Bölüm 22

75 22 0
                                    

Kapının önünde bir kağıt vardı, elime aldım içeri girdim. Eve girdim Dylan sandy o elindeki ne? Kapının
önündeydi. Merakla açtım ve kağıtta ; 6 yaşındaki eceyi kaçırmışsınız ve bu durum için babası samet bey bu durumdan şikayetçi eceyi iki gün icerisinde babasına etmezseniz bu olay karakolda çözülür.
Dylan ne diyor buuuu diye aniden bağırdım. Ağlamaya başladım sandy ağlama bitanem diyerek sarıldı. Olamazzz! Hayırr! ecenin piskolojisi bozulur. Hayır aşkım bişeyler yapalım,
ağlarken ece gedi, anne noldu niye ağlıyorsun? Bitanem yok bişey diyerek sım sıkı sarıldım ve hiç bişey belirtmedim. yan odaya geçtim annemi aradım o sırada dylan ile ece de bişeyler konuşuyorlar dı. Anne bize gelebilirmisin? Kızım noldu sesin niye kötü geliyor, yoksa Dylan bişeymi yaptı? Yok anne yokk sen gel ben sana anlatıcam. Tamam kızım.
Biraz oturduk. Yarım saat sonra annem geldi. Kapıyı açtım.
Sandy kızım, noldu niye ağlıyorsun
Sesizce anne sus. ece duyacak sus.
Tamam. Sesli bir şekilde anne hoş geldin diyerek salona geçtik annem ile ece bir birine sım sıkı sarıldılar
Anne bi gelirmisin? Tamam kızım geldim ve mutfağa geçtik. Anne bi kağıt geldi bize, içinde eceyi biz kaçırmışız . Teslim etmezsek eğer karakolda çözülürmüş. Çok korkuyorum anne! Ece yi benden alacaklar, o kızın piskolojisi bozulur anne. Napıcam yaaaa.
Tamam sakin ol kızım, ağlama ben çözeceğim bu işi. Anne sen eceyi al size gidin, ama eceye bişey çaktırma. Bizde Dylan ile beraber gidelim bu işi halledelim. Tamam kızım.

Hadi o zaman anne salona geçelim. İçeri girdik, ececim ben seni çok özledim sen niye beni hiç arayıp sormuyorsun neden yanıma gelmiyorsun? hhhh diyerek aslında bugün sizde kalabilirmiyim. Tabi hâtta şimdi gidelim. Olur ama annem. Gidebilirsin kızım. Teşekkür ederim anneciğim eceyi öptüm ve gittiler. Üzerimi giyindik ve hemen arabaya bindik bu arada kağıtta elimde duruyor. Karakola geldik koşa koşa içeri girdik. Baş komiser ile konuştuk. Konuyu baya bi güzelce anlattım ...


Vote atmayı unutmayın Canlarımm
Vote gelmeden yeni bölüm gelmez 😉 😉
Djdjdjjdjdjd😊😊

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin