bölüm 35

59 13 0
                                    

Artık ece çok mutluydu. Okul eşyalarını alınca ikide bir kalemlerine bakıyor çantasına koyuyordu. Bende o an içeriye girdim.
Ece :Anneciğim çok teşekkür ederim. İyiki varsınız, siz olmasanız ben okuyamazdım babam okutmaz peçete satırırdı diyerekten bana sarıldı ve ağlamaya başladı.

Onun ağlamasına dayanamadığım hâlde bebeğim ağlama dedikçe daha da çok ağladı sonra elimden tutup yatağa otuturdu.

Anne sana söylemek istediğim bi önemle konu var.  Ben endişeli bir şekilde ecenin gözüne baktım ve' tabi söyle bakalım.'

Anne benim annem ölmedi benim babam annemi gözümün önünde dövüyordu hergün, artık benide annemide tehdit ediyordu. Başka bi kadınla konuşuyordu. Evde ekmek almaya paramız yoktu sonra annem bi işe girdi bir aylık maaşını alıp bi günde yiyordu. Annemi zorla dışarı çıkartıp bi saat eve sokmuyordu annemin ayağında çorap dahil yoktu bende gizli gizli camdan eski kenarı yırtık terliği attım, ayakları üşümesin diye.  Şimdi annemi çok merak ediyorum nerde? Napıyor? Nasıl?.
Ama bilmiyorum belkide gerçekten öldü. Diyerekten hiç kıra hıç kıra ağlamaya başladı.  Eceye sarıldım ve kendimi tutamadım ağlamaya başladım.

Ece ağlama kızım bulucam, bulucam anneni söz. Ece kafasını yüzüme çevirdi, o ağlayan gözlerle bana baktı. Bi yarım saat öylece ikimiz ağladık.

Ece: Ben çok bişey istemiyordum sadece babamla annemin arası iyi olsun, babam kumar oynamasın istedim bu.

Ben yine her sabah erkenden kalkar dilenirdim ama zaten babam iyi olsaydı beni dilendirmezdi. Ben her gece yatarken annemi dövmesin diye dua ederdim.
Ama hayatımız mahvoldu babam yok annem yok hattâ kardeşim dahil yoktu. Ama olsun Allâh'a şükürler olsun. Beni Böyle güzel aileyle karşılaştırdığı için.

Sandy' in aklına bir soru takıldı ' acaba annesi varmı? Yada kardeşi neyse diyerekten ecenin elini tutu.
Tamam bebeğim hadi, hadi kalk yüzünü yıkayalım. 
Ecenin elinden tutup yüzünü yıkamak için lavaboya girdik.  Ve yüzünü yıkadı valabodan dışarı çıkınca bana sımsıkı sarıldı.
Beş saniye sonra salona geçtik ve oturduk ecenin bana dediği kelime 'Anne ben çok çalışıcam derslerimde başarılı olucam ' dedi.  Bende aferin benim güzel kızıma sen çalış ben senin için herşeyi yaparım diyerekten öptüm.

Yıllar sonra ece yetişkin bir kız olmuştu okulu halâ devam ediyordu bu arada 17 yaşına gelmişti yani liseye gidiyordu bana birinci sınıfa başlamadan önce 'Anne ben çok çalışıcam derslerimde başarılı olucam dedi halâ o günü hatırlaya biliyorum.
Ve bana dediği gibi de oldu ece  derslerinde başarılı ve saygılı bir kız olmuştu bende bu durumdan kızımı çok seviyorum.

Herşey iyi ve güzeldi bugün günlerden cumartesi ve sabah yemeğini yemek için sofraya oturduk sadece evde Dylan ve ben vardım ece akşam okuldan gelecekti onun ki yatılı olduğu için,
yemeğe dahil oturmak istemiyordum bilmiyorum midem bulanıyor neyse ki farketirmemeye çalıştım Dylan yemeğini yedi. Sonra galiba fark etti.

Dylan:Sandy noldu sana?

-Yok, yok bişey aşkım.

Dylan:Var, var bişey noldu?

-Biraz midem bulanıyor.

Dylan: hastaneye gidiyoruz hadi kalk.

- Büyütülecek bişey yok, gitmeyelim.

Dylan: Hadi,
diyerek elimden tutu ve kalkarak hemen elimi yıkadım ve üzerimi giyindim.
Dylan da salondan
'sandy aşkım hadi. ' diyerek seslendi.

-Tamam  geldim.
dışarı çıkıp arabaya bindim ve midem baya bi bulanıyordu, hastaneye girdiğimizde Dylan hemen bi doktorla konuştu.  Ve en son "tamam"  kelimesini konuşurken duydum. Bu arada Ece Dylan'ı aradı.

-Baba ben okuldan alırmısın?

Dylan gitmek istemiyordu aslında  ama ne yazıkki kızı da orda tek başına eve gelmesini istemiyordu. O yüzden evet demek zorunda kaldı.

Dylan: tamam kızım geliyorum.

Sandy ece beni aradı beni alırmısın diyor .  Napim? 

-Tamam aşkım git al gel.

Acele bir şekilde dışarı çıktım ve arabaya bindim ece elindeki valizi ile okulun kapısında bekliyordu.  Eceyi alır almaz eve gidecekti ki.

Ece: baba noldu, niye hızlı sürüyorsun arabayı?

Dylan: yok bişey diyerek arabayı biraz daha yavaşlatı.

Eve geldiğimizde ece yi öpüp ,  "benim annenle işimiz var bi saate kadar geliriz ".

-Tamam baba diyerek içeri girdim

Annemin salonda oturup ağladığını gördüm ve hemen babamı aradım
Anneme bir bardak su verdim ki kapı çaldı ve babam karşımda aniden içeriye hızlı bir şekilde girdi.

-Sandy noldu noldu niye ağlıyorsun?  dedi.

Annem ise bişey demeden sustu.

Babam elinden tutu noldu sandy noldu?  Kötü bişeymi oldu?  Annem cevap vermeyince babam koşmaya başladı.

Annem arkasından bağırdı.
Dylan dur! Gel buraya.

Babam yanına geldi ve yine sordu noldu.

Annem.  Dylan ben hamileyim.
Babam yüksek bir sesle "Nee"  diye bağırdı .
Babam ;tekrar, tekrar söyle.

Annem: Ben ha mi le yimm. Babam annemi kucaklayıp döndürdü.  Anneminde yüzü gülmeye başladı. Ben baya bi şok oldun yani bana bi kardeş daha geliyor o da iyi diyerek
Bu romantik sarılmaya bende karıştım ve sım sıkı sarıldım.

Yazar by

Selvinazck..

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin