2. Chris - I Close My Eyes

118 13 25
                                    

Hudba: Bring Me The Horizon - Drown

(2,970 slov)

2. Chris - I Close My Eyes
Část třetí » Pozor na to, co si přeješ

Před pěti lety

Den za dnem jsem se cítil prázdnější.

Den za dnes jsem ovládal touhu, která uvnitř plála jako neuhasitelný oheň.

A neustále si opakoval slova, že ji k životu nepotřebuji.

Ticho v bytě zaplňovala puštěná televize, v klíně jsem měl rozloženou knihu, kterou jsem ale nečetl. Ne proto, že by něco rušilo, spíš zaměstnávaly myšlenky a pocity, které se uvnitř praly a bojovaly o vůdčí postavení. Nejraději bych si je vymlátil z hlavy. Nejraději bych si uřízl ruce, které se mi neustále klepou. Nejraději bych si nafackoval za to, že jsem jako posedlý.

Mariu jsem neviděl dlouho. Snad je to i měsíc, co navštívila jen na chvilku, aby mi vrátila medailonek, který jsem u nějakou náhodou vyklepal. Teď je hluboko v kapse mých kalhot a nečinně tam leží a čeká na tu 'vhodnou' chvíli. Netušil jsem, co to popadlo, co dělá takovým, jakým jsem, ale něco v hlavě mi našeptávalo, že za to může Maria. Že to ona změnila a myšlenky k nepoznání. Jsem jiný, jako by někdo vyměnil starou součástku ve stroji za novou. Jako by se někdo šťoural v mém ovládacím panelu a zpřeházel dráty, vyměnil modrý s červeným.

Defame Me » Chris MotionlessKde žijí příběhy. Začni objevovat