~~Bölüm 10 ~~

176 48 4
                                    

Birazda olsa kendimizi toparladık. Allâh razı olsun Dylan 'ın annesi ve babası da çok yardım etti. Annem yemekten sonra hava alıcam diye dışarı çıktı inşallah  kendine  zarar  vermez  ama  yapmaz  öyle bir şey  ya Ben annemi tanıyorum.
İki gün sonra  unutur.  Ben ve ece kahvaltımızı yaptık ve ben evleri topladım ece de televizyon izliyordu sonra merdivende odama çıkarken kapı çaldı.
Aşağıya inip kapıyı açtım  ki karşımda annem gelmişti ama nedense yüzü gülüyordu beni şaşırttı ama gülsün tâbi ya gülsün  hava iyi geldi herhalde   diye söylene söylene odama çıktım. Ece ile benim canım bişeyler istiyordu cips falan
neyse ben bi aşağıya inip gelicem ece  sen burada bekle.
aşağıya indim annem odada telefonla konuşurken" tamam Aşkım" kelimesini duydum ve direk içeriye girdim, anne! kimle konuşuyorsun? Sen   Diye bağırdım ve hemen telefonu kapatı. Anne sendemi,sendemi..
Kapıyı çarpıp dışarıya çıktım ve koşmaya başladım. Hava kararmaya başlamıştı.  Ve baya bi sinirlenmiştim artık yaşamama gerek yoktu. yerlerde altın gibi parlayan cam kırığı vardı elimle yerde aldım. bi köşeye geçtim. kollarımı kesmeye başladım. 
Canım acisada yine aklıma koydum kesicem. Ölücem, yok olucam derken bir ışık vuruyordu gözlerime.

polis sesleri geliyordu. görmesinler diye koluma aniden hızlı bir şekilde cam kılığıyla çektim bir anda bayılmıştım ve kendimi hastane yatağında buldum uyandığımda yanımda Dylan ile annemi gördüm. Kolumda biraz acı hissediyordum Dylan ağlıyordu bana baktı ve bir elimden tutu sımsıkı hiç bırakmadı annem de koltuktan kalkarak yanıma geldi" kızım" dedi ve kafamı öbür tarafa çevirdim. annem kafasını yere eğdi ve dışarı çıktı.
Artık bundan sonra benim Annem yok.!  Daha doğrusu benim için hiç kimse yok..yok.

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin