Bazen uykudan uyanma sebeplerimden biri istemsizce gelen o derin bir nefes alma arzusu sırasında tıkanmam oluyor.. Bugünde kafam yastıktan hızla kalktı ve nefes almak için sanki ağzımla beraber gözümde açılmazda nefes alamayacak gibi gözlerimde sonuna kadar açıldı.
Elim çıplak göğsümün üzerinde öylece dururken aldığım saf oksijeni derin derin soludum.
Bulunduğum durumun farkında vardığım sıra ellerim yorganın ucundan tuttu ve açıkta kalan bedenimi örttü. Kırmızı koltuğun üzerine özenle bırakılmış katlanmış kıyafet ve iç çamaşırları gözüme ilişti. Daha sonra yan tarafımın boş hatta odanın içinin boş olduğunu fark ettim. Saati aradı gözlerim ama bulamayınca koltukta duran çantama uzandım. İçinde telefonu bulamayınca ceketimin cebinde duran siyah kaplı telefonu aldım ve sabahın 4 dü olduğunu ve bu herifin nerede olabileceğini düşündüm.
Sonradan umursamayıp duş almak istedim ve bunun kötü bir karar olabileceği aklıma dank etti. Heran gelebilirdi ve o gelmeden burdan gitmek istiyor- muydum bilmiyordum ki. Bir yanim kal sana olan tavrına bak diyor diger yanim tavrindan sanane diyor bir yandan bu işi tekrar yapmak isterse ne diyeceğim oluyor. Yani ben ona ne diyecektim ki? Beni sürtük sanıyor olması benim suçum değildi. Elbette sevişmekten hoşlanıyordum herkes gibi benimde cinsel yönden çekici buldugum insanlar oluyordu. Ama gerçek su ki bu hepsine bin basardı. Böyle bir boşluğa daha önce düşmemiştim ki ben. Güzeldi huzurluydu ve pismanlik hissetmedim bile.Giyinip kendimi izbe sokağın soğuğuna bıraktım. Cidden sabahları çok soğuk oluyordu. Ince ceketim bana yetmiyordu bile. Ileride bir arabanın kapısı açıldı ve Miran bana doğru gelmeye başladı.
"Iyi misin" dedi. Neyi kanıtlıyordu bilmiyorum ama çaktırmadan güldüm.
"Tabikide iyiyim. Biz sorunu hallettik aramızda. Gec oluncada ben uyuya kalmışım bu saate uyandım oda yoktu bilirsin işte onun olmadığı odada ne işim var " gibi seyler zırvaladım.
"Evet haberim var olanlardan ama Feza bu sabah 3de Vizeleri için Amerikaya uçtu. Banada dediki göz kulak ol eve dönerken. " dedi. Demek gitmisti...
'Ahh evet tamam. Beni bir yerlere götür eve dönemem" dedim.
Arabaya bindiğim dakikadan itibaren düşüncelerime biri oturdu. Uzun bir aradan sonra ilk demek isterdim ama ne yazıkki öyle değil... Neyse mi düşüncelerim normal ve sıradan seylerdi mesela artık onu görmeyecektim ve beni ısıttığı kollarının gücünü sıcaklığını hissetmeyecektim.
Aslında bakarsanız ben onun dış güzelliğine biraz hayran oldum diyebilirdim. Çok yakışıklı biriydi. Dönüp defalarca utanmadan bakabilirdim yüzüne eğer onunla bu şekilde tanışmış olmasaydık ki tanıştıktan sonra işler zaten bu noktaya gelecekti onunla olmak isterdim. Hemde cokBenzin alacağız sandığım sıra eliyle benzinlikteki küçük sıcak görünen bir kafeyi işaret etti. Kesinlikle açtım ve bunu kimse değiştiremezdi.
Iceri girer girmez o tatli kokular burnuma geliyordu bile kendimi kaybettiğım sıralarda en yakın yere sandalyemi çekip oturdum.
"Çok acım" dedim.hemen Mirana bakarken.
"Ye o zaman" dedi umursamaz bir sekilde.
"Buraya daha önce gelmis gibisin lütfen kalk ve bana tatli birseyler al" dedim sinirle.
"Bak canım o güzel popon sandalyeden kalkıyor ve karşıdaki tezgahin ardına geçiyor. Istedigini tepsiye koyuo buraya geliyor" dedi bir gerizekalıya laf anlatie gibi. Sinirle doğruldum ve dediklerini yaptım. Çikolatali çöreklerden tepside kule yapip 2 şişe su ve 1 litre vişne suyu aldim. Bardaklardan 2 tane alip masaya dertce bıraktım.
"Yersen" dedim elimde gösterirken. Vişne suyunu bardaklara doldurdum ve çörekleri 1 ve 2 derken neredeyse tepsiyi yediğimi fark ettim.
Karnım artık doydugunu söylüyordu ve lütfen yeme diye yalvarıyordu.
Kalkıp bos tepsiyi aldigim yere bıraktım ve saate baktım. Henüz 6 olmamıştı ve ben okul saatine kadar arabada yatma kararı aldım.
Uyandığımda okul öğrenci zili çalıyordu ve hızla doğruldum. ..
"Hadi geç sınıfa geliyorum "dedi. Ben hızla okula girerken oda arabasını park etti.
Ali beni görünce hemen yanıma geldi ve telaşla bana baktı. Kızıl ve Esmerde hemen dibimde bittiler. ..
"Bizde kalacağını söyleyip neden ortadan yok oluyorsun kızım sen" dedi Kızıl
"Ailevi bir mesela kızlar. Babamla ilgili annemin bilmemesi gerek" dedm sadece. Onlar bana alışıkti. Hesap sorabilirlerdi ama net cevap alamazlardı.
Günüm yine sırada rahat rahat pineklemekle geçti ve tabi gece yaşadığım o sıcak dakikaları düşündükçe deliriyordum. Yerimde duramayacağımı fark edince sınıftan çıktım. Zaten ceketim üzerimdeydi ve cantami kaptığım gibi eve geçtim.
Odamda uzun soluklu bir uykuya kendimi bıraktım.*****
"Haraç keser gibi sigara mı istenir lan" diye gürledim tuvalette. Berna cadısı yine kendi baltık denizinde çırpınıyordu ve benim büyük okyanusumda gözü vardı.
"Sen Karışma " dedi Karşılık olarak.
Cebimdeki paketi suratina fırlattım ve bağırdım. Damarlarım kesinlikle görünüyordu ve bedenimde yanan ateş bana değeni yakacak cinstendi.
"Al lan şunu " dedim suratına çarpıp yere düşen sigarayi ayağımla tekrar iterken.
"Al da millete böyle ucuz numara yapma." Dedim. Paketi alıp gitmek için hareketlendi."Hee bide eklemek isterim ki eğer ben gelmeseydim senin canına okurlardı. Yani öyle etrafta Nisan geldi bende çıktım dediğini duymiyim" dedim
Berna ve sarışın tostu -tost diyorum çünkü sürekli 2 rengi kombin edip tosta benziyor - kendi katlarına giderken Zara bana baktı.
"Gelmeseydin hallederdim" dedi .
"Biliyoz kızım heralde halledersin. Ama sinirliyim stres atmam lazım" diye geçiştirdim.
"Zaten bu 2 haftadır ne cepte paket kaldı nisan ne para sayende varımızı yoğumuzu seni mutlu etmeye adadık" dedi.
Nihayet okulu d bu Cuma da kazasız belasız bitirmiştim.
Çantamı ve montumu alıp bahçeye çıktığım sırada Miran önümde bitti. Yine ve yine her cuma beni babasıyla aynı sofraya oturtuyor ve en yakın arkadaşım diye bahsediyordu. Sonra sabah okulda birbirini tanımayan 2 genç oluyorduk. O çoktan kendine çevre edinmişti zaten bizim Aliyle oldukça iyi anlaşıyorlardı ki Aliyi bordoya götürmüş ve bir kaç günlük manita ayarlamıştı. Sedefi sormayın nedense ilk defa derin bir nefes aldı. Ikisinin sonsuz dediğimiz aşkı resmen bitmişti ve kanayan bir yarada ortada yoktu.
"Fezada gelecek" dedi direk. Zaten lafı evirmei çevirmek huyu yoktu.
"Babamla Tunç abi yakın arkadaşlar. Feza ısrar edince babam kırmamış ve Miranında yakın arkadaşı olacak sorun olmayacaksa gelin demiş. Fezada seni tanımak istediğini söylemiş. Neyse iste seni evden alacak hazır ol 7 gibi " dedi."Ne! Sen alıyordun beni" dedim itirazla.
"Isim var kızım senlemi ugraşcam" dedi çoktan arabasına binip uzaklaşmıştı.Lanet çocuk geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Son 2
RomanceBir Eylül rüzgarı geçti Istanbuldan. Birde Nisan sıcağı görelim. Kitap kapağı için canım arkadaşım ve okurum 'Parodyy' ye teşekkür ederim.