0.8

383 24 2
                                    

Aklımdaki binlerce soruyu bir kenara bırakıp yarın için hazırlandım.
Bu bedenen bir hazırlık değildi. Duşta bir süre düşünüyorsun ve sonra düşünmeye yatakta devam ediyorsun. Tavana yerleştirmiş olduğum hayali TV den günün özetini geçiyordum. Bazı yerlerinde gülüyor bazı yerlerinde acaba fazla mı ileri gittim diyordum. Neyseki gecenin sonunda Kiraz Ağacının altında ki öpüştüğümüz sahne geldi. Doya doya izledim diyebilirim.

Bundan 8 yıl önce annem ve ben bu siteyi beğenip daireyide sırf denize olan manzarası ve aynı zamanda benim odamın havuza olan manzarası için tutmuştuk. Ortalarda hoş bir müstakil evdi. Öyle yoksul bir hayat hiç yaşamadım. Annem Noterciydi ve kesinlikle iyi kazanıyordu. Babama ihtiyacı hić bir zaman olmamışti maddi yönden bizide el bebek gül bebek büyütmüştü. Dedem ve Ananem vefat ettikten sonra kalan miras 3 kardeşin arasında bölüştürülünce anneme düşen kısmıyla bu evi satın almıştık. Hem denize yakındı hem havuzlu bir siteydi üstelik 3 katlıydı.
Daireden 3 katlı bir eve geçmek benim için çok büyük bir mutluluktu. Ilkokulda Babanemin evinden bizim eve geldiğim zaman mutsuz hissederdim. Ama anneme hiç belli etmezdim. 3+1 evin bir odası bana aitti ama yinede merdiven ve asansörü evin içinde olmadığı için yadırgıyordum. Annem bu durumun çizimlerimede yansıdığını farketmişti. Normal de anneler Babanelerine gitmesini engellerdi ama benim annem hayallerimdeki evi bana vermişti. 8 sene önce büyüyünce nasıl bir evde yaşamak istediğimi sormuştu.
Ve ona göre bir ev araştırmıştı.
Zaman geçtikçe Bodrumdaki Oyuncak evlerim yerini bilardo ve langırt masaları aldı. Burak vücut geliştirmek istediği için fitness aletleri alındı ve ses sistemi yerleştirildi. Garaja ve eve çıkan karşılıklı 2 merdiven vardı.

Eve çıktığımız zaman sağımızda L şeklinde bir hol bulunuyordu ve Vestiyer vardı. Kışlık yazlık ayakkabı ve montların bulunduğu dolaplar ve atkıların asılı olduğu askılar vardı.
Sol tarafta alt katın salonu bulunuyordu ve köşede üst kata çıkan bir merdiven vardı. Annemin sonradan evin içine eklediği asma bir salon daha vardı üst katta onuda genelde Eylem arkadaşları geldiğinde rahat etsinler diye kullanıyordu. Bahçe kapısı ve Mutfak Hollun içinde kalıyordu. Üst katta annem ve Eylemin odası vardı. Birdr asma Salon.
Onun bir üst katında ben ve burağın odası vardı. Üst katın özelliği ebeveyn banyosu olan odaların olmasıydı. Birde terası vardı 2 odasının arasında. Havuzu görüyordu.

Havuzu pek kullanmazdım çünkü sitenin çocukları kalabalıktı onlarla rahat edemiyordum. Geceleri gizli gizli girip yüzerdim. Terasa çıkan demirden merdivenler yaptırmıştık Burakla. Arkadaşlarımız geldiğinde direk oradan bizim kata geçiyorduk. Annem herseyi bizim için yapıyordu bizde elimizden geldiğince ona iyi evlat olmaya  çalışıyorduk. Garajdaki arabanın anahtarları her zaman vestiyerde dururdu ama Burak hiç bir zaman gizli iş çevirip o anahtarları çalmazdı. Annem yaşı geldiğinde ona zaten izin vereceğini çok güzel anlatmiştı ve Burak 1 sene sonra zaten hayallerine kavuşacaktı. Dedigim gibi çok olgun bir çocuktu.

Düşünmekten sıkılıp kendimi mutfağa giderken buldum. Genelde açıktığım zaman gittiğim bir yerdi. Bu sefer biraz atıştırmalık alıp sabaha kadar film izlemek istedim. Odamda televizyon yoktu çünkü bizik televizyon kavgası yapacak bir babamız yoktu. Burak futbol izlemek isterse sitenin cafesine gidiyordu Eylemse çizgi filmlerini gündüz izliyordu. Gece TV hep boştu.

Bir tepsiye nevaleyi doldurup bir kutu bira alıp salona geçtim.
Güzel bir film bulup açtım.

Belki 1 saattir izliyordum ama film o kadar iyi değildi ve beni sıkıyordu derken kapı çaldı. Bu saatte kim gelir ki diye düşünürken koşarak kapıya gittim ve mercekten babam olduğunu fark ettim. Elleri koluydu ve poşetlerin bir kısmı yerdeydi. Arkadan adamlar hala poşet getiriyordu.

Hızla kapıyı açtım ve elimle sessiz olun işareti yaptım.

"Bu saate neden geldi? " dedik hemen.

Kaçınılmaz Son 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin