen!' ik begin te lachen. 'Ik weet precies waar ze zit. Die plek ben ik wel vaker geweest.' Ik stap in de koets en denk aan de mensenwereld. Ik en de heksenwachters staan gelijk midden in een grote drukke wereld. We zien Magische rijdende voertuigen die zich voortbewegen zonder paard. 'Die heb ik eerder gezien, Magie!' roep ik gelijk. Meteen komen er allemaal menselijke wezens om mij heen staan. om één of andere reden beginnen ze mij uit te lachen. Waarschijnlijk omdat ik er niet zo idioot uit zie als zij. 

Ondertussen 2 weken later bij Elvine

'Ze ligt al twee weken buiten bewustzijn. Ik denk dat ze dood gaat'
Hoor ik iemand ineens zeggen. 'Ik leef nog hoor!' schreeuw ik.

ANOTHER PLANET-SCHRIJVER......... Sorry voor het belachelijk korte hoofdstuk. Was al erg laat in de avond

ElvineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu