Bölüm 25

105 19 3
                                    

Sabah kalktığımda telefonum çalıyor du. annemdi açtım.
Efendim anne.
SANDYYYY! Çok kötüyüm.
Anne nolduuu anneee.
Telefon kapandı. Üzerimi giyindiğim gibi direk annemlere gittim ve yolda dylan a mesaj attım. "uyanınca ara"diye ve kapıyı açtım yedek anahtar vardı. Anne! Anne nerdesin? sandy burdayım gel kızım.
Ve yan odadan sesi geliyordu içeri girdim anne noldu tansiyonum düşmüştü kızım . Hemen mutfağa gidip tuzlu ayran yaptım ve anneme verdim annem içti bi 10 dk sonra kendine geldi anne noldu sana?
Kızım tansiyonum düşmüş,
neden biliyormusun? Sen ilaçlarınıda kullanıyorsun.
İlaçlarımı kullanmadım, aslında iyiyim diye, kendimi iyi hissettiğim için gerek duymadım.
Anne neden kullanmıyorsun ilaçlarını, hadi kalk hastaneye gidiyoruz.
İyiyim kızım ben.
Anne hadi. Annemi arabaya bildirdiğim gibi direk hastaneye gidiyoruz. Hastaneye geldik anneme aşı vurulacakmış odaya aldılar annemi. Benide tam o sıra Dylan aradı.
Aşkım nerdesin?
Annemin tansiyonu düşmüş hastaneye getirdim.
Çok mu kötü gelimmi?
Hayır, hayır gelme! Sen ece ile kahvaltınızı yapın.
Tamam aşkım diyerek telefonu kapattım. 30 dk sonra doktor yanıma geldi."içerideki annen galiba" evet evet annem.
"Tamam annene dikkat et hastalığı yani tansiyon dahada çok ilerleye bilir o yüzden ilaçlarının kullanması gerekiyor her pazartesi de aşıya gelecek hastaneye. "
Tamam. Şimdi anneni görmeye girebilirsin. Teşekkür ederim diyerek içeriye girdim. Annemin elini tutum. Ve annem Sandy kızım iyiki varsın sen olmasaydın ben ölebilirdim iyiki varsın canım kızım.
Anne ben senin her zaman yanındayım. Bi yarım saat sonra Dylan ile ecede gelmiş Dylan annemin yanına yaklaştı ve anne geçmiş olsun diyerek elini öptü. Ece geldi eceyi görünce annem sevindi yüzü güldü. Annem kendine gelmişti artık eve gidebiliriz annem iyi oluncaya kadar bizmle kalacak. Arabaya bindik Dylan kullanıyor arabayı eve geldik ve annemin dinlenmesi gerektiği için temiz çarşaf ve pike örtüm üzerine. Kapıyıda kapattım. Ece anne anneme noldu? Kızım kafası ağlıyormuş diyerek ecenin kafasını okşadım. Mutfağa girdim ece ile dylan evleri toplamışlar. Tabağa meyve koydum salona geçtik. Ece televizyonu açtı yanıma geldi oturdu. Dylan aşkım meyve ye. Aşkım sigara içicem.
Tamam. Dylan dışarı çıktı. Ececim bende sigara içip gelicem dedi.
Ece şaşırdı ve anne sen sigaramı içiyorsun? Evet ececim. Tamam anne içebilirsiniz bende meyve yerim. Dışarı çıktım Dylan dan bi sigara aldım ve yaktım. Dylan âniden aşkım ya seni çok seviyorum dedi sarıldı ben de seni seviyorum aşkım dedim ve içeri geçtik ecede çizgi film açmış onu izliyordu.

Aşk -ı bela
SelvinazCk

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin