Gözlerim açıldığında yatakta pantolonla yatığımı fark ettim. Sanki üzerimden tonlarca taş varmış gibi uyanmak zor geliyordu.bi süre sonra Gayret ederek e kalktım. Salona geçtim ece koşa koşa koltuktan kalktı ve yanıma geldi sım sıkı sarıldı ama ben nasıl sarıldığımı bilmiyordum kendimi çok halsiz hissediyorum kafam dönüyordu.koltuğa geçtim oturdum ve bir an boynum yere düşermiş gibi yere indi, kafamı kaldırdığım gibi yatak odama geçtim ama şu pantolonu çıkarmak bile çok zor geliyordu derken pijamamı giydiğim gibi yatağa attım kendimi ve uyudum. Dylan ile ece de salonda oturuyorlardı.
Ece dylan yani babasına bir anda soru sordu.
Anneme noldu da kendini yorgun hissediyor?
Kızım anneni biliyorsun annen kötü olaylar yaşadı annenin annesi öldü bu yüzden bende annene ilaç verdim uyku ilacı. Sonra limonatanın içine koydum ve icirdim amacım sadece seni almaya geldiğimde kendisine zarar vermesin diye çünkü iki gün önce tartıştık dışarıya çıkıp hava alıcam diye ama kendine zarar verecekti. Korktum o yüzden bende ilaç verdim.
-Ama, yâ anneme bişey olursa?-Olmaz, kızım olmaz. Diyerek film izlemeye devam ettiler.
Saat 11:18 olmuştu sandy hiç uyanmıyordu. Dylan uyandırmak için sandy başına geldi. Sandy hadi aşkım kalk dedi.
Ama sandy den ses çıkmıyordu bir iki kere daha kalk dedi ama çıt çıkmıyordu ve bir an Dylan sandy'i kucakladığı gibi arabaya bindi ece'de dylan'ın arkasından bağırdı
"baba baba noldu?
Ama Dylan cevap dahil vermedi ece de montunu aldığı gibi kapıyı çekti ve arabaya bindi, ece ağlarken sandy yani annesinin saçlarını okşamaya başladı, gözlerindeki yaşlar yavaş yavaş sandy in saçına damladı.
"Baba, baba noldu, noldu anneme? Dylan bişey demeden arabayı daha da hızlandırdı, ece korkuyordu ama bişey diyemiyordu hastaneye geldik babam annemi kucağına aldığı gibi hızlı bir şekilde hastaneye girdi, ece
"Annecim diye bağırdı.
Doktor geldiği gibi bi odaya aldı. Dylan içeriye girmek istiyordu ama doktor izin vermiyordu. Dylan ece ye sarıldı ece ağlamaya başladı. Ece ağladıkça Dylan ağlayacak duruma gelmişti kendini zor tutuyordu.
Ece ile Dylan sandalyeye oturmuşlar ayaklarını yere vurarken çıkan sesler, bir an da doktor dışarıya çıktı.
Dylan ayağa kalkıp doktora ağlayacak gözlerle bakarken" Noldu? Diye soru sordu.
-Eşiniz, verem hastalığı olmuş.Nee? Nasıl yani?
Sâkin olun lütfen, Biraz dinlenmesi gerekiyor sadece. Şimdi isterseniz içeriye girebilirsiniz.
Dylan ile ece içeriye girdiler. Dylan sandy in elinden tutu ve öptü. Sonra "özür dilerim" dedi. Sandy hiç bişey anlamıyordu öylece Dylan'a bakıyordu. Ece sandy sarıldı anne, anneciğim ben seni çok seviyorum.
Sandy'in arkadaşları toplanıp hastaneye geldiler. Dylan şok olmuş gibi yüzlerine bakıyordu. Sandy arkadaşlarını görünce yüzü gülmüş ve mutlu olmuştu. Bi yarım saat sandy in yanında sohbet ettiler sandy de onları dinledi, kızların iki tanesi benim işlerim var canım kendine iyi bak diyip dışarıya çıktı. Diğer kızlarda hadi bizde gidelim sandy dinlensin diyerek sandy ''kendine iyi bak güzelim'' diyerek dışarıya çıktılar. Saat baya bi geç olmuştu sandy uyudu ece de sandy yanındaki boş yatağa yattı. Dylan ise sandy başında sabaha kadar bekledi elini hiç bi saniye bile bırakmadı.....SelvinazCk
Vote gelmeden yeni bölüm gelmez 🎬
Aşk -ı bela📖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖
General FictionSoğuk bir kış günüydü. camdan yavaş, yavaş eriyip. kayan karları izlerken kapı çaldı. Kapıyı açtım ve küçük bir kağıt "da. "cama bak güzelim" yazılıydı koşa , koşa camı açtım.ve birde ne göreyim. kalpler içerisinde bir çok gül ve seni seviyorum "...