/bölümm 7/

207 49 2
                                    

Sabah kalktığımda Dylan ile birlikte sahile gideceğiz Hem hava almış oluruz Benim için de iyi olur uyandığın gibi hemen aşağıya indim yüzünü yıkayarak yukarıya çıktım bi pantalon bi kazak giydim çok güzel giyinmeye gerek yoktu. benim zaten acelem vardı. Dylan evin önüne gelince arabaya bindim ve yolumuza devam ettik.

Aa köşede dün akşam ki kızı gördüğümüz yerden geçtik ama kız yoktu. Belki de daha uyanmamıştır zaten hava soğuk.  Neyse ki sahile yaklaşık arabadan iner inmez kollarımı açtım ve temiz havayı içime çektim ohh be ne güzel.

Dylan ile el ele yürümeye başladık ben deniz kenarında oturmayı çok seviyorum o yüzden Dylan ile birlikte oturduk Dylan Ellerimi hiç bırakmadan sımsıkı tuttu ve bir anda arkamızdan "Abla 1 tane peçete alır mısın? lütfen diyerek ses geldi. Ve bir an da ikimiz de aynı anda kafamızı kıza doğru çevirdik.
Ben dayanamadım iki gündür böyle şeylerle karşılaştığım için

Senin ismin ne?
Sen niye bu soğukta dışarıdasın? annen baban kızmıyormu?

Ece: benim ismim ece, benim babam bana peçete sattırıyor, annem yok öldümü bilmiyorum babam eve para getirmezsem dövüyor aslında umrunda bile değilim dün eve gitmedim çünkü götürecek param olmadığı için.

Sandy: şakamı bu yaa inanmıyorum sen hayır Dylan bu kızı biz alalım üzerine kıyafet falan karnını doyururuz gelsin hattâ bizim evladımız olsun hee.

Dylan: tamam bizimle gelsin. 

Kızı kucaklayarak arabanın arka koltuğuna oturduk ve bana eski günleri anlatıyordu okula gitmek istediğini peçete satmak istemediğini.

Eve geldiğimiz de annemin bakış açıları değişti hatta " Bu da kim üstü başı yırtık bi kızın ne işi var acaba bizle! Sandy kimin bu? 
Annem ters tepki verdi.
Dylan sen eceyi al yukarı odama çık ben gelicem. Ece ile Dylan yukarıya çıktı.

Sandy: anne bu kızın annesi yok babası da peçete sattırıyor benim bunu gönlüm el vermedi üşüyordu, aç susuz bende dayanamayıp aldım benim evladım artık.

Annem şaşkın bir şekilde " Ne yaparsan yap,  senin kararın.

Hemen yukarıya çıkıp Dylan ile birlikte elini yüzünü yıkadıktan sonra dışarıya kıyafet almaya çıktım ecenin bugün yüzü gülmeye başladı kız çokta güzel maviş maviş.
Mağazaya girdik ve gözüne çarpan ne varsa aldık.  yani eceyi mutlu ettik.

Selvinazck

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin