Saat 12 'de kalktım ve annem kahvaltı hazırlıyordu bende elimi yüzümü yıkayıp annemin hazırladığı tabakları masaya koydum babam işe erken gittiği için annem ve ben kahvaltı yapacağız. Hemen oturup hızlı bir şekilde kahvaltımı yaptım.
Yaptığım gibi yukarı çıkıp hazırlandım Dylan da beni almak için yola çıkmıştı birazdan burda olur.
Çünkü daha yüzükler alınacak sonra kuaför, saç, makyaj derken baya bi zaman gider o yüzden ellimizi hızlandırmalıyız. Daha annemin babamın işler güçleri var uzaktan yengem, abimler gelecek.
Annem: kızım Dylan oğlum geldi hadi gel bekletme.
Sandy: tamam anne hemen geliyorum.
Aşağıya indim ve montumu giydim hava çok soğuk ya.
Neyse Dylan ı çok bekletmeden arabaya bindim Dylan ın yüzünde gizli bir gülümseme vardı.
Acaba neden gülüyor niye gülüyor?Sandy: aşkım sen niye gülüyorsun?
Dylan: mutluluktan tabikide. " AA bak şu kuyumcu ya bakalım bi" dedi.
Sandy: evet bi bakalım.
Kuyumcuya girdiğimiz de gözüme çarpan bi yüzük gördüm ve ben onu almak istiyorum. Dylan başka yüzüklere bakarken bende o yüzüğü parmağıma denedim. Dylan da beğendiği yüzüğü aldı ve ödemeyi yapıp direk terziye gittik. Benim terzide elbisem vardı.
Dylan beni eve bıraktı bende odama çıkıp, üzerimi giyindim baya bi zaman geçtikten sonra merdiven den aşağıya inerken ağır bir parfüm kokusu geliyordu burnuma ve
" Anne bu koku ne böyle "
Annem: kızım baban işte ne olsun.
Dylan kapıyı çaldığında bende hazırdım arabaya binip kuaföre yetişmemiz gerekiyordu.
Neyse ki vakit kayıp etmeden kuaföre geldim ve Dylan da erkek kuaförüne gitti.Kuaförde saçımı dalgalı güzel saç yaptırıyorum saçım yapıldıktan sonra Hafif makyaj yaptım ve Dylan ı arıyorum ama meşgule attı.
Kuaförün kapısını açınca Dylan karşımda duruyordu hemen araba ya binip salona gecicez.
Dylan: sandy çok güzel olmuşsun aşkım.
Sandy: teşekkür ederim, sende çok yakışıklı olmuşsun bebeğim.
Salona geldiğimiz de elim ayağım titriyor du çok heyecanlandım.
Dylan ın elini sım sıkı tutum hiç bırakmadım. salonun kapısından içeri girince alkış sesleri gelmeye başladı ben daha da çok heyecan yaptım. ve salona geçtik benim babam yanımiza gelerek yüzüğü taktı. Takar takmaz en sevdiğimiz müzik çaldı ve dans etmeye başladık onun ardından da misket oynadık baya bi yorulmuştuk, masamıza geçip oturduk. bu gününe de böyle güzel bir gün olarak geçirdik. herkes değilmaya başladı sonra babam bizim aileleyi toplayıp eve gittiler bende Dylan ile birlikte gittim.Eve geldiğimizde baya bi kalabalıktı ve ses çoktu herkesin elini öperek yukarıya odama çıktım üzerimi değiştirerek aşağıya indim anneme yardım ettim yemekleri masaya götürüp bir yandan da yengemlerle konuşuyorum.
Yemeği hazır edince ennemi kenara çekip
"Anne ben yukarı çıkıp uyuyacağım ayıp olurmu yaa ben çok yorgunum."Annem: git git kızım yat
Sandy: tamam anne.
Annemi öperek yukarı ya çıktım ve yatağa girdim telefonumla uğraşmadım çünkü yorgundum.
Selvinazck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖
General FictionSoğuk bir kış günüydü. camdan yavaş, yavaş eriyip. kayan karları izlerken kapı çaldı. Kapıyı açtım ve küçük bir kağıt "da. "cama bak güzelim" yazılıydı koşa , koşa camı açtım.ve birde ne göreyim. kalpler içerisinde bir çok gül ve seni seviyorum "...