Bab 23 Kita Nak Sweet Jugak!

6.6K 246 3
                                    

"Apa ni sayang? Ni ketupat apa ni?" soal Encik Shukor kepada Puan Julia. Dia rasa tak pernah jumpa ketupat bentuk hati. Puan Julia, Arinna dan Fariz tergelak. Siapa la pandai sangat buat ketupat macam tu.

"Tanyalah si Fara tu bang."

Fara dan Akmal yang baru muncul berpandangan.

"Akmal, Fara. Siapa yang buat ni?" Dilayang-layangkan ketupat bentuk hati itu ke udara. Fara menepuk dahi. Akmal tergelak besar.

"Urm adiklah. Cuma, cuma dia ni hah tak nak buang,"

"Jangan buang. Nak tengok jugak hasil tangan isteri saya ni,"

"Ni bukan hasil tangan, ni sesuai jadi kraftangan je," mereka tergelak dengan telatah manja Fara dan Akmal.

"Adik! Ambilkan air!" Fariz menyuruh sedangkan dia makan dengan berselera. Fara mengecilkan mata. Suruh orang je tahu.

"Suruh lah Kak Fath ambilkan," sengaja aje si Fara ni menyakat Fariz. Ouh, Fath, Fathin Arissa. Dia tu tunang kepada Fariz Rusyaidi. Aww .. Fathin menunduk malu diusik sebegitu.

"Kak Fath tetamu, kan awak?"

"Err la ba' sa. Biar saya ambilkan,"

Mereka semua mulalah buat bunyi pewitt pewitt dan seangkatan dengannya. Akmal menyenggol bahu Fara.

"Kita nak sweet jugak!"

"Ni sweet kau!"

________



Hey guys! Sorry part ni pendek. Author nak belanja yg sweet pulak padahal tk sweet pun😄... Ksian Fara 😥 kakak dia meninggal.

Miss Comel VS Mr. Baran Where stories live. Discover now